• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    24°C 21.6°C / 26.3°C
    2 BF
    55%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    23°C 19.6°C / 24.4°C
    2 BF
    58%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    23°C 18.0°C / 25.0°C
    2 BF
    54%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    17°C 16.9°C / 19.2°C
    1 BF
    82%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    17°C 16.9°C / 20.2°C
    0 BF
    82%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.3°C / 21.3°C
    1 BF
    53%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    19°C 18.5°C / 18.5°C
    0 BF
    53%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    2 BF
    49%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 23.2°C / 24.8°C
    4 BF
    73%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    22°C 22.3°C / 22.3°C
    4 BF
    73%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    24°C 24.3°C / 24.3°C
    6 BF
    71%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.9°C / 23.6°C
    4 BF
    62%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    2 BF
    67%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.5°C / 21.5°C
    1 BF
    50%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    23°C 18.5°C / 23.3°C
    1 BF
    57%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.8°C / 25.8°C
    2 BF
    74%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.2°C / 25.2°C
    2 BF
    49%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.3°C / 21.3°C
    2 BF
    46%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    23°C 20.8°C / 24.4°C
    1 BF
    77%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    18°C 17.8°C / 17.8°C
    1 BF
    59%
Μινιμαλιστική «Κλυταιμνήστρα»

Σοφία Χιλλ

@Pantelis_Makkas
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μινιμαλιστική «Κλυταιμνήστρα»

  • A-
  • A+
Η σκηνοθεσία της παράστασης είναι του Κωνσταντίνου Χατζή που εμπνέεται αυτή τη φορά από τον Αγαμέμνονα του Αισχύλου.
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η ιστορία του ανθρώπου ως αέναη αφήγηση πολέμου, ως σπαρακτικό πορτρέτο του κόσμου μας, με όχημα τα χορικά του Αγαμέμνονα και τους μονόλογους της Κλυταιμνήστρας. Μία ερμηνεύτρια, μόνη στο κέντρο της σκηνής (Σοφία Χιλλ), συνδιαλέγεται με το νέο μουσικό έργο του Γιώργου Κουμεντάκη και το βασανιστικό κείμενο. Μια ξεχωριστή καλλιτεχνική συνάντηση περιμένουμε στη σκηνή του Χώρου Ε της Πειραιώς 260 απόψε και αύριο (21.00) στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών. Ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Χατζής συνεχίζει την έρευνά του στο αρχαίο δράμα και εμπνέεται αυτή τη φορά από τον Αγαμέμνονα του Αισχύλου.

Μινιμαλιστική προσέγγιση, τραγικός λόγος και οι ήχοι του γιαϊλί ταμπούρ, σε ερμηνεία του Ευγένιου Βούλγαρη, και του πιάνου, σε ερμηνεία του σκηνοθέτη Κωνσταντίνου Χατζή, παντρεύονται με τις καθηλωτικές φωτογραφίες του πολυβραβευμένου ακτιβιστή φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο.

Τα χορικά του Αγαμέμνονα και οι μονόλογοι της Κλυταιμνήστρας γίνονται το όχημα για μια νέα αφήγηση της ιστορίας του ανθρώπου. «Το έργο του ποιητή/φωτογράφου υπήρξε στα χρόνια των πολλών συναντήσεων, των ατελείωτων συζητήσεων και της μελέτης μας πάνω στον Αισχύλο, αλλά και στην έννοια του πόλεμου, πηγή έμπνευσης, βαθύτερης κατανόησης της σημερινής πραγματικότητας και αποδοχής του ότι η ανθρώπινη ιστορία είναι μια διαρκής επανάληψη. Η ανθρώπινη ιστορία είναι μια ιστορία πόλεμου» λέει ο Κωνσταντίνος Χατζής.

Το κοστούμι της Κλυταιμνήστρας έχει δημιουργήσει η Λουκία, ενώ το «Τραγούδι της Εντα Γκάμπλερ» (The Song of Hedda Gabler), σε μουσική Γ. Κουμεντάκη, έγραψαν ο συνθέτης και ο Γιάννης Χουβαρδάς.

Με αγγλικούς υπέρτιτλους και με ελληνικούς στην πρεμιέρα.

ΘΕΑΤΡΟ
Η Αντιγόνη κατακτά το Μανχάταν
Φεστιβάλ «Antigone Now»: επί πέντε μέρες στο Olympic Tower της Νέας Υόρκης φημισμένοι καλλιτέχνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό αναμετρήθηκαν με τόλμη και συναίσθημα με την τραγική ηρωίδα, συνδέοντας την...
Η Αντιγόνη κατακτά το Μανχάταν
ΘΕΑΤΡΟ
Οι «Ιχνευτές» που συνάντησαν πρώτοι τη μουσική
Σε σκηνοθεσία Μιχάλη Μαρμαρινού παρουσιάζεται στην Επίδαυρο το σατυρικό δράμα «Ιχνευτές» του Σοφοκλή με τους Αμαλία Μουτούση, ΧάρηςΦραγκούλη και Σταμάτη Κραουνάκη.
Οι «Ιχνευτές» που συνάντησαν πρώτοι τη μουσική
ΘΕΑΤΡΟ
Το «νέο κύμα» του αριστοφανικού θεάτρου
Στην Επίδαυρο παρουσιάστηκε η παράσταση «Ιππείς» του Αριστοφάνη από τον Κωνσταντίνο Ρήγο με έναν αδιάκοπο νεανικό παλμό, τη ζωτική δύναμη και με ποιητικές στιγμές δίπλα στα εύστοχα πολιτικά σχόλια.
Το «νέο κύμα» του αριστοφανικού θεάτρου
ΘΕΑΤΡΟ
Ο «Βυσσινόκηπος» στα χρόνια του ανάλγητου νεοφιλελευθερισμού
Με βάση το κλασικό έργο του Τσέχοφ «Ο Βυσσινόκηπος» ο Πρόδρομος Τσινικόρης υφαίνει τη συνέχεια της ιστορίας και την τοποθετεί στο σήμερα.
Ο «Βυσσινόκηπος» στα χρόνια του ανάλγητου νεοφιλελευθερισμού
ΘΕΑΤΡΟ
Η μετά τον Λιγνάδη εποχή
Η μεταβατική καλλιτεχνική διευθύντρια Ερι Κύργια παρουσίασε χθες τις παραστάσεις στην Επίδαυρο αλλά και τα σχέδια για τη χειμερινή σεζόν.
Η μετά τον Λιγνάδη εποχή

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας