Σε εξόφθαλμα παράνομη μετάταξη του 59χρονου σταθμάρχη-που κρίθηκε προφυλακιστέος– αναφέρθηκε ο τομεάρχης Διαφάνειας και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Γιάννης Ραγκούσης, υποστηρίζοντας ότι ο ΟΣΕ ζητούσε υποψηφίους με όριο ηλικίας έως 48 έτη.
Άμεση ήταν η αντίδραση του υπουργείο Εσωτερικών απαντώντας πως τα όρια ηλικίας που τίθενται (από τον ΟΣΕ), δεν αφορούν τους μετατασσόμενους αλλά «τους νεοπροσλαμβανόμενους οι οποίοι συνεχίζουν να εργάζονται μέχρι τη συνταξιοδότησή τους, χωρίς να τίθεται οποιοδήποτε θέμα φυσικής τους ικανότητας για παροχή εργασίας».
Τέλος, το ΥΠΕΣ, μεταξύ άλλων σημειώνει: «Αξίζει να σημειωθεί σε κάθε περίπτωση ότι τα όρια ηλικίας που τίθενται για τους νεοπροσλαμβανόμενους και όχι για τους μετατασσόμενους δεν αποτελούν όρια ηλικίας μετά τα οποία σταματά η παροχή της εργασίας, αλλά όρια ηλικίας για την πρόσληψη. Προφανώς, οι νεοπροσλαμβανόμενοι, με το όποιο όριο ηλικίας συνεχίζουν να εργάζονται μέχρι την συνταξιοδότησή τους, χωρίς να τίθεται οποιοδήποτε θέμα φυσικής τους ικανότητας για παροχή εργασίας».
Η απάντηση δεν κάλυψε τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ που επανήλθε τονίζοντας «όσο κι αν προσπαθεί να προκαλέσει σύγχυση για να κρύψει τις ευθύνες της κυβέρνησης, η μοναδική αλήθεια είναι ότι το όριο ηλικίας των 48 ετών τέθηκε από τον ίδιο τον ΟΣΕ αποκλειστικά για μετατάξεις και σε καμία περίπτωση για προσλήψεις, όπως προκύπτει ξεκάθαρα από τα Στοιχεία Θέσεων του 1ου Κύκλου Κινητικότητας της 7ης Απριλίου 2022». Ο κ. Ραγκούσης αναφέρει επίσης ότι «αποδείχθηκε η πλήρης γνώση και συνέργεια της κυβέρνησης στην προσπάθεια συγκάλυψης της παράνομης μετάταξης του μοιραίου σταθμάρχη με την εκ των υστέρων εξαίρεση του ορίου ηλικίας, μέσα από την Υπουργική Απόφαση Καραμανλή, στις 30 Μαΐου 2022. (ΦΕΚ 2623)». Σχολιάζει δε αναφορικά με «το παραπειστικό ερώτημα: ‘Γιατί να γίνει ρουσφέτι, αφού ουδείς άλλος ενδιαφερόταν;’», πως «η απάντηση είναι απλούστατη, την έχουν κατανοήσει όλοι και είναι: διότι μόνο έτσι θα μπορούσαν να διορίσουν παράνομα τον εκλεκτό της κυβέρνησης ως σταθμάρχη Λάρισας, δεδομένου ότι δεν πληρούσε το κριτήριο της ηλικίας για τη μετάταξή του».
