Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google
Φάρσα αποδείχθηκε το τηλεφώνημα για βόμβα στην υπηρεσία Ασύλου. Η ΕΛΑΣ είχε διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων και στα δύο ρεύματα της λεωφόρου Κατεχάκη, από το ύψος της λεωφόρου Μεσογείων. Πλέον, η κυκκλοφορία έχει αποκατασταθεί.
Το τηλεφώνημα έγινε το πρωί στην «Εφ.Συν.» με τον άγνωστο άνδρα να αναφέρει για την ενεργοποίηση εκρηκτικού μηχανισμού: «Ενάντια στις πολιτικές που ακολουθεί η κυβέρνηση για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Τα σύνορα δεν γνωρίζουν λαό».
