Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η Ναυπλιώτου ξαναδίνει «Master Class»
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η Ναυπλιώτου ξαναδίνει «Master Class»

  • A-
  • A+

Μετά τις 150 sold out παραστάσεις και το θερμό χειροκρότημα του κοινού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το «Master Class» ανεβαίνει ξανά στη Θεσσαλονίκη και έπειτα ταξιδεύει για πρώτη φορά στην Κύπρο, λίγο πριν από την πολυαναμενόμενη 2η χρονιά παραστάσεων στην Αθήνα (θέατρο «Δημήτρης Χορν» από 9 Οκτωβρίου).

To έργο του Τέρενς ΜανΝάλι, που έδωσε στη Μαρία Ναυπλιώτου την ευκαιρία να διακριθεί σε έναν ξεχωριστό ρόλο, σκηνοθέτησε ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, ενώ το κείμενο μεταφράστηκε από τον Στρατή Πασχάλη.

Το «Master Class» ταξιδεύει σε Θεσσαλονίκη και Κύπρο

Το θεατρικό έργο του Αμερικανού συγγραφέα αναφέρεται στην εποχή που η Μαρία Κάλλας ήταν διαλυμένη ψυχολογικά από τον γάμο του άλλοτε πολυαγαπημένου της Ωνάση με την Τζάκι Κένεντι και δίδασκε στη Μουσική Σχολή Τζούλιαρντ της Νέας Υόρκης (αρχές δεκαετίας του '70). Στην πραγματικότητα είναι ένας συναρπαστικός, αυτοβιογραφικός, αποκαλυπτικός για τα μυστικά της τέχνης της, ειρωνικός, πικρός και γεμάτος χιούμορ διάλογος της ντίβας με τους σπουδαστές και τον εαυτό της. 

Παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1995, με πρωταγωνίστρια τη Ζόι Κάλντγουελ, αρχικά στη Φιλαδέλφεια και μετά στο Μπρόντγουεϊ γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία.

Εκτοτε με τον ρόλο αναμετρήθηκαν σπουδαίες πρωταγωνίστριες, όπως η Φέι Ντάναγουεϊ αλλά και η Φανί Αρντάν στο Παρίσι, σκηνοθετημένη από τον Ρομάν Πολάνσκι. Στην Ελλάδα το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε το 1997-1998 σε σκηνοθεσία του Μιχάλη Κακογιάννη και μετάφραση του Μάριου Πλωρίτη, με την Κάτια Δανδουλάκη στον ρόλο της Κάλλας.

Η φετινή διαδρομή του «Master Class» ξεκινάει από τη Θεσσαλονίκη (Θέατρο «Αριστοτέλειον», 11 -15/9), στη συνέχεια ταξιδεύει για πρώτη φορά στην Κύπρο για 4 παραστάσεις (27-28/9 στο Παττίχειο Θέατρο Λεμεσού και 29-30/9 στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας).

ΘΕΑΤΡΟ
Από τη σφαγή στο Μπουρούντι στη σκηνή
Αυτόπτης μάρτυρας του εμφυλίου που σπάραξε τη χώρα της, η νεαρή Αφρικανή Κονσολάτ Σιπέριους αφηγείται την πραγματική της ιστορία, που είναι συνδεδεμένη με τη μοίρα των προσφύγων στο συγκλονιστικό έργο του Μίλο...
Από τη σφαγή στο Μπουρούντι στη σκηνή
ΘΕΑΤΡΟ
Ενας «Αμλετ»-φόρος τιμής στον Σπύρο Ευαγγελάτο
Η Κατερίνα Ευαγγελάτου ξανανοίγει το ιστορικό Αμφι-Θέατρο του πατέρα της κι αναμετριέται με το κορυφαίο κείμενο του Σέξπιρ. Ο Κλαύδιος της παράστασης επιχειρεί να τον καταλάβει για να μπορέσει να τον...
Ενας «Αμλετ»-φόρος τιμής στον Σπύρο Ευαγγελάτο
ΣΙΝΕΜΑ
Γουέστερν στην Πράσινη Γραμμή
60ό Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Με πέντε βραβεία, τα περισσότερα, έφυγε η κυπριακή ταινία «Πολιορκία στην οδό Λιπέρτη» του πρωτοεμφανιζόμενου Σταύρου Παμπαλλή. Μια έκπληξη, αλλά απόλυτα...
Γουέστερν στην Πράσινη Γραμμή
ΘΕΑΤΡΟ
Θαυμαστή «Πορεία» 20 ετών
Οι μεγάλες επιτυχίες που έχουν σημαδέψει το θέατρο τις τελευταίες σεζόν. Οι νέες παραγωγές που ετοιμάζονται. Τα φιλόδοξα σχέδια που αποτελούσαν απωθημένο ετών. Εχει προφανώς αρκετούς λόγους να αδημονεί για τη...
Θαυμαστή «Πορεία» 20 ετών
ΘΕΑΤΡΟ
Μπουρλότο στην αστική οικογένεια...
Το έργο «Βικτόρ ή Τα παιδιά στην εξουσία» του Ροζέ Βιτράκ είναι η δεύτερη μεγάλη καλοκαιρινή παραγωγή που θα παρουσιάσει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος από την Παρασκευή στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών...
Μπουρλότο στην αστική οικογένεια...
ΘΕΑΤΡΟ
Κλεισμένη στο «πίσω δωμάτιο»
Η Εντα επιστρέφει από το γαμήλιο ταξίδι με τον Γέργκεν Τέσμαν στο σπίτι των ονείρων τους, στη Βίλα Φαλκ, που τόσο όμορφα έχουν φτιάξει για χάρη τους η θεία Γιούλια και ο οικογενειακός φίλος, Διαμεσολαβητής...
Κλεισμένη στο «πίσω δωμάτιο»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας