«Πρώτη φορά δεν άκουσα παράπονα για τον ΟΑΣΘ». Ο τίτλος που αποδίδει δήλωση του πρωθυπουργού στο περίπτερο του Οργανισμού στη ΔΕΘ έχει πλημμυρίσει τις ιστοσελίδες της Θεσσαλονίκης σε μια επίδειξη του «έργου» που έχει επιτελεσθεί στον πολύπαθο Οργανισμό.
Και πράγματι η δήλωση του πρωθυπουργού αποδίδει με … στοιχεία την αλήθεια.
Στοιχεία που έχει ανακοινώσει ο ίδιος ο πρόεδρος, διευθύνων σύμβουλος, κλπ, του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας, σε «φιλική» συνάντηση» με δημοσιογράφους από την οποία απουσίαζαν –όχι με ευθύνη τους- οι «εχθρικοί», «χολερικοί» δημοσιογράφοι που χαλάνε την εικόνα (αν είναι δυνατόν). Ο κ. Σκόδρας λοιπόν στην «φιλική» ενημέρωση είπε ότι έχει γεμίσει την Θεσσαλονίκη λεωφορεία –ότι είναι μεταχειρισμένα και νοικιασμένα δεν είναι κάτι που αξίζει να λέει κανείς, αρκεί που κινούνται- αλλά, φευ!
Οι αχάριστοι Θεσσαλονικείς δεν τα τιμάνε τα λεωφορεία του Οργανισμού αφού η πληρότητα «δεν υπερβαίνει το 25%»!!! Δηλαδή κυκλοφορούν σχεδόν άδεια. Οπότε, τι παράπονα να ακούσει ο πρωθυπουργός, αφού οι Θεσσαλονικείς δεν χρησιμοποιούν τον ΟΑΣΘ;
Αν ο πρωθυπουργός είχε στοιχειώδες ενδιαφέρον θα απορούσε με το γεγονός και δεν θα αυτοθαυμαζόταν μπροστά στον καθρέφτη του.
Αν κάποιος στοιχειωδώς επίσης ενδιαφερόταν θα σταματούσε με προσοχή για να ψάξει να βρει τι συμβαίνει και γιατί οι πολίτες απαξιούν να χρησιμοποιήσουν τα λεωφορεία και προτιμούν τα αυτοκίνητά τους με αποτέλεσμα να έχει επιστρέψει με δριμύτητα το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη με ένταση που θυμίζει άλλες εποχές.
Κι αν οι καλόπιστοι αναγνώστες της «ΕφΣυν» απορούν με το φαινόμενο παραθέτουμε το μήνυμα Σαλονικιού που έφτασε πριν λίγες μέρες στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο και αφού το διαβάσουν νομίζουμε ότι θα λυθούν όλες οι απορίες. Μόνο τα «μάγια» ανεμελιάς με τα οποία είναι δεμένα η κυβέρνηση και οι προύχοντες της παραμένουν γερά δεμένα…
