Ο Γιώργος Παπανδρέου που πήρε τη δεύτερη θέση στον α΄ γύρο των εσωκομματικών εκλογών στο Κίνημα Αλλαγής, σε δήλωσή του, έστειλε μήνυμα όλους όσοι πήγαν σήμερα στις κάλπες για να ψηφίσουν.
Περίπου μία ώρα μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής, λοιπόν, ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε ότι οι πολίτες την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου θα αποφασίσουν για την ταυτότητα, το μέλλον και την προοδευτική πορεία του κόμματος.
«Σας καλώ για τη μάχη της επόμενης Κυριακής», σημείωσε καταλήγοντας ο κ. Παπανδρέου.
