Το σημαντικό βραβείο JAM Καλύτερης Μουσικής απέσπασε ο Κωσταντής Πιστιόλης για το σάουντρακ της ταινίας «Κρέας» του Δημήτρη Νάκου στο 46ο Cinemed Festival στο Μονπελιέ της Γαλλίας.
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του γνωστού μας ως μικρομηκά μέχρι τώρα Δημήτρη Νάκου, σε δικό του σενάριο και σκηνοθεσία, έκανε παγκόσμια πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο στο 49ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο και, λίγο πριν από την πανελλήνια πρεμιέρα της στο Διεθνές Διαγωνιστικό του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης (σήμερα, στις 17.00 στο «Ολύμπιον»), προβλήθηκε και στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Μονπελιέ.
Εξ ου και το βραβείο στον ταλαντούχο πολυοργανίστα Κωσταντή Πιστιόλη, που τον ξέρουμε τόσο από τις κατά καιρούς συνεργασίες του με τις μπάντες του Θανάση Παπακωνσταντίνου, του Γιάννη Χαρούλη, της Ματούλας Ζαμάνη, με τους VIC κ.ά. όσο και από τα μοναδικά προσωπικά δισκογραφικά του πρότζεκτ όπως «Τα ξενιτεμένα». Είναι γνωστός άλλωστε για τις δεξιότητές του στα πνευστά της ελληνικής παράδοσης, ενώ παίζει επίσης -με τον δικό του τρόπο- έγχορδα, κρουστά, καθώς και ιδιόφωνα μουσικά όργανα προερχόμενα από διάφορες μεριές του πλανήτη, αλλά και πειραματικά όργανα που ο ίδιος έχει κατασκευάσει. Δεν είναι μάλιστα η πρώτη φορά που γράφει μουσική για ταινία καθώς έχουν προηγηθεί τα σάουντρακ για τα ντοκιμαντέρ «Καινούργιος ουρανός» της ομάδας «Συλλογική Μνήμη» και «Απειρος» του Θεμιστοκλή Λαμπρίδη, ενώ ο ίδιος έχει συμμετάσχει και στο σάουντρακ της ταινίας «Πέντε φορές ξένος» του Βαγγέλη Ευθυμίου.
Οσο για τη μεγάλου μήκους ταινία «Κρέας» του Νάκου, αφηγείται μια ιστορία συγκάλυψης ενός φόνου στην ελληνική επαρχία, που γίνεται αφορμή να έρθουν σε πρώτο επίπεδο παθολογικές καταστάσεις που σχετίζονται με την ελληνική κοινωνία εν γένει: «Σε ένα χωριό της ελληνικής επαρχίας, ο Τάκης ετοιμάζει τα εγκαίνια του νέου του κρεοπωλείου. Μια μέρα πριν τα εγκαίνια, ο γιος του, Παύλος, σκοτώνει τον γείτονα που διεκδικεί μέρος της γης τους. Μοναδικός μάρτυρας ο Χρήστος, ένας νεαρός από την Αλβανία, τον οποίο ο Τάκης έχει μαζί του από μικρό».
Παίζουν οι Ακύλλας Καραζήσης, Κώστας Νικούλι, Παύλος Ιορδανόπουλος, Μαρία Καλλιμάνη, Γιώργος Συμεωνίδης, Ναταλία Swift, Δημήτρης Ξανθόπουλος, Γιάννης Αναστασάκης, Παντελής Δεντάκης, Κώστας Φιλίππογλου, Αντώνης Ιορδάνου, Αννα Καλαϊτζίδου, Φαίδων Καχτίτσης. Διεύθυνση φωτογραφίας: Γιώργος Βαλσαμής GSC. Μοντάζ: Λάμπης Χαραλαμπίδης. Πρωτότυπη μουσική: Κωσταντής Πιστιόλης. Σκηνικά: Κυριακή Τσίτσα. Κοστούμια: Βασιλεία Ροζάνα. Make-up artist & hair styling: Εύη Ζαφειροπούλου. Ηχος: Νίκος Εξαρχος. Σχεδιασμός ήχου: Βάλια Τσέρου. Μίξη ήχου: Κώστας Βαρυμποπιώτης. Διεύθυνση παραγωγής: Πέτρος Κοντός. Α' βοηθός σκηνοθέτη: Ευδοκία Καλαμίτση. Εργαστήρια εικόνας: Authorwave. Color grading: Δημήτρης Καρτέρης. Σχεδιασμός τίτλων & αφίσας: Παντελής Αναστασιάδης. Παραγωγός: Θάνος Αναστόπουλος. Παραγωγή: Φαντασία Οπτικοακουστική ΕΠΕ. Συμπαραγωγή: Foss Productions/Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου/ΕΡΤ. Με την υποστήριξη του ΕΚΟΜΕ.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας