Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του εξαιρετικού άλμπουμ της «Ο τελευταίος αναλογικός έρωτας» η Μαρία Παπαγεωργίου επιστρέφει στη δισκογραφία με τον «Τελευταίο αναλογικό άνθρωπο», μια επίσης πολύ καλή δουλειά που αγγίζει κοινωνικά ζητήματα, αναζητώντας πώς αυτά μετακινούνται μέσα μας με κέντρο το βαθύ και παρηγορητικό συναίσθημα την εποχή της «συναισθηματικής ψηφιοποίησης».
Ο δίσκος, για τον οποίο θα πούμε πολλά περισσότερα μέσα στο επόμενο διάστημα, περιλαμβάνει 9 τραγούδια που υπογράφουν οι Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης, Σταύρος Ρουμελιώτης, Παντελής Νικηφόρου (Λάμδα), Λευτέρης Σαμψών, Στάθης Δράκος, Γιάννης Καστανάκης, Νεφέλη Λιούτα και η ίδια η Παπαγεωργίου. Ένα από τα ωραιότερα κομμάτια του ακούμε σήμερα σε μουσική – στίχους του Σταύρου Ρουμελιώτη.
