Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Τον κυβερνήτη μιας λάντζας η οποία εκτελούσε δρομολόγιο από το λιμάνι του Γαλατά Αττικής (Αργολίδας) προς εκείνο του Πόρου Αττικής, συνέλαβαν σήμερα Σάββατο πρωί στελέχη του Λιμεναρχείου Πόρου.

Σύμφωνα με το Λιμενικό κατά τη διενέργεια καταμέτρησης επιβατών μετά τον κατάπλου του σκάφους στο λιμάνι του Πόρου, διαπιστώθηκε ότι επί του σκάφους επέβαιναν 14 επιβάτες αντί του αριθμού 12 που είναι ο μέγιστος επιτρεπόμενος σύμφωνα με την άδεια εκτέλεσης πλόων του.

Επιπλέον, μετά διενέργειας αλκοολομέτρησης, διαπιστώθηκε ότι ο κυβερνήτης βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Από το Λιμεναρχείο Πόρου, που διενεργεί την προανάκριση, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.