Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Και το όνομα αυτής Spectre

Λέα Σεντού, Ντάνιελ Κρεγκ, Μόνικα Μπελούτσι

Reuters

Και το όνομα αυτής Spectre

  • A-
  • A+

Αρχισε η αντίστροφη μέτρηση για τον επόμενο «Τζέιμς Μποντ» με μια 11λεπτη συνέντευξη Τύπου χθες το πρωί στα Pinewood Studios του Λονδίνου, που μεταδόθηκε ζωντανά μέσω λινκ, κάτι που ήταν γνωστό από προχθές. Αρα την παρακολούθησαν δημοσιογράφοι και φαν ανά τον κόσμο και οι ειδήσεις, μία-μία, ανέβαιναν στα σόσιαλ μίντια και σχολιάζονταν ανάλογα.

Εχουμε και λέμε:

Σκηνοθέτης, φυσικά, ο Σαμ Μέντες. Είναι ο δεύτερος «Μποντ» του μετά το «Skyfall» με τα κέρδη του ενός δισ. δολαρίων.

● Πρωταγωνιστής, και πάλι φυσικά, ο 46χρονος Ντάνιελ Κρεγκ, τέταρτη φορά μετά τα «Casino Royale», «Quantum of Solace» και «Skyfall».

Υπόθεση: Σύμφωνα με την παραγωγή, «ένα αινιγματικό μήνυμα από το παρελθόν του Μποντ τον βάζει στα ίχνη μιας καταχθόνιας οργάνωσης. Κι ενώ η Μ μάχεται με τους πολιτικούς για να κρατήσει τη Μυστική Υπηρεσία ζωντανή, ο Μποντ ξεφλουδίζει στρώσεις απάτης για να αποκαλύψει τη φρικτή αλήθεια πίσω από τη Spectre».

Spectre: Iδού και ο πολυαναμενόμενος τίτλος της νέας, 24ης ταινίας του Τζέιμς Μποντ, αυτός για τον οποίο τα στοιχήματα και οι προβλέψεις έδιναν και έπαιρναν. Spectre σημαίνει φάντασμα, φάσμα κ.λπ. κ.λπ. Μη βιάζεστε. Για τους ειδικούς στον 007 είναι μια πασίγνωστη λέξη, που έρχεται από το δοξασμένο παρελθόν, η ονομασία ενός διεθνούς συνδικάτου εγκλήματος, γέννημα-θρέμμα της φαντασίας του Ιαν Φλέμινγκ. Πρωτοεμφανίστηκε στην ταινία «Thunderball» του 1961 («Επιχείρηση Κεραυνός», με τον Σον Κόνερι). Είναι ένα ακρωνύμιο για τις λέξεις Special Executive for Counter-Intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion (στα καθ' ημάς Ειδικό Σώμα για Αντικατασκοπία, Τρομοκρατία, Εκδίκηση και Εκβιασμό). H οργάνωση Spectre επανήλθε θριαμβετικά στον κόσμο του Τζέιμς Μποντ γιατί απλούστατα η εταιρεία παραγωγής Eon κατάφερε, έπειτα απο δικαστικούς αγώνες χρόνων, να ξαναπάρει τα δικαιώματά της από τους κληρονόμους του παλιού παραγωγού του Μποντ, Κέβιν ΜακΚλόρι.

Κορίτσια του Μποντ: Κάποιοι θα προτιμούσαν από αυτά να είχαμε αρχίσει. Πόσο μάλλον (άβυσσος η ψυχή των ανδρών) που ένα από αυτά είναι η Μόνικα Μπελούτσι (επιτέλους και μια συνομήλικη του 007, που δεν είναι ακριβώς παιδάκι). Και επειδή τα κορίτσια πάνε δυο-δυο, της κάνει παρέα η κουκλάρα Γαλλίδα Λέα Σεντού. Και τα ονόματα αυτών, αντίστοιχα, Λουτσία Σκιάρα και Μαντλίν Σουάν.

Υπόλοιπο καστ: Ο Αυστριακός, δις βραβευμένος με Οσκαρ, Κριστόφ Βαλτς θα παίξει άραγε τον κακό της υπόθεσης, ήτοι τον παλιό εχθρό του Μποντ, Ερνστ Σταύρο Μπλόφιλντ, αρχηγό της Spectre; Δεν διευκρινίστηκε. Θα τον λένε πάντως... Ομπερχάουζερ. Ο Ρέιφ Φάινς, ο Μπεν Γουίσοου και η Ναόμι Χάρις επιστρέφουν αντίστοιχα ως νέοι M, Q και Moneypenny. Το ίδιο και ο Ρόρι Κινίαρ. Στους νεοφερμένους ανήκουν οι Αντριου Σκοτ και Ντέιβ Μπατίστα (αστέρι του ρινγκ, άρα χρειαζούμενος).

Τα γυρίσματα θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα στο Λονδίνο, αλλά θα επεκταθούν και σε Ρώμη, Πόλη του Μεξικό, Μαρόκο και στα χιόνια των Αλπεων. Η ταινία θα βγει στις αίθουσες αρχές Νοεμβρίου του 2015.

Αφήσαμε για τελευταίο το αυτοκίνητο του Μποντ. Ενα νέο μοντέλο της Αστον Μάρτιν (DB10), ειδικά φτιαγμένο για την ταινία. Στεκόταν σκεπασμένο σε μια άκρη της αίθουσας, όπου έγινε η παρουσίαση, και πήγε ο Σαμ Μέντες και τράβηξε το κάλυμμα. Τι να τα κάνεις τα Οσκαρ και τους Σέξπιρ, αν μια φορά στη ζωή σου δεν κάνεις τα αποκαλυπτήρια μιας Αστον Μάρτιν;

ΣΙΝΕΜΑ
Με ντοκιμαντέρ πάμε στα Οσκαρ
Με μια πρωτοφανή, αν και ομόφωνη απόφαση της αρμόδιας επιτροπής προσωπικοτήτων και ειδικών του σινεμά, που συγκροτεί το υπουργείο Πολιτισμού, η ταινία που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στα 92α βραβεία Οσκαρ στην...
Με ντοκιμαντέρ πάμε στα Οσκαρ
ΣΙΝΕΜΑ
«Ο Λάνθιμος με εμπνέει και με κάνει καλύτερο μοντέρ»
Μια από τις δέκα υποψηφιότητες της «Ευνοούμενης» για τα Οσκαρ τού ανήκει αποκλειστικά. Το ίδιο και μία από τις δώδεκα υποψηφιότητες για τα BAFTA. Ο Γιώργος Μαυροψαρίδης, ο σπουδαίος Ελληνας τεχνικός, ο πρώτος...
«Ο Λάνθιμος με εμπνέει και με κάνει καλύτερο μοντέρ»
ΣΙΝΕΜΑ
Μια ταινία για τον Γκέρχαρντ Ρίχτερ διχάζει τη Γερμανία
Ο σκηνοθέτης της θρυλικής ταινίας «Οι ζωές των άλλων», Γκέρχαρντ Ρίχτερ, διεκδικεί και πάλι Οσκαρ, αλλά ο κορυφαίος ζωγράφος που τον ενέπνευσε τον κατηγορεί ότι διαστρέβλωσε τη γεμάτη δράματα ζωή του.
Μια ταινία για τον Γκέρχαρντ Ρίχτερ διχάζει τη Γερμανία
ΣΙΝΕΜΑ
Παβλικόφσκι, Κουαρόν, Κόρε-Εντα και οι άλλοι
Tα ξενόγλωσσα Οσκαρ κάθε χρονιά βιάζονται, είναι και τόσο πολλές οι υποψηφιότητες. Ογδόντα εφτά χώρες υπέβαλαν φέτος τη δικιά τους «καλύτερη» ταινία· εμείς την «Πολυξένη» της Δώρας Μασκλαβάνου. Ετσι, γίνεται...
Παβλικόφσκι, Κουαρόν, Κόρε-Εντα και οι άλλοι
ΣΙΝΕΜΑ
Ντελ Τόρο, Σπίλμπεργκ και ΜακΝτόνα στο νήμα
Ενα παραμύθι, ένα δημοσιογραφικό δράμα και μία γυναικεία ιστορία εκδίκησης ξεχώρισαν και μπήκαν με φόρα στη λεωφόρο για τα Οσκαρ, να ‘ναι καλά οι υποψηφιότητες για τις Χρυσές Σφαίρες που ανακοινώθηκαν χθες από...
Ντελ Τόρο, Σπίλμπεργκ και ΜακΝτόνα στο νήμα
ΣΙΝΕΜΑ
Μνήμες και διλήμματα από τη χούντα της Αργεντινής
Ξαναβγαίνει στις αίθουσες η «Επίσημη Ιστορία», μια από τις σημαντικότερες πολιτικές ταινίες όλων των εποχών. Ο σκηνοθέτης της, Λούις Πουένσο, μιλά στη Βένα Γεωργακοπούλου και θυμάται τα γυρίσματα τριάντα τόσα...
Μνήμες και διλήμματα από τη χούντα της Αργεντινής

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας