Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μποστ, Μπρεχτ και... μεταμεσονύκτια

«Μήδεια» του Μποστ

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μποστ, Μπρεχτ και... μεταμεσονύκτια

  • A-
  • A+

Η Μυθωδία συνεχίζει για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Θησείον με ένα ενδιαφέρον καλλιτεχνικό πρόγραμμα για όλη την εβδομάδα – και με μεταμεσονύκτιες παραστάσεις.

«Το όνειρο έγινε πραγματικότητα πέρυσι και συνεχίζεται φέτος παρέα με παλιούς φίλους από τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης», σημειώνουν οι καλλιτεχνικοί διευθυντές Γεράσιμος Σκαφίδας και Νικορέστης Χανιωτάκης.

«Με νέους φίλους που κάναμε εδώ στο Θησείο και ανθρώπους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και μπλέκουμε για πρώτη φορά τις ανησυχίες μας. Οι παραστάσεις που είχαμε προγραμματίσει πριν από έναν χρόνο πήραν σάρκα και οστά, οι θεατές μάς συγκίνησαν με την παρουσία τους και τώρα ανοίγεται μπροστά μας η δεύτερη συνεχόμενη θητεία της Μυθωδίας στην καλλιτεχνική διεύθυνση του θεάτρου Θησείον, που είναι πια το δεύτερο σπίτι μας».

Mεταξύ άλλων θα δούμε:

◼ «Μήδεια», τη σπαρταριστή κωμωδία του Μποστ σε διασκευή-απόδοση στίχων, σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη, μουσική Monika. Ο Μάκης Παπαδημητρίου ερμηνεύει τον ρόλο της Μήδειας και η Μίνα Αδαμάκη τον ρόλο της Καλόγριας Πόλυ. Από 13 Νοεμβρίου.

◼ «Reigen - Δέκα διάλογοι για το σεξ» του Αρτουρ Σνίτσλερ σε σκηνοθεσία Αλίκης Δανέζη Knutsen. Παίζουν: Θεοδώρα Τζήμου, Γιώργος Χρανιώτης. Από 13 Νοεμβρίου.

◼ «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν» του Μπ. Μπρεχτ σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και μουσική ειδικά γραμμένη από τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου. Παίζουν: Πέγκυ Τρικαλιώτη, Ηρώ Μουκίου, Νίκος Πουρσανίδης, Κώστας Κάππας, Γεράσιμος Σκαφίδας κ.ά. Από 2 Οκτωβρίου έως 10 Νοεμβρίου.

◼ «Η γίδα ή ποια είναι η Σύλβια» του Εντουαρντ Αλμπι σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη. Παίζουν: Νίκος Κουρής, Λουκία Μιχαλοπούλου, Γιάννης Δρακόπουλος, Μιχαήλ Ταμπακάκης. Από 7 Οκτωβρίου, Δευτέρα και Τρίτη.

◼ Μόλις ξεκίνησαν οι παραστάσεις «Ενας κάποιος τέτοιος Βυσσινόκηπος» της ομάδας Nunc σε σκηνοθεσία Μάριας Φλωράτου και «Σούπερ ΣΟΣ» σε κείμενο-σκηνοθεσία Ηλία Μενάγιερ με ήρωες τέσσερις τριτοετείς φοιτητές ιατρικής.

◼ «Ο θρύλος του 1900», βασισμένο στον θεατρικό μονόλογο του Αλεσάντρο Μπαρίκο. Ενας μονόλογος πάνω στο νερό μετατρέπεται σε μουσικό διάλογο πάνω στη σκηνή. Αλλοτε από τη θέση του αφηγητή άλλοτε ερμηνεύοντας τους κεντρικούς χαρακτήρες, δύο άντρες με όχημα πρωτότυπες τζαζ μουσικές συνθέσεις ζωντανεύουν μ’ ένα πιάνο και μια τρομπέτα τη μοναδική ιστορία του Χιλιαεννιακόσια, του πιανίστα που γεννήθηκε πάνω σε ένα υπερωκεάνιο και δεν πάτησε ποτέ το πόδι του στη στεριά. Μετάφραση, σκηνοθεσία, μουσική και ερμηνεία είναι του Γιάννη Φίλια και του Δημήτρη Σταματελόπουλου. Από 18 Οκτωβρίου έως 6 Δεκεμβρίου κάθε Παρασκευή, 23.45.

◼ Επίσης, η εφηβική παράσταση «Chatroom», σε σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη (από 29/9), ενώ η συνεργασία της Μυθωδίας με το Μουσείο Μπενάκη συνεχίζεται τις Κυριακές με το «Συρματόπλεγμα» του Νικορέστη Χανιωτάκη και το «Η μουσική που σταμάτησε τον πετροπόλεμο» του Δημήτρη Σπύρου.

ΘΕΑΤΡΟ
Μια Εβραία, μια ναζί, μια αληθινή ιστορία αγάπης
Μια αληθινή ιστορία αγάπης, που έγινε αστικός μύθος, βιβλίο και ταινία, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη σκηνή, στο θέατρο Vault: «Φελίτσε και Λίλυ: ένας άνθρωπος ανάμεσα στους ανθρώπους».
Μια Εβραία, μια ναζί, μια αληθινή ιστορία αγάπης
ΘΕΑΤΡΟ
Συγκινητικό ταξίδι με ζωντανές μνήμες
Η παράσταση της Κατερίνας Ευαγγελάτου είναι μια πρόταση σεβαστική κυρίως στο «πνεύμα» του χώρου και στο «ύφος» του κειμένου του Σέξπιρ. Καταφέρνει να συνδέσει το μοντέρνο με τις ρίζες του, προβάλλοντας...
Συγκινητικό ταξίδι με ζωντανές μνήμες
ΘΕΑΤΡΟ
Το «Τάλγκο» του Αλεξάκη πρώτη φορά στη σκηνή
Το μυθιστόρημα του Βασίλη Αλεξάκη, «Τάλγκο», που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 1982, μεταφέρεται στη θεατρική σκηνή, 38 χρόνια μετά. Ανεβαίνει στο θέατρο «Αλκμήνη», σε διασκευή και σκηνοθεσία Δήμητρας...
Το «Τάλγκο» του Αλεξάκη πρώτη φορά στη σκηνή
ΘΕΑΤΡΟ
Ολη η «Ιλιάδα» σε ένα πατάρι
Η γνωστή συγγραφέας Λίζα Πίτερσον βασίστηκε φυσικά στο έπος του Ομήρου. Και έγραψε έναν συγκλονιστικό μονόλογο για έναν ηθοποιό-αφηγητή, που θα μπορούσε να είναι ο Ομηρος ή κι ένας από τους πολλούς βάρδους που...
Ολη η «Ιλιάδα» σε ένα πατάρι
ΘΕΑΤΡΟ
Μιλάμε για μεγάλο γλέντι...
Η Σμαράγδα Καρύδη μεγαλουργεί, σκηνοθετώντας και ερμηνεύοντας την πολιτική σάτιρα του Ραγκαβή, γραμμένη το 1845, για τη νεόκοπη χώρα μας με τους ετερόκλητους σωτήρες, τους πρόθυμους προστάτες και τον λαό σε...
Μιλάμε για μεγάλο γλέντι...
ΘΕΑΤΡΟ
«Επικίνδυνες σχέσεις» σε νάιτ κλαμπ
Εστιάζοντας στο κεντρικό ερωτικό τρίγωνο της ιστορίας, η παράσταση μεταφέρει τον κόσμο του έργου στο γνωστό νάιτ κλαμπ Ηοtel Ermou, στο Γκάζι, το οποίο για πρώτη φορά μετατρέπεται σε θεατρική σκηνή. Το έργο θα...
«Επικίνδυνες σχέσεις» σε νάιτ κλαμπ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας