Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Καυτή... «Βότκα Μολότοφ»

Τριφυλιακό Ερασιτεχνικό Θέατρο

Καυτή... «Βότκα Μολότοφ»

  • A-
  • A+

«Εχοντας τη χιουμοριστική διάθεση σαν όπλο, ο Αντον Τσέχοφ μας αποκαλύπτει ότι η ζωή είναι περισσότερο μια κωμωδία παρά μια τραγωδία. Αλλωστε το χιούμορ είναι η ευγενική έκφραση της απελπισίας» δηλώνει ο σκηνοθέτης Κώστας Λαός. Με αυτήν τη φιλοσοφία, το Τριφυλιακό Ερασιτεχνικό Θέατρο δούλεψε όλο τον χειμώνα και πλέον παρουσιάζει το έργο «Βότκα Μολότοφ».

Πρόκειται για μια κωμωδία που αποτελείται από μονόπρακτα, βασισμένα σε διηγήματα του Αντον Τσέχοφ, σε διασκευή Νιλ Σάιμον (1970). Ο Τσέχοφ έγραψε αυτά τα δροσερά, πνευματώδη και σπαρταριστά διηγήματα, όταν ήταν ακόμα νεαρός φοιτητής, στις αρχές της δεκαετίας του 1880, περιγράφοντας με χιούμορ τα μεγάλα προβλήματα της εποχής, εποχή φτώχειας και μεγάλων δοκιμασιών. Εξαιρετικό έργο το οποίο επέλεξε ο Κώστας Λαός, έμπειρος ηθοποιός με πολυετή θητεία στο θέατρο και τον κινηματογράφο, που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στην περιφέρεια δημιουργώντας ερασιτεχνικές παραστάσεις υψηλού επιπέδου.

Η πρεμιέρα της παράστασης έγινε την προηγούμενη Παρασκευή στα Φιλιατρά και πλέον ο θίασος το παρουσιάζει (πάντα στις 21.30): σήμερα, 1, 5, 6, 7 Μαΐου στο Φουρναράκειο Πνευματικό Κέντρο Φιλιατρών, 12-14 Μαΐου στην Αίθουσα Παπαδόπουλος στην Κυπαρισσία και 20-22 Μαΐου, στην Αίθουσα Αποθήκη 186, του πολιτιστικού συλλόγου Γαργαλιάνων. Συμμετέχουν οι: Τ. Γιαννικόπουλος, Α. Δημητρόπουλος, Ιωάννα Κορωναίου, Θ. Γαβρίλης, Γιώτα Τεριζάκη, Τ. Δημητρόπουλος, Ράινα Τσούτσια, Γ. Σταθόπουλος, Νίκη Τσάκαλου, Π. Παναγιωτόπουλος, Π. Κοτσιράς, Γ. Καπελούζος, Χριστίνα Σαρδέλη, Μαρία Χριστοδουλοπούλου, Κ. Μανόλης, Δήμητρα Παπαγεωργίου, Β. Μακρής.

 

  

ΘΕΑΤΡΟ
Στη σκιά των δύο γιγάντων
Το 1960 ο Αμερικανός σταρ προσπάθησε να σκηνοθετήσει τον Βρετανό σταρ στον «Ρινόκερο» του Ιονέσκο. Η σφοδρή τους σύγκρουση γέννησε το «Orson's Shadow» του Οστιν Πέντλετον, που μόλις έκανε την ευρωπαϊκή του...
Στη σκιά των δύο γιγάντων
ΘΕΑΤΡΟ
Οταν ξέρεις Ιστορία αντέχεις στη θύελλα
Οι «Ανθρωποφύλακες» του Περικλή Κοροβέση, βέβαια, δεν είναι απλά ένα σημαντικό κείμενο. Είναι μια συγκλονιστική κατάθεση πραγματικών γεγονότων, βιωμένων με φριχτό τρόπο. Ο νέος σκηνοθέτης Χάρης Γιουλάτος ...
Οταν ξέρεις Ιστορία αντέχεις στη θύελλα
ΘΕΑΤΡΟ
«Ποτέ μου δεν κατάλαβα το μακελειό στα Βαλκάνια»
​Ο Σκοπιανός Ντέγιαν Ντουκόφσκι, στα 46 του χρόνια, θεωρείται από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους θεατρικούς συγγραφείς και από τους κύριους εκπροσώπους του μεταμοντέρνου θεάτρου των Βαλκανίων. Το πιο γνωστό...
«Ποτέ μου δεν κατάλαβα το μακελειό στα Βαλκάνια»
ΘΕΑΤΡΟ
Ξενόπουλος για πάντα
Η πρώτη μου επαφή με τον Ξενόπουλο ήταν μέσα από τα κείμενά του με τη χαρακτηριστική υπογραφή «Σας ασπάζομαι, Φαίδων» στο περιοδικό «Η Διάπλασις των Παίδων». Οχι, δεν ήμουν γεννημένη το 1940, αλλά σαράντα και...
Ξενόπουλος για πάντα
ΘΕΑΤΡΟ
«Το βραβείο Χορν είναι ένα πολύ όμορφο και γλυκό κίνητρο»
Πολλά τα αριστεία για τον ηθοποιό Γιωργή Τσουρή, ο οποίος αυτοτρολάρεται: «Είμαι μοναχοπαίδι. Ο πατέρας μου Ανδρέας είναι ηθοποιός και η μητέρα μου Νάγια, φιλόλογος. Οπότε εγώ έγινα και τα δυο... τι να κάνω!».
«Το βραβείο Χορν είναι ένα πολύ όμορφο και γλυκό κίνητρο»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας