Δεν ξέχασε τον Ολυμπιακό και τη μεγάλη μάχη του τελικού στο final four ο πρωθυπουργός στην κυριακάτικη ανάρτησή του.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ανάμεσα σε άλλα, θέλησε να ευχηθεί «καλή επιτυχία» στην ομάδα του Πειραιά, αλλά δεν παρέλειψε και να σημειώσει ότι η διοργάνωση του θεσμού στην Ελλάδα «φέρνει φέτος το βλέμμα όλης της μπασκετικής Ευρώπης στη χώρα μας».
Η τοποθέτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη: «ένα από τα δύο πράγματα που μάλλον θα κάνετε σήμερα, το κάνατε ήδη: διαβάσατε την ανασκόπηση. Τώρα μένει ο τελικός της Ευρωλίγκας, που φέρνει φέτος το βλέμμα όλης της μπασκετικής Ευρώπης στη χώρα μας. Είναι μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα που, μετά από τόσα χρόνια, φιλοξενεί ξανά αυτήν τη μεγάλη διοργάνωση, με τον Ολυμπιακό να δίνει το «παρών» στον μεγάλο τελικό. Καλή επιτυχία, λοιπόν, στους ερυθρόλευκους. Καλή Κυριακή!».
