Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τολμηρό παιχνίδι με τον φόβο

 «Tango Bar» του Περικλή Κοροβέση

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τολμηρό παιχνίδι με τον φόβο

  • A-
  • A+
«Tango Bar» του Περικλή Κοροβέση στο θέατρο «Αβατον»

Σ' ένα μπαρ στο κέντρο της πόλης γύρω στα 1980. Εκεί καταφεύγει ο Λάκης, ένας αποτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, λίγο πριν ο Φώντας, ο ιδιοκτήτης, κατεβάσει τα ρολά του μαγαζιού. Φίλοι απ' τα παλιά θα πιάσουν μια κουβέντα για τη ζωή και τη ζωή τους μέχρι να τους βρει το ξημέρωμα.

Το «Tango Bar» του Περικλή Κοροβέση επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο θέατρο «Αβατον» σε σκηνοθεσία Σπύρου Μιχαλόπουλου. Ενας ύμνος για τη φιλία, τις σχέσεις, για τα όνειρα που δεν πραγματοποιούνται, για τις πληγές που αφήνει η ματαίωσή τους. Για το τι σημαίνει «επιτυχία» και «πετυχημένος», πώς συμβιβάζεται κανείς με ό,τι έχει καταφέρει.

Το έργο γράφτηκε για θέατρο στις αρχές της δεκαετίας του '80 και προοριζόταν να ανεβεί στο θέατρο «Αμόρε» με πρωταγωνιστές τον Γιώργο Σαμπάνη και τον Δημήτρη Καμπερίδη. Αυτό το σχέδιο ναυάγησε, όμως στις αρχές του '90 το ανέβασε ο Αντώνης Αντωνίου στη φιλόξενη Θεατρική Σκηνή του.

«Την κρίση μας δεν την παίρνουμε ποτέ σαν σημάδι τιμιότητας, σαν σημείο αντίστασης, σαν ιδεολογία άρνησης», σημειώνει ο σκηνοθέτης Σπύρος Μιχαλόπουλος για το έργο. «Δεν παίρνουμε ποτέ την αποτυχία σαν δικιά μας επιτυχία. Αποτύχαμε να γίνουμε αυτό που θέλουν οι άλλοι, άρα είμαστε κοντά σ’ εμάς τους ίδιους, κοντά στον εαυτό μας. Αυτή η φράση του Λάκη, από το κείμενο του Κοροβέση, είναι η κεντρική ιδέα του έργου. Το “Tango Bar” είναι μια πραγματικότητα, μια αλήθεια.

»Είναι η σχέση ενός αποτυχημένου ηθοποιού, αλλά επιτυχημένου μπάρμαν και ενός αποτυχημένου θεατρικού συγγραφέα. Χαρακτήρες με πάθη, με ουσία, με υπόσταση. Με το που έφτασε στα χέρια μου το κείμενο, σκέφτηκα πολύ σοβαρά να το ανεβάσω και κάπως έτσι, ένα βροχερό βράδυ, συνάντησα τον Περικλή Κοροβέση. Η συνάντηση αυτή ήταν καθοριστική. Εφυγα από το σπίτι του πιο σίγουρος από ποτέ. Δουλεύοντας σκληρά με δύο αξιόλογους και ιδιαίτερους ηθοποιούς, τον Χρήστο Αυλωνίτη και τον Κώστα Κονταράτο, το “Tango Bar” φτάνει στην πρεμιέρα του. Είναι εδώ λοιπόν, μπροστά σας, έτοιμο να σας κάνει να σκεφτείτε, να κλάψετε, να γελάσετε, μα πάνω απ' όλα να μας θυμίσει ότι, όπως λέει κι ένας από τους ήρωες της παράστασης, “φόβος και λογική είναι το ίδιο. Να παίζεις με τον φόβο σου, να βρίσκεσαι εκεί που φοβάσαι, αυτό είναι να κάνεις κάτι”».


INFO: Θέατρο Αβατον (Ευπατριδών 3, Γκάζι, τηλ.: 210-3412689). «Tango Bar» του Περικλή Κοροβέση. Σκηνοθεσία: Σπύρος Μιχαλόπουλος. Επιμέλεια σκηνικού: Γιάννης Μυρσιώτης. Μουσική: Χριστίνα Κανάκη. Μουσική επιμέλεια: Σπύρος Μιχαλόπουλος. Σχεδιασμός φωτισμού: Γιώργος Παπαδόπουλος. Παίζουν: Χρήστος Αυλωνίτης (Λάκης), Κώστας Κονταράτος (Φώντας). Κάθε Σάββατο και Κυριακή μέχρι τις 7 Μαρτίου.

ΘΕΑΤΡΟ
Ο Ουγκό και η αποκρουστική εξουσία
Λονδίνο, αρχές του 18ου αιώνα. Μια αυστηρά δομημένη, αριστοκρατική κοινωνία, με απολύτως διακριτά όρια μεταξύ των τάξεων. Ο πλούτος και η υψηλή θέση στην ιεραρχία προκαλούν αλαζονεία. Ο λαός, άνθρωποι...
Ο Ουγκό και η αποκρουστική εξουσία
ΘΕΑΤΡΟ
Φαντασίωση κάποιας «ζωής» σε κάποια «Μόσχα»
Δέκα χρόνια μετά τον «Γλάρο», ο Δημήτρης Ξανθόπουλος ανεβάζει το εμβληματικό έργο του Τσέχοφ, μακριά ωστόσο από την προεπαναστατική Ρωσία, έχοντας τη γνώμη πως όλοι οι τόποι και όλες οι εποχές βρίσκονται σε...
Φαντασίωση κάποιας «ζωής» σε κάποια «Μόσχα»
ΘΕΑΤΡΟ
«Κανένας δεν θα μας σώσει, ευτυχώς...»
Στο θέατρο «Χώρος» σκηνοθετεί το έργο του Σάμιουελ Μπέκετ «Περιμένοντας τον Γκοντό», ίσως το πιο γνωστό έργο του Ιρλανδού δραματουργού, το οποίο έχει δεχτεί πάμπολλες ερμηνείες και συζητήσεις γύρω από την...
«Κανένας δεν θα μας σώσει, ευτυχώς...»
ΘΕΑΤΡΟ
Ημέρες Μακρονήσου επί σκηνής
Το μυθιστόρημα του Μενέλαου Λουντέμη διασκευάζεται πρώτη φορά για το θέατρο από τη Σοφία Αδαμίδου σε σκηνοθεσία της Ρουμπίνης Μοσχοχωρίτη. Ο συγγραφέας αποτυπώνει τις πιο μαύρες σελίδες της σύγχρονης ελληνικής...
Ημέρες Μακρονήσου επί σκηνής
ΘΕΑΤΡΟ
«Είναι τρέντι να μην έχεις ιδεολογία»
Ο Σταύρος Τσακίρης σκηνοθετεί το έργο που έγινε σύμβολο των επαναστατημένων λαών, το «Φουέντε Οβεχούνα» του Ισπανού συγγραφέα Λόπε ντε Βέγκα στο θέατρο «Απόλλων» της Πάτρας με μεγάλο πρωταγωνιστή το ομότιτλο...
«Είναι τρέντι να μην έχεις ιδεολογία»
ΘΕΑΤΡΟ
Θρίλερ, χιούμορ και σπάνιες γυναίκες
Με δύο έργα καταπιάνεται φέτος ο συγγραφέας και σκηνοθέτης. Στο θέατρο Αγγέλων Βήμα ανεβάζει τη μαύρη κωμωδία «Φονική παγίδα», ενώ στο θέατρο Πόλη παίζεται το δικό του έργο «Καμίλ Κλοντέλ Mudness», εμπνευσμένο...
Θρίλερ, χιούμορ και σπάνιες γυναίκες

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας