Σ' έναν νέο άνθρωπο, μέρος της σύγχρονης ελληνικής θεατρικής σκηνής, με πολύ αξιόλογο έργο στο ενεργητικό του περνά το τιμόνι του «ιστορικού» Θεσσαλικού Θεάτρου: όπως αποφάσισε το Δ.Σ. του φορέα, νέος καλλιτεχνικός διευθυντής (με 3ετή θητεία, ας θυμίσουμε) αναλαμβάνει ο σκηνοθέτης Ορέστης Τάτσης.
Κι αυτό γιατί, όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Θεσσαλικού Θεάτρου, Φώτιος Τζατζάκης, ο Τάτσης είναι «ένας άνθρωπος νέος μα ταυτόχρονα καταξιωμένος στον χώρο του θεάτρου, με ηγετικά χαρακτηριστικά, αλλά και ομαδικό πνεύμα, ο οποίος πιστεύουμε ότι, σε αγαστή συνεργασία με το διοικητικό συμβούλιο, θα συμβάλει τα μέγιστα στην ενίσχυση της εξωστρέφειας αλλά και του καλλιτεχνικού αποτυπώματος του Θεσσαλικού Θεάτρου σε πανελλαδικό -και όχι μόνο- επίπεδο».
Ο Ορέστης Τάτσης γεννήθηκε στα Γιάννενα. Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με ειδίκευση στην Πολιτιστική Διαχείριση, από το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.
Οι πιο πρόσφατες σκηνοθεσίες του ήταν για τα έργα «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ», του Εντουαρντ Αλμπι (Από Μηχανής Θέατρο, φθινόπωρο 2023), «Το τέλος της μικρής μας πόλης» του Δημήτρη Χατζή (ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, καλοκαιρινή περιοδεία 2023), «Ο πύργος» του Φραντς Κάφκα (Σύγχρονο Θέατρο, Αθήνα, άνοιξη 2019).
Από το 2008 ο Τάτσης είναι καλλιτεχνικός διευθυντής του πολιτιστικού οργανισμού «Ρέον» ο οποίος δραστηριοποιείται σταθερά στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πραγματοποιώντας παραγωγές δεκάδων θεατρικών παραστάσεων σε σκηνοθεσία του ιδίου, καθώς και της Ιόλης Ανδρεάδη, του Αρη Τρουπάκη, της Ελένης Μποζά κ.ά., οργανώνοντας αντίστοιχα και τις παραγωγές παραστάσεων σύγχρονου χορού της ομάδας «Creo Dance Company» της χορογράφου Πωλίνας Κρεμαστά. Η «Ρέον» για τη δράση της έχει επιχορηγηθεί και υποστηριχθεί από το ΕΚΕΘΕΧ, το ΥΠΠΟΑ, τα Ιδρύματα Σταύρος Νιάρχος, Καρέλια, Κωστόπουλου, το ΙΕΠ, το υπουργείο Παιδείας και την Ε.Ε., ενώ έχει συνεργαστεί με πολλούς κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς, όπως Εθνικό Θέατρο, Εθνική Λυρική Σκηνή, ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και Ιωαννίνων, Κέντρο Μελέτης και Χορού Ι. και Ρ. Ντάνκαν, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και άλλους.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας