Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η νέα τάση
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η νέα τάση

  • A-
  • A+

Η στροφή προς τα ηλεκτροκίνητα οχήματα επιταχύνεται και η Seat, ανταποκρινόμενη σε αυτή την τάση, κατασκευάζει αυτοκίνητα για να καλύψει τις απαιτήσεις μιας δυναμικής και συνεχώς μεταβαλλόμενης αγοράς, διατηρώντας παράλληλα τη βιωσιμότητα της κινητικότητας.

Η μάρκα ξεκινά την ηλεκτρική της «επίθεση» με την παρουσίαση του Mii electric. Η παρουσίασή του έγινε στη Νορβηγία, εκεί όπου η ηλεκτροκίνηση έχει γίνει τρόπος μετακίνησης. Το Mii electric συνδυάζει δυναμισμό, κομψή σχεδίαση, προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης, νέα επίπεδα συνδεσιμότητας και βεβαίως χαμηλό κόστος χρήσης (όχι κτήσης), χαρακτηριστικά που προσφέρουν ένα όχημα έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της αστικής οδήγησης και να καλύψει τις ανάγκες μιας νέας γενιάς πελατών.

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα παραγωγής της Seat θέτει επίσης τα θεμέλια για μελλοντικά μέλη στην οικογένεια, με περισσότερα ηλεκτροκίνητα στο εγγύς μέλλον, συμπεριλαμβανομένων του πλήρως ηλεκτρικού el-Born, plug-in υβριδικών εκδόσεων των Tarraco και Leon, καθώς και της υψηλής απόδοσης plug-in υβριδικών εκδόσεων των Cupra Formentor και Cupra Leon.

«Η αγορά αλλάζει και η ηλεκτροκίνηση επεκτείνεται με πρωτοφανή ρυθμό. Στην Ευρώπη, η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε κατά 46% τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους και προχωρώντας αναμένουμε ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην γκάμα μας. Το ηλεκτρικό Mii είναι η αρχή αυτού του ταξιδιού και ταυτόχρονα ένα νέο οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην αγορά», δήλωσε ο Luca de Meo, πρόεδρος της μάρκας.

Το ηλεκτρικό Mii θα βοηθήσει στην προετοιμασία του δικτύου της Seat να υποδεχτεί την αναμενόμενη επέκταση της ηλεκτροκίνησης στην αγορά και τις προκλήσεις που θα φέρει, καθιστώντας τη μετάβαση για τους πελάτες που κινούνται με ηλεκτρικά οχήματα απροβλημάτιστη. Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, το Mii electric προσφέρει μεγάλη ευελιξία κατά την οδήγηση στην πόλη και στο παρκάρισμα. Εχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες οδηγικές απαιτήσεις, είτε κινείται στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης είτε κινείται στα προάστια. Το εξωτερικό του Mii electric είναι ανανεωμένο με την εισαγωγή λογοτύπου στο πίσω μέρος, αυτοκόλλητων στα πλαϊνά και ζαντών 16 ιντσών σε ματ cosmo grey.

Στο εσωτερικό, οι εκλεπτυσμένες αλλαγές περιλαμβάνουν νέο ταμπλό, φωτισμό καμπίνας, σπορ και θερμαινόμενα καθίσματα και μαύρο δερμάτινο τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και χειρόφρενο. Επιπλέον, το Mii electric είναι εξοπλισμένο με Lane Assist στον στάνταρ εξοπλισμό.

Αλλά η μεγαλύτερη αλλαγή συμβαίνει κάτω από το καπό. Ο ηλεκτρικός κινητήρας του Mii αποδίδει 61 kW (83PS) ισχύ και 212 Nm ροπή. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 36,8 kWh του αυτοκινήτου παρέχει αυτονομία μέχρι και 260 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης είναι το πρώτο μοντέλο που περιλαμβάνει το Seat Connect για πρόσβαση και διαχείριση του οχήματος μέσω εφαρμογής στο smartphone: οι οδηγοί μπορούν να ελέγξουν τα δεδομένα οδήγησης, τη θέση στάθμευσης, την κατάσταση του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των θυρών και των φώτων, καθώς και δυνατότητα ελέγχου από απόσταση του κλιματιστικού.

Η απλότητα είναι το κλειδί στα επίπεδα εξοπλισμού και στις διαθέσιμες προαιρετικές επιλογές. Δύο επίπεδα εξοπλισμού θα είναι διαθέσιμα, με πέντε προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού: Garage, Easy Flex, Below Zero, Home Charge και FAST (DC Charging). Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής πέντε χρωμάτων αμαξώματος: Deep Black, Candy White, Tornado Red, Costa Blue και Tungsten Silver.

Το Mii electric είναι το νεότερο μοντέλο της ηλεκτρικής ιστορίας της Seat, τομέας όπου είχε πειραματιστεί και στο παρελθόν. Το 1992, η μάρκα δημιούργησε ένα ηλεκτροκίνητο Toledo που συνόδευε τους αθλητές στη διαδρομή του μαραθωνίου κατά τη διάρκεια των θερινών Ολυμπιακών Αγώνων της Βαρκελώνης. Το όχημα διέθετε αυτονομία 64 χιλιομέτρων ανά φόρτιση μπαταρίας 500 κιλών, η οποία μπορούσε να φορτιστεί με τροφοδοτικό AC 2kW. Αλλες εποχές...

Πρόσφατα, η Seat εισήγαγε το πιλοτικό πρόγραμμα carsharing του πρωτότυπου e-Mii. Ενας στόλος 5 ηλεκτρικών πρωτότυπων Mii δίνει τη δυνατότητα σε περισσότερους από 1.000 κατοίκους της Βαρκελώνης να μετακινηθούν εκεί. Η παραγωγή του Mii electric θα ξεκινήσει στην Μπρατισλάβα (Σλοβακία) τον Οκτώβριο και θα λανσαριστεί στην αγορά το 1ο τρίμηνο του 2020.

Η αποκάλυψη του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε στο Οσλο, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Seat On Tour, ενώ οι προπωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Οι τιμές δεν έχουν καθοριστεί ακόμη, ωστόσο σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες θα είναι κοντά στις 20.000 ευρώ.

Κάθε χώρα ακολουθεί διαφορετική τιμολογιακή πολιτική, ανάλογα με επιδοτήσεις και ευνοϊκά μέτρα για την ηλεκτροκίνηση που υπάρχουν (ή δεν υπάρχουν), γεγονός που επηρεάζει και την τελική τιμή. Στη Νορβηγία, που αγαπά ιδιαίτερα την ηλεκτροκίνηση, η τιμή του είναι 17.500 ευρώ.


SEAT Mii electric
Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας
Μπαταρία: Ιόντων λιθίου 36,8 kWh
Ισχύς: 61 kW (83 PS)
Ροπή: 212 Nm
0-50: 3"9
Τελική: 130 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 16,4 kWh./ 100 χλμ.
Αυτονομία: 260 χλμ.
CO2: 0
Τέλη: 0
Τιμή: -

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Kia XCeed
Η Kia Motors παρουσίασε την πρώτη φωτογραφία του ολοκαίνουργιου Kia XCeed που θα αποκαλυφθεί πλήρως, στο τέλος του μήνα. Ερχεται να ανατρέψει τα δεδομένα ως μία σπορ εναλλακτική επιλογή στα παραδοσιακά...
Kia XCeed
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Τα πάντα όλα!
Στο Scooter Festival & Electric Bike Show, που διοργανώνεται από σήμερα μέχρι και τη Δευτέρα στο Παλιό Αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στο Γκάζι, όλες οι επιλογές θα είναι εκεί για να συγκρίνετε και να βρείτε τι ταιριάζει...
Τα πάντα όλα!
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εγκαίνια Mazda
Στο πλαίσιο μιας διαρκούς και δυναμικής ανάπτυξης, ο Ομιλος Συγγελίδη εγκαινίασε το πρώτο σημείο πώλησης της σύγχρονης γκάμας των μοντέλων Mazda στην ελληνική αγορά.
Εγκαίνια Mazda
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αναγέννηση
Με την ευκαιρία του φετινού Concorso d’Eleganza Villa d’Este, το BMW Group αποκάλυψε την αναγέννηση της BMW Garmisch, ενός κλασικού πρωτοτύπου που σχεδιάστηκε από τον Marcello Gandini και εξαφανίστηκε μετά το...
Αναγέννηση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
Λένε ότι έφυγε ο τελευταίος των μεγάλων της εποχής του. Ισως να έχουν δίκιο. Κριτήριο δεν είναι σίγουρα τα πρωταθλήματα που κατέκτησε καθώς υπάρχουν και άλλοι πολύ καλοί. Ο Λάουντα ωστόσο ξεχωρίζει…
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ο δικός μας Αλέξανδρος
Ο Αλέξανδρος Λιώκης, σχεδιαστής της Alfa Romeo, βρέθηκε στη χώρα μας και προσκεκλημένος της ΦΙΛΠΑ παρουσίασε την ιστορία πίσω από το αυτοκίνητο που σχεδίασε. Το πρωτότυπο Alfa Romeo Tonale αποτέλεσε μία από...
Ο δικός μας Αλέξανδρος

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας