Λήγει σήμερα -Δευτέρα- στις 3 το μεσημέρι η προθεσμία υποβολής των υποψηφιοτήτων για τις θέσεις του προέδρου της ΕΡΤ και του διευθύνοντος συμβούλου.
Οσοι ενδιαφέρεστε για τη θέση θα έχετε προνοήσει προφανώς. Θα μαζέψατε τα απαραίτητα χαρτιά, θα καταθέσατε αίτηση κ.ο.κ. Οπως πρέπει να γίνονται οι δουλειές σε ένα ευρωπαϊκό -τρομάρα μας- κράτος.
Υπάρχει ωστόσο μια μικρή μεν αλλά καθοριστική λεπτομέρεια: η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει ήδη ποιους θα βάλει στις δύο αυτές θέσεις. Τον Κωνσταντίνο Ζούλα και τον Γιώργο Γαμπρίτσο.
Και τους ανακοίνωσε μάλιστα πριν καν ορίσει τον… αδιάβλητο αυτό διαγωνισμό. Και αναρωτιέσαι: πρόκειται περί ηλιθιότητας ή αλαζονείας; Είμαστε ηλίθιοι και ανακοινώσαμε πριν τον ψεύτικο και γελοίο διαγωνισμό τα ονόματα ή είμαστε αλαζόνες και το κάναμε επίτηδες; Χωρίς να το ξέρω, τείνω προς το πρώτο.
Πάντως είναι κρίμα που δεν μπήκε στο Στοίχημα η πλήρωση των δύο αυτών θέσεων. Θα έπαιζα όλα τα χρήματά μου στο δίδυμο Ζούλας – Γαμπρίτσος. Κάτι μου λέει πως θα κέρδιζα…
