Ο γνωστός για τις ακροδεξιές, ρατσιστικές και ομοφοβικές δηλώσεις του, πρώην μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος ξεπερνά πλέον κάθε όριο και σε ένα κρεσέντο θράσους και υπερβολής επισείει ακόμα και τον αφορισμό για τους τρεις, με αφορμή δήλωση της υπουργού σχετικά με τον τρόπο μετάδοσης του κορονοϊού.
Υπενθυμίζεται πως η Νίκη Κεραμέως ανέφερε πως ο ιός μεταδίδεται με το σάλιο. Με αυτήν την αφορμή ο πρώην μητροπολίτης χαρακτηρίζει ως «βλάσφημα λόγια» το ότι «δηλ. διά τῆς Θείας Μεταλήψεως μεταδίδεται ὁ Κορωνοϊός» και καλεί την υπουργό να ζητήσει «δημοσίως συγγνώμην διά τό ἀχαρακτήριστον τοῦτο ἔγκλημα».
Επίσης, ο πρώην μητροπολίτης αναφέρεται σε έναν fake διάλογο (ανάμεσα στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά), τον οποίο δεν διστάζει να υιοθετήσει ως αληθινό, καθώς -όπως σημειώνει- μέχρι σήμερα δεν έχει διαψευσθεί!
