Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Η ιδιαίτερη σχέση της Χάρις Αλεξίου με τη γενέτειρά της, τη Θήβα, τιμήθηκε με έναν ξεχωριστό τρόπο, καθώς το Δημοτικό Ωδείο της πόλης φέρει πλέον το όνομά της.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής πραγματοποιήθηκε η επίσημη τελετή ονοματοδοσίας και από εδώ και στο εξής το ίδρυμα θα ονομάζεται «Δημοτικό Ωδείο Θήβας Χάρις Αλεξίου».

Η σπουδαία ερμηνεύτρια, που γεννήθηκε στη Θήβα και έχει αναφερθεί πολλές φορές στην πόλη και στις προσωπικές της μνήμες μέσα από τα τραγούδια της, παρευρέθηκε στην εκδήλωση και εμφανώς συγκινημένη ευχαρίστησε τους συμπολίτες της για την τιμή που της επιφύλαξαν.

«Το να δίνετε το όνομά μου στο Δημοτικό Ωδείο αυτής της πόλης είναι κάτι που με ξεπερνά. Γιατί ένα ωδείο δεν είναι ένα κτίριο. Είναι ένα σπίτι που γεννιούνται όνειρα», ανέφερε, υπογραμμίζοντας τον ιδιαίτερο ρόλο που διαδραματίζουν οι μουσικές σχολές στη διαμόρφωση των νέων ανθρώπων.

Η Χάρις Αλεξίου στάθηκε ιδιαίτερα στη σημασία της μουσικής εκπαίδευσης, τονίζοντας πως μέσα σε ένα ωδείο τα παιδιά ανακαλύπτουν όχι μόνο τη φωνή με την οποία τραγουδούν, αλλά και τη δική τους εσωτερική φωνή. «Σας ευχαριστώ που βάζετε το όνομά μου σε έναν χώρο όπου θα ακούγεται μουσική και μετά από εμάς. Εκεί όπου παιδιά θα μαθαίνουν, θα προσπαθούν, θα ονειρεύονται. Γιατί αυτό μένει. Να παραδίδουμε κάτι όμορφο στους επόμενους. Εμείς θα παραδίδουμε μουσική και τραγούδι», είπε χαρακτηριστικά.

Η τελετή απέκτησε ακόμη πιο προσωπικό και συγκινητικό χαρακτήρα όταν η ερμηνεύτρια αναφέρθηκε στη μητέρα της, με την οποία τη συνέδεε ένας ιδιαίτερα βαθύς δεσμός. Θυμήθηκε το γράμμα που είχε γράψει μετά την απώλειά της και στη συνέχεια ερμήνευσε τη «Μπαλάντα της Ιφιγένειας», ένα από τα πιο προσωπικά τραγούδια της, προσδίδοντας στην εκδήλωση έντονη συναισθηματική φόρτιση.