ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΝΟ.ΡΑ.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Αναρωτιέμαι (και αναρωτιέμαι πραγματικά): χθες βγήκαν οι βάσεις εισαγωγής για τα πανεπιστήμια. Ουσιαστικά χθες τα παιδιά μάθανε πού δεν περνάνε (ακόμη και μαθητές αριστούχοι).

Εξαλλος ο Τσίπρας, καθώς και η υπόλοιπη αντιπολίτευση. Και έρχεται η ερώτηση: όταν την ίδια μέρα που χιλιάδες χιλιάδων παιδιά κόβονται από τη σχολή που θέλουν και αξίζουν να μπουν και ο πρωθυπουργός πάει τετραημεράκι στις ΗΠΑ για να βάλει την κόρη του στο Γέιλ, αλήθεια, θα βγει να πει «μπράβο» σε όσους τέλος πάντων μπήκαν όπου μπήκαν;

Αλήθεια, ποιο θα είναι το μήνυμα αυτού του συγκεκριμένου πρωθυπουργού σε αυτά τα παιδιά;

Τον έχω ικανό να το πει και με βιντεοκλήση από το Αμέρικα.