Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μποστ, Μπρεχτ και... μεταμεσονύκτια

«Μήδεια» του Μποστ

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μποστ, Μπρεχτ και... μεταμεσονύκτια

  • A-
  • A+

Η Μυθωδία συνεχίζει για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Θησείον με ένα ενδιαφέρον καλλιτεχνικό πρόγραμμα για όλη την εβδομάδα – και με μεταμεσονύκτιες παραστάσεις.

«Το όνειρο έγινε πραγματικότητα πέρυσι και συνεχίζεται φέτος παρέα με παλιούς φίλους από τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης», σημειώνουν οι καλλιτεχνικοί διευθυντές Γεράσιμος Σκαφίδας και Νικορέστης Χανιωτάκης.

«Με νέους φίλους που κάναμε εδώ στο Θησείο και ανθρώπους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και μπλέκουμε για πρώτη φορά τις ανησυχίες μας. Οι παραστάσεις που είχαμε προγραμματίσει πριν από έναν χρόνο πήραν σάρκα και οστά, οι θεατές μάς συγκίνησαν με την παρουσία τους και τώρα ανοίγεται μπροστά μας η δεύτερη συνεχόμενη θητεία της Μυθωδίας στην καλλιτεχνική διεύθυνση του θεάτρου Θησείον, που είναι πια το δεύτερο σπίτι μας».

Mεταξύ άλλων θα δούμε:

◼ «Μήδεια», τη σπαρταριστή κωμωδία του Μποστ σε διασκευή-απόδοση στίχων, σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη, μουσική Monika. Ο Μάκης Παπαδημητρίου ερμηνεύει τον ρόλο της Μήδειας και η Μίνα Αδαμάκη τον ρόλο της Καλόγριας Πόλυ. Από 13 Νοεμβρίου.

◼ «Reigen - Δέκα διάλογοι για το σεξ» του Αρτουρ Σνίτσλερ σε σκηνοθεσία Αλίκης Δανέζη Knutsen. Παίζουν: Θεοδώρα Τζήμου, Γιώργος Χρανιώτης. Από 13 Νοεμβρίου.

◼ «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν» του Μπ. Μπρεχτ σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και μουσική ειδικά γραμμένη από τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου. Παίζουν: Πέγκυ Τρικαλιώτη, Ηρώ Μουκίου, Νίκος Πουρσανίδης, Κώστας Κάππας, Γεράσιμος Σκαφίδας κ.ά. Από 2 Οκτωβρίου έως 10 Νοεμβρίου.

◼ «Η γίδα ή ποια είναι η Σύλβια» του Εντουαρντ Αλμπι σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη. Παίζουν: Νίκος Κουρής, Λουκία Μιχαλοπούλου, Γιάννης Δρακόπουλος, Μιχαήλ Ταμπακάκης. Από 7 Οκτωβρίου, Δευτέρα και Τρίτη.

◼ Μόλις ξεκίνησαν οι παραστάσεις «Ενας κάποιος τέτοιος Βυσσινόκηπος» της ομάδας Nunc σε σκηνοθεσία Μάριας Φλωράτου και «Σούπερ ΣΟΣ» σε κείμενο-σκηνοθεσία Ηλία Μενάγιερ με ήρωες τέσσερις τριτοετείς φοιτητές ιατρικής.

◼ «Ο θρύλος του 1900», βασισμένο στον θεατρικό μονόλογο του Αλεσάντρο Μπαρίκο. Ενας μονόλογος πάνω στο νερό μετατρέπεται σε μουσικό διάλογο πάνω στη σκηνή. Αλλοτε από τη θέση του αφηγητή άλλοτε ερμηνεύοντας τους κεντρικούς χαρακτήρες, δύο άντρες με όχημα πρωτότυπες τζαζ μουσικές συνθέσεις ζωντανεύουν μ’ ένα πιάνο και μια τρομπέτα τη μοναδική ιστορία του Χιλιαεννιακόσια, του πιανίστα που γεννήθηκε πάνω σε ένα υπερωκεάνιο και δεν πάτησε ποτέ το πόδι του στη στεριά. Μετάφραση, σκηνοθεσία, μουσική και ερμηνεία είναι του Γιάννη Φίλια και του Δημήτρη Σταματελόπουλου. Από 18 Οκτωβρίου έως 6 Δεκεμβρίου κάθε Παρασκευή, 23.45.

◼ Επίσης, η εφηβική παράσταση «Chatroom», σε σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη (από 29/9), ενώ η συνεργασία της Μυθωδίας με το Μουσείο Μπενάκη συνεχίζεται τις Κυριακές με το «Συρματόπλεγμα» του Νικορέστη Χανιωτάκη και το «Η μουσική που σταμάτησε τον πετροπόλεμο» του Δημήτρη Σπύρου.

ΘΕΑΤΡΟ
«Με την “Αντιγόνη” ξαναδιαβάζουμε τον κόσμο»
Ο Θέμης Μουμουλίδης το καλοκαίρι της πανδημίας επέλεξε να φέρει ξανά στη σκηνή την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, έργο που -όπως λέει- αφορά κυρίως την εποχή που ζούμε, καθώς «η αντίσταση και η αμφισβήτηση είναι...
«Με την “Αντιγόνη” ξαναδιαβάζουμε τον κόσμο»
ΘΕΑΤΡΟ
Δάνειο ή τη γυναίκα σας...
Δημήτρης Μυλωνάς - Σωτήρης Χατζάκης: Ενας ήρωας της καθημερινότητας και ένας τεχνοκράτης τραπεζίτης «μονομαχούν» στον κήπο του θεάτρου «Χυτήριο», με το επίκαιρο, πολιτικό έργο «Το δάνειο» του Τζόρντι Γκαλθεράν.
Δάνειο ή τη γυναίκα σας...
ΘΕΑΤΡΟ
Το Ίδρυμα Κουτλίδη πετάει την Άννα Κοκκίνου έξω από την Σφενδόνη της!
Έξωση στην Άννα Κοκκίνου από το θέατρο που η ίδια έχτισε πάνω σε ερείπια πουλώντας το σπίτι της πριν τριάντα χρόνια. Όλη η ανοιχτή επιστολή της ηθοποιού.
Το Ίδρυμα Κουτλίδη πετάει την Άννα Κοκκίνου έξω από την Σφενδόνη της!
ΘΕΑΤΡΟ
«Στους ρόλους θέλω να παραμονεύει η έκπληξη»
Η πρωτα­γωνίστρια του θεάτρου Αττις θα κάνει «Εξοδο» στις 18 Ιουλίου, στους Δελφούς, κοντά στον ναό του Απόλλωνα, λίγο πριν πέσει ο ήλιος. Σε μια σκηνική σύνθεση μονολόγων από τις τραγωδίες «Μήδεια»,...
«Στους ρόλους θέλω να παραμονεύει η έκπληξη»
ΘΕΑΤΡΟ
«Εχουμε ανάγκη όχι από βιομηχανία τουρισμού αλλά χασομεριού»
Ποιος δεν θέλει ν’ ακούσει τον Βασίλη Παπαβασιλείου να φιλοσοφεί περιπατώντας ανάμεσα στις αρχαιότητες και τους πορτοκαλεώνες της Επιδαύρου, να ανατρέχει στην ιστορία τριών κρίσιμων προχριστιανικών αιώνων;
«Εχουμε ανάγκη όχι από βιομηχανία τουρισμού αλλά χασομεριού»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας