ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ Στέργιος Ζιαμπάκας
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Πραξικοπηματικές πρακτικές προκειμένου «να ξεφορτωθούν μια φωνή που τους ενοχλεί διαχρονικά», καταγγέλλει ο Πέτρος Κωνσταντίνου. Ο επί συναπτά έτη δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων και συντονιστής της ΚΕΕΡΦΑ επανέρχεται στα έδρανα του συλλογικού οργάνου της πρωτεύουσας. Στην ορκωμοσία του την περασμένη Δευτέρα, ο κ. Κωνσταντίνου προχώρησε σε μια δήλωση-όρκο αμιγώς πολιτικού περιεχομένου, δεσμευόμενος ότι θα αγωνίζεται για την υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζομένων, ντόπιων και μεταναστών, και για την «ανατροπή της βάρβαρης επίθεσης κυβέρνησης-κεφαλαίου-Ε.Ε. και του ιμπεριαλισμού». Η δήλωσή του ξεσήκωσε αδιανόητα σχόλια ακροδεξιού περιεχομένου και ρητορικής.

Με ανάρτησή του χθες, νωρίς το πρωί, ο υπουργός Υγείας, Αδωνις Γεωργιάδης, χαρακτήρισε τη δήλωση του κ. Κωνσταντίνου «εξοργιστική» και ισχυρίστηκε ότι ο αιρετός δεν έχει θέση στο Δημοτικό Συμβούλιο Αθηναίων «έως ότου δώσει τον νενομισμένο όρκο». Ακολούθησε μπαράζ αναρτήσεων με επιθετικά σχόλια κατά του κ. Κωνσταντίνου, ο οποίος με χθεσινή του απάντηση τόνισε ότι ο τρόπος της ορκωμοσίας του ήταν «πανομοιότυπος με τις τρεις προηγούμενες φορές» που εκλέχθηκε δημοτικός σύμβουλος, τα έτη 2010, 2014, 2019. «Οσον αφορά τον Αδωνι Γεωργιάδη και τους ακροδεξιούς φίλους του, δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό. Ενα καράβι που βουλιάζει η Ν.Δ. και το σωσίβιό της η Ακροδεξιά», σχολίασε ο κ. Κωνσταντίνου, καταλογίζοντας στον υπουργό φαιδρότητες.

Πρόκειται για έναν από τους πιο δραστήριους δημοτικούς συμβούλους του Δήμου Αθηναίων. Ειδικά την περίοδο που συμμετείχαν στο δημοτικό συμβούλιο πρόσωπα που σήμερα έχουν καταδικαστεί για τη διεύθυνση της νεοναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής, ο κ. Κωνσταντίνου ήταν συνεπέστατος στην αντιφασιστική του πολιτική, εκφράζοντας θέσεις και παίρνοντας πρωτοβουλίες που υιοθετούνταν από τις δημοτικές πλειοψηφίες. Επανέρχεται στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου Αθηναίων, καθώς η παράταξη «Ανατρεπτική Συμμαχία», που συγκέντρωσε ποσοστό 6,09% στις δημοτικές εκλογές, προχώρησε στη δεύτερη εναλλαγή εκπροσώπησής της. Κατά την ορκωμοσία του ο κ. Κωνσταντίνου είχε ξεκαθαρίσει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται για μια Αθήνα «εναρμονισμένη με τις κοινωνικές ανάγκες και το περιβάλλον, με δημοκρατία, ελευθερία, αλληλεγγύη, χωρίς ρατσισμό και νεοναζί».