Τραγωδία με το πρώτο θύμα της κακοκαιρίας στην Κερατέα καθώς νεκρή βρέθηκε μία ηλικιωμένη γυναίκα, ενώ αγνοούνται ο σύζυγός της και ακόμα ένας άνδρας, αφού το όχημα στο οποίο επέβαιναν παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά.
Σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, το ζευγάρι κι ένας γείτονάς τους ξεκίνησαν χθες με το αυτοκίνητό του να πάνε για ψώνια, αλλά από τότε τα ίχνη τους χάθηκαν.
Σήμερα το πρωί ο γιος των ηλικιωμένων δήλωσε την εξαφάνιση τους με αποτέλεσμα να κινητοποιηθούν οι αρχές και να βρεθεί περίπου στις 5 το απόγευμα το ΙΧ σε μία κοίτη ρεύματος στην περιοχή Ομβρυόκαστρο και μέσα πνιγμένη η άτυχη γυναίκα.
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες κατά μήκος του ποταμού για τον εντοπισμό των δύο ατόμων.
