Έφυγε χθες ξαφνικά ο ψυχίατρος και ψυχαναλυτής Μάνος Σωτηριάδης. Υπήρξε γραμματέας της νεολαιίστικης οργάνωσης «ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος» (1976-1978) και στέλεχος του ΚΚΕ Εσωτερικού, με ενεργό δράση στο αντιδικτατορικό φοιτητικό κίνημα. Δραστηριοποιήθηκε ξανά στην πολιτική την περίοδο συγκρότησης της ΔΗΜΑΡ.
Η κηδεία του θα γίνει την Πέμπτη στο 2ο Νεκροταφείο, Λ. Ηρακλείου, στη 1 μ.μ.
Με ένα μικρό σημείωμα τον αποχαιρέτησε ο Τέλης Σαμαντάς: «Ολο και λιγότεροι. Χωρίς τον Μάνο Σωτηριάδη αυτή τη φορά. Εναν από τους Γραμματείς του “Ρήγα” σε δύσκολους καιρούς, ένα σημαντικό ψυχαναλυτή, έναν αγαπημένο φίλο».
