Πέθανε η 16χρονη που νοσηλευόταν σε κωματώδη κατάσταση στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός», μετά από τη χρήση σκληρών ναρκωτικών σε σπίτι στον Βύρωνα.
Η ανήλικη εισήχθη εσπευσμένα και χωρίς σφυγμό στο νοσοκομείο από το ΕΚΑΒ, το οποίο την παρέλαβε τις πρωινές ώρες της 6ης Νοεμβρίου από διώροφη μονοκατοικία στον Βύρωνα.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το κορίτσι μαζί με μία φίλη της προσκλήθηκαν στο σπίτι από έναν 17χρονο. Εκεί, φέρονται να έκαναν χρήση σκληρών ναρκωτικών ουσιών, μεταξύ των οποίων και «σίσα». Το πρωί της 6ης Νοεμβρίου, η 16χρονη είχε χάσει τις αισθήσεις της, αιμορραγώντας από τη μύτη.
Τη Δευτέρα, προφυλακιστέοι κρίθηκαν οι δύο εκ των πέντε κατηγορουμένων για την υπόθεση. Μετά την απολογία τους, οι δύο οδηγούνται στη φυλακή και οι άλλοι τρεις αφέθηκαν ελεύθεροι, είτε με περιοριστικούς όρους είτε χωρίς. Για την υπόθεση έχουν συλληφθεί έξι άτομα, μεταξύ των οποίων δύο ανήλικοι, ενώ αναζητούνται ακόμα δύο άτομα.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, αρνήθηκαν τις κατηγορίες παράβασης του νόμου περί ναρκωτικών, βαριάς σωματικής βλάβης λόγω διακίνησης ναρκωτικών σε ανήλικη και συμμορίας.
Σύμφωνα με μαρτυρίες φίλων και συγγενών του κοριτσιού, η 16χρονη είχε μπλεχτεί στα δίχτυα του κυκλώματος και δεν μπορούσε να ξεφύγει.
