Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μποστ, Μπρεχτ και... μεταμεσονύκτια

«Μήδεια» του Μποστ

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μποστ, Μπρεχτ και... μεταμεσονύκτια

  • A-
  • A+

Η Μυθωδία συνεχίζει για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Θησείον με ένα ενδιαφέρον καλλιτεχνικό πρόγραμμα για όλη την εβδομάδα – και με μεταμεσονύκτιες παραστάσεις.

«Το όνειρο έγινε πραγματικότητα πέρυσι και συνεχίζεται φέτος παρέα με παλιούς φίλους από τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης», σημειώνουν οι καλλιτεχνικοί διευθυντές Γεράσιμος Σκαφίδας και Νικορέστης Χανιωτάκης.

«Με νέους φίλους που κάναμε εδώ στο Θησείο και ανθρώπους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και μπλέκουμε για πρώτη φορά τις ανησυχίες μας. Οι παραστάσεις που είχαμε προγραμματίσει πριν από έναν χρόνο πήραν σάρκα και οστά, οι θεατές μάς συγκίνησαν με την παρουσία τους και τώρα ανοίγεται μπροστά μας η δεύτερη συνεχόμενη θητεία της Μυθωδίας στην καλλιτεχνική διεύθυνση του θεάτρου Θησείον, που είναι πια το δεύτερο σπίτι μας».

Mεταξύ άλλων θα δούμε:

◼ «Μήδεια», τη σπαρταριστή κωμωδία του Μποστ σε διασκευή-απόδοση στίχων, σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη, μουσική Monika. Ο Μάκης Παπαδημητρίου ερμηνεύει τον ρόλο της Μήδειας και η Μίνα Αδαμάκη τον ρόλο της Καλόγριας Πόλυ. Από 13 Νοεμβρίου.

◼ «Reigen - Δέκα διάλογοι για το σεξ» του Αρτουρ Σνίτσλερ σε σκηνοθεσία Αλίκης Δανέζη Knutsen. Παίζουν: Θεοδώρα Τζήμου, Γιώργος Χρανιώτης. Από 13 Νοεμβρίου.

◼ «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν» του Μπ. Μπρεχτ σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και μουσική ειδικά γραμμένη από τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου. Παίζουν: Πέγκυ Τρικαλιώτη, Ηρώ Μουκίου, Νίκος Πουρσανίδης, Κώστας Κάππας, Γεράσιμος Σκαφίδας κ.ά. Από 2 Οκτωβρίου έως 10 Νοεμβρίου.

◼ «Η γίδα ή ποια είναι η Σύλβια» του Εντουαρντ Αλμπι σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη. Παίζουν: Νίκος Κουρής, Λουκία Μιχαλοπούλου, Γιάννης Δρακόπουλος, Μιχαήλ Ταμπακάκης. Από 7 Οκτωβρίου, Δευτέρα και Τρίτη.

◼ Μόλις ξεκίνησαν οι παραστάσεις «Ενας κάποιος τέτοιος Βυσσινόκηπος» της ομάδας Nunc σε σκηνοθεσία Μάριας Φλωράτου και «Σούπερ ΣΟΣ» σε κείμενο-σκηνοθεσία Ηλία Μενάγιερ με ήρωες τέσσερις τριτοετείς φοιτητές ιατρικής.

◼ «Ο θρύλος του 1900», βασισμένο στον θεατρικό μονόλογο του Αλεσάντρο Μπαρίκο. Ενας μονόλογος πάνω στο νερό μετατρέπεται σε μουσικό διάλογο πάνω στη σκηνή. Αλλοτε από τη θέση του αφηγητή άλλοτε ερμηνεύοντας τους κεντρικούς χαρακτήρες, δύο άντρες με όχημα πρωτότυπες τζαζ μουσικές συνθέσεις ζωντανεύουν μ’ ένα πιάνο και μια τρομπέτα τη μοναδική ιστορία του Χιλιαεννιακόσια, του πιανίστα που γεννήθηκε πάνω σε ένα υπερωκεάνιο και δεν πάτησε ποτέ το πόδι του στη στεριά. Μετάφραση, σκηνοθεσία, μουσική και ερμηνεία είναι του Γιάννη Φίλια και του Δημήτρη Σταματελόπουλου. Από 18 Οκτωβρίου έως 6 Δεκεμβρίου κάθε Παρασκευή, 23.45.

◼ Επίσης, η εφηβική παράσταση «Chatroom», σε σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη (από 29/9), ενώ η συνεργασία της Μυθωδίας με το Μουσείο Μπενάκη συνεχίζεται τις Κυριακές με το «Συρματόπλεγμα» του Νικορέστη Χανιωτάκη και το «Η μουσική που σταμάτησε τον πετροπόλεμο» του Δημήτρη Σπύρου.

ΘΕΑΤΡΟ
Στον βυθό της ελληνικής μικροαστικής πραγματικότητας
Στην εξαιρετικά πυκνή παράσταση που έστησε ο Βασίλης Μπισμπίκης, το κλασικό έργο του Στρίντμπεργκ αποτυπώνει με έντονο τρόπο όσα συμβαίνουν σε μια σημερινή οικογένεια: από τη νεοελληνική ασχήμια και την...
Στον βυθό της ελληνικής μικροαστικής πραγματικότητας
ΘΕΑΤΡΟ
«Ράφτης κυριών» ο Μπέζος
H παράσταση «Ράφτης κυριών» του Ζορζ Φεντό, σε διασκευή και σκηνοθεσία του Γιάννη Μπέζου, έρχεται στις 17 Οκτωβρίου στο θέατρο «Προσκήνιο». Για πρώτη φορά ο ανατρεπτικός λόγος και το εκρηκτικό χιούμορ του Ζορζ...
«Ράφτης κυριών» ο Μπέζος
ΘΕΑΤΡΟ
Η Μαρία Στιούαρτ, η Γκάμπλερ και ο Χαλεπάς
Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα της 5ης Εποχής για την περίοδο 2019-2020 παρουσίασε ο Θέμης Μουμουλίδης στην καινούργια του στέγη, στο θέατρο «Αλμα». Μια φουλ σεζόν με 15 παραγωγές.
Η Μαρία Στιούαρτ, η Γκάμπλερ και ο Χαλεπάς
ΘΕΑΤΡΟ
Η «Αποκάλυψη» του Παπακωνσταντίνου
Οικειοθελώς περπατά σε δύσκολα μονοπάτια και στην παράστασή του αυτή δικαιώνεται ο Θάνος Παπακωνσταντίνου, καθώς μετατρέπει τον λόγο του ευαγγελιστή Ιωάννη από λατρευτικό κείμενο σε θέατρο με ηχηρό μήνυμα. Οι...
Η «Αποκάλυψη» του Παπακωνσταντίνου
ΘΕΑΤΡΟ
«Ο Ωνάσης με φοβίζει και με θέλγει αφόρητα»
Εγραψε, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί ταυτόχρονα στο έργο «Ωνάσης - Τα θέλω όλα», μια σχεδόν τρίωρη παράσταση, στο Παλλάς, για τη ζωή του Ελληνα κροίσου που κυμάνθηκε από Αρλεκιν έως αρχαία τραγωδία. Κι όπως...
«Ο Ωνάσης με φοβίζει και με θέλγει αφόρητα»
ΘΕΑΤΡΟ
Μια αναμενόμενη επιτυχία από τον Μαυρίκιο
Η παράσταση του Δημήτρη Μαυρίκιου της περσινής σεζόν δεν ήταν «διασκευή» ή «μεταφορά» ενός παλιού έργου, αλλά βασισμένη σε ένα θέμα του Λουίτζι Πιραντέλο και στη μουσική του Μάνου Χατζιδάκι, φέρνοντας στο...
Μια αναμενόμενη επιτυχία από τον Μαυρίκιο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας