Αθήνα, 25°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
25°C
25.4° 22.5°
2 BF
67%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
22°C
23.3° 20.5°
1 BF
72%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
24°C
23.8° 22.0°
2 BF
87%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
18.9° 18.9°
0 BF
94%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
22°C
21.9° 21.3°
1 BF
94%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
21.0° 19.9°
1 BF
59%
Κοζάνη
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
18.7° 17.4°
1 BF
59%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
19.6° 19.6°
1 BF
90%
Ηράκλειο
Ελαφρές νεφώσεις
21°C
21.1° 20.8°
2 BF
87%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
23°C
23.9° 23.3°
2 BF
75%
Ερμούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
24°C
24.4° 23.8°
2 BF
68%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
23°C
25.1° 22.7°
2 BF
73%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
23°C
24.8° 22.9°
1 BF
94%
Λάρισα
Αυξημένες νεφώσεις
24°C
24.1° 24.1°
1 BF
49%
Λαμία
Αραιές νεφώσεις
26°C
26.6° 24.5°
2 BF
56%
Ρόδος
Σποραδικές νεφώσεις
23°C
23.2° 22.8°
1 BF
81%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
24°C
25.0° 22.9°
3 BF
57%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
22°C
22.1° 19.3°
1 BF
91%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
21°C
20.8° 20.7°
1 BF
97%
Καστοριά
Αραιές νεφώσεις
19°C
19.1° 19.1°
0 BF
72%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου, 2024
afisa-festival dramas
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
47ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας - 47ο DISFF

Από απόψε... «Ολα Είναι Δράμα»

Με την τελετή έναρξης στο Δημοτικό Ωδείο της Δράμας, στις 19.00, ξεκινούν επισήμως οι εκδηλώσεις και προβολές της φετινής διοργάνωσης που κατανέμει 211 ταινίες από 39 χώρες στα 7 διαγωνιστικά τμήματά της, αλλά και στα φετινά αφιερώματά της, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν αυτά στη Φρίντα Λιάππα και στον Κωνσταντίνο Γιάνναρη, και που μας επιτρέπει να αποκτήσουμε μια αντιπροσωπευτική εικόνα για τη μεγάλη δυναμική του ελληνικού σινεμά σήμερα και στο μέλλον / Ολες οι ταινίες προβάλλονται και online, δωρεάν, στην πλατφόρμα του Φεστιβάλ.

«Ολα Είναι Δράμα». Το κεντρικό σύνθημα του σποτ, που κυκλοφορεί σε δέκα παραλλαγές προβάλλοντας το φετινό 47ο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, το οποίο ξεκινάει απόψε και διαρκεί έως τις 8 Σεπτεμβρίου με ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει 211 ταινίες από 39 χώρες, μας έκανε να χαμογελάσουμε πλατιά: εύστοχο, όσο και αμφίσημο, δεν παραπέμπει μόνον με έναν τρόπο στην ταινία του Παντελή Βούλγαρη «Ολα είναι δρόμος», όπως μας πληροφορεί το σχετικό δελτίο Τύπου. Γεννά και συνειρμούς για την κοινωνικοπολιτική και οικονομική μας καθημερινότητα, για τα σχετικά αντανακλαστικά που αναπτύσσει (και) στις ταινίες της συχνά η σύγχρονη κινηματογραφική κοινότητα και υποβάλλει την ιδέα ότι στην τέχνη που λειτουργεί ως αντίδοτο όλα μπορούν να ειπωθούν και όλα είναι δράμα(τουργία). Εχει άλλωστε κατακτήσει το Φεστιβάλ της Δράμας αυτό το χαρακτηριστικό της ευρείας θεματολογικής γκάμας, της κινηματογραφικής γιορτής που στρέφει για λίγο τα φώτα μακριά από τα άγχη της τρέχουσας καθημερινότητας. Οπότε το ίδιο σύνθημα καταλήγει παραδόξως ευφρόσυνο κι ευχάριστο: για μία εβδομάδα, ναι, «Ολα Είναι Δράμα»!

Underground

Το σποτ, βασισμένο στην κεντρική ιδέα και τα κείμενα του Βασίλη Τερζόπουλου και με τη μουσική του Κωστή Μαραβέγια, έχει σκηνοθετήσει ο, επί πέμπτη συνεχή χρονιά, καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ, Γιάννης Σακαρίδης. Καινούργιος είναι ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού του Φεστιβάλ, ο νέος δήμαρχος Δράμας δηλαδή Γιώργος Παπαδόπουλος και νέος αντιπρόεδρος ο Πέτρος Παρασκευαΐδης.

Αφιερώματα σε δύο ιδιοσυγκρασιακούς

Το φεστιβάλ, που εκτός από τους κινηματογράφους «Ολύμπια» και «Αλέξανδρος» διαχέεται και σε πολλά άλλα σημεία της πόλης, μοιράζει τη φετινή εσοδεία του (148 μικρού μήκους ταινίες) στα 7 διαγωνιστικά του τμήματα, αλλά και στα φετινά του αφιερώματα (που συγκεντρώνουν 63 από τις 148 ταινίες). Κι από αυτά τα τελευταία, ας θυμίσουμε ότι δύο είναι τα μεγαλύτερα και συμβολικότερα για την πορεία του ελληνικού σινεμά και για την εργογραφία δύο ιδιοσυγκρασιακών σκηνοθετών που καθένας με τον τρόπο του έδωσε το ξεχωριστό του στίγμα: α) Ο Κωνσταντίνος Γιάνναρης θα τιμηθεί την ερχόμενη Κυριακή 8/9 από το Φεστιβάλ στο «Ολύμπια» όπου θα προβληθούν τέσσερις βραβευμένες μικρού μήκους ταινίες του από τη δεκαετία του 1990: «Μια θέση στον ήλιο» (1995), «Τρώες» (1990), «Caught looking» (1991) και «North of Vortex» (1991). β) Νωρίτερα, την Παρασκευή (6/9) θα πραγματοποιηθεί το αφιέρωμα στη Φρίντα Λιάππα (1948-1994), όταν θα προβληθεί η ψηφιακά αποκατεστημένη κόπια τής μικρού μήκους ταινίας «Μια ζωή σε θυμάμαι να φεύγεις» (1977) καθώς και οι υπό αποκατάσταση ταινίες της «Απεταξάμην» (1980) και «Μετά 40 μέρες» (1972). Η αποκατάσταση πραγματοποιείται από την Ταινιοθήκη της Ελλάδος σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη και σύντροφο της Λιάππα Κυριάκο Αγγελάκο και το Φεστιβάλ Δράμας, με την υποστήριξη της Εταιρείας Κοινωνικού Εργου και Πολιτισμού. Στο πρόγραμμα εντάσσονται κι άλλα αφιερώματα όπως αυτό για τα 20 χρόνια του τμήματος Κινηματογράφου του ΑΠΘ με επιλεγμένες σπουδαστικές ταινίες.

Παράλληλες δράσεις

Στις δεκάδες δράσεις και παράλληλα προγράμματα προβολών, εργαστηρίων, συζητήσεων που πλαισιώνουν τις προβολές να αναφερθούμε ενδεικτικά στα:

■ SHORT FILM HUB: το πρόγραμμα που φιλοδοξεί να συνδέσει ταλαντούχους σκηνοθέτες, σεναριογράφους και παραγωγούς με τη διεθνή και την εγχώρια κινηματογραφική βιομηχανία και στελεχώθηκε φέτος με τον συντονιστή του Short Film Market του Φεστιβάλ Κανών, Φλοριάν Φερνάντεζ, απλώνεται σε όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ. Εκτός πολλών άλλων περιλαμβάνει: α) το Μάστερκλας με τον μοντέρ Γιώργο Μαυροψαρίδη (6/9, Θερινός Κινηματογράφος «Αλέξανδρος») και τη συζήτηση με τον σκηνοθέτη Κωνσταντίνο Γιάνναρη, την Ντενίς Νικολάκου και τον Αρη Δημοκίδη (5/9, «Αλέξανδρος»), β) «Γνωρίστε το ΕΚΚ». Σε μια πολύ δύσκολη περίοδο με ερωτήματα για την επιβίωσή του, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ), οργανώνει και φέτος κύκλο ενημερωτικών συναντήσεων στελεχών του με σκηνοθέτες και παραγωγούς που θέλουν να μάθουν για όλα τα επιλεκτικά χρηματοδοτικά προγράμματά του.

■ PITCHING LAB Για 11η χρονιά, διεξάγεται το Drama Pitching Lab και Pitching Forum, σε επιμέλεια και συντονισμό της καλλιτεχνικής διευθύντριας του ΔΗΠΕΘΕ Κέρκυρας Βαρβάρας Δούκα, επικεφαλής του εκπαιδευτικού προγράμματος του Φεστιβάλ Δράμας.

Δέκα σεναριακά σχέδια (ανάμεσά τους και τέσσερα ελληνικά) θα συμμετάσχουν στο διεθνές pitching lab και forum στη Δράμα και θα διαγωνιστούν για τα βραβεία της Finos Film και του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.

Το αποψινό πρόγραμμα

19.00 Τελετή Εναρξης στο Δημοτικό Ωδείο της Δράμας (και με LIVE STREAMING στο https://www.dramafilmfestival.gr/)

21.30 Κινηματογράφος «Ολύμπια»: προβάλλονται 7 ταινίες από το Εθνικό Σπουδαστικό Τμήμα

21.30 Δημοτικό Ωδείο: προβάλλονται 7 ταινίες από το Εθνικό Σπουδαστικό Τμήμα

21.30 Γυμνάσιο Αρρένων: προβάλλονται 11 ταινίες από Τμήμα Animation

Εισιτήρια και οnline παρακολούθηση

● Προκράτηση εισιτηρίων στο more.com

● Οσοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν το 47ο DISFF οnline πρέπει να μπουν στην πλατφόρμα του φεστιβάλ https://www.dramafilmfestival.gr/online-festival/ (θα οδηγούνται εκεί και μέσω της ιστοσελίδας https://www.dramafilmfestival.gr από τον σύνδεσμο online festival) και να ακολουθήσουν τις οδηγίες.

Οι ταινίες είναι διαθέσιμες από απόψε (10 μ.μ.) και θα παραμείνουν στην πλατφόρμα μέχρι και τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου.

Η είσοδος είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλο το online περιεχόμενο του Φεστιβάλ που θα περιλαμβάνει τα 7 διαγωνιστικά τμήματα καθώς και το αφιέρωμα στις φοιτητικές ταινίες της Σχολής Κινηματογράφου του ΕΑΠ.

Τα διαγωνιστικά τμήματα

Αν τα αφιερώματα παραπέμπουν κατά κανόνα στη γνώση και τη συνείδηση ενός χρήσιμου παρελθόντος, η συμβολή ενός φεστιβάλ στο παρόν και το μέλλον της τέχνης είναι κυρίως τα διαγωνιστικά του τμήματα. Φέτος:

● Στο Εθνικό Διαγωνιστικό Πρόγραμμα του Φεστιβάλ της Δράμας, με head programmer τον Γιάννη Σακαρίδη, συμμετέχουν 27 ταινίες: 1. «Name day», Κώστας Δημητριάδης

2. «Skeleton tree», Χάρης Ζαλαβράς

3. «Πακιστανός», Χρίστος Ζένιου

4. «Μωβ», Τζω Καπράλου

5. «Treadmill», Γιώργος Κοιμήσης

6. «Χρυσά Βαστά», Φοίβος Κοντογιάννης

7. «Numb», Δέσποινα Κούρτη

8. «Ασκοπη μετακίνηση», Νικολέτα Λεούση

9. «Τheater», Αναστασία Λώλα

10. «Τα περιστέρια αρρωσταίνουν όταν η πόλη φλέγεται», Σταύρος Μαρκουλάκης

11. «Roger», Θάνος Μήτσιος

12. «Γκέκας», Δημήτρης Μουτσιάκας

13. «Zange», Ιρις Μπαγλανέα

14. «36 Roses Street», Κρίστιαν Ξυπολιάς

15. «Honeymoon», Αλκι Παπασταθόπουλος

16. Mira, Ορφέας Περετζής

17. «Κυρία Νίτσα», Νεφέλη Ράπτη

18. «Κυνηγός», Παύλος Σηφάκης

19. «Αλκυονίδες», Αλέξανδρος Σκούρας

20. «Φοίβη», Βαγγελιώ Σουμέλη

21. «Pave Paradise», Αλκαίος Σπύρου

22. «Σπίτι», Σοφία Σφυρή

23. «MJ», Γιώργος Φουρτούνης

24. «Ο πρώτος μου γάμος», Ανδρέας Χαλικιάς

25. «Η μεγαλύτερη μέρα του κόσμου», Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος

26. «7Hz», Μαρία Χατζάκου

27. «Βίωμα», Angel Saft

Δαδακαρίδης στο Βίωμα

Οι ταινίες είναι κυρίως νέων σκηνοθετών, επιστρέφουν όμως και αρκετοί παλιοί γνώριμοι του Φεστιβάλ που έχουν διακριθεί στο παρελθόν, όπως οι Αλέξανδρος Σκούρας και Γιώργος Φουρτούνης. Πρωταγωνιστoύν ή εμφανίζονται σε μικρότερους ρόλους, δεκάδες γνωστοί ηθοποιοί: Αλέξανδρος Λογοθέτης, Μυρτώ Αλικάκη, Εύη Σαουλίδου, Γιώργος Κατσής, Υβόννη Μαλτέζου, Ναταλία Τσαλίκη, Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης, Νίκος Γεωργάκης, Χρήστος Πασσαλής, Αργύρης Πανταζάρας, Γιάννης Παπαδόπουλος, Μαρία Σκουλά, Δώρα Μασκλαβάνου, Μισέλ Βάλεϊ, Τόνια Σωτηροπούλου κ.ά.

Τι απασχολεί όμως το τόσο σύγχρονο ελληνικό σινεμά; Τα κοινωνικά θέματα και οι σχέσεις κυριαρχούν και φέτος: η ζωή στην ελληνική επαρχία, η πατριαρχία και τα στερεότυπα της αρρενωπότητας (ίσως και ως ενδιαφέρουσα επιρροή του «Πίσω απ’ τις θυμωνιές» της Ασημίνας Προέδρου), η σεξουαλικότητα, οι queer ερωτικές ιστορίες αλλά και η ομοφοβία και η διεκδίκηση της τρανς ταυτότητας, η απώλεια, η διαχείριση του πένθους και ο χωρισμός, οι οικογενειακές σχέσεις, η απώλεια της παιδικότητας, οι μονογονεϊκές οικογένειες. Κι ακόμα όλα τα καυτά κοινωνικά ζητήματα που ταλανίζουν τη σύγχρονη Ελλάδα: μετανάστευση, μπούλινγκ, ρατσισμός, αυτοκτονίες, αστυνομική βία, παρακολούθηση, ενσωμάτωση των Ρομά, εθισμός, φυλακή. Αλλά και η ανεργία, η μαύρη εργασία, ο γολγοθάς των ανθρώπων που προσπαθούν να επιβιώσουν στην εποχή όπου οι συμβουλές για «αυτοβελτίωση» σαγηνεύουν τον κόσμο. Την τιμητική τους φέτος έχουν και οι τράπερ και οι ράπερ, με τον δημοφιλή Novel να εμπλέκεται μάλιστα ενεργά στο καστ της ταινίας «Βίωμα» με θέμα την ομαδική θεραπεία και τη ράπερ Mira να εμπνέει εξ ολοκλήρου την ομώνυμη ταινία του Ορφέα Περετζή.

Προφανώς για ακόμα μία φορά δεν θα είναι εύκολο το έργο της κριτικής επιτροπής του Εθνικού Διαγωνιστικού, η οποία απαρτίζεται από τους: Αχιλλέα Κυριακίδη (πρόεδρο), συγγραφέα, μεταφραστή, θεωρητικό κινηματογράφου, σκηνοθέτη, Ειρήνη Βαχλιώτη, σκηνοθέτρια, Αλεξη Βασιλείου, γενικό διευθυντή Θέατρου Ριάλτο, Λήδα Γαλανού, κριτικό κινηματογράφου, Μαρίνα Σιώτου, ηθοποιό.

Δάφνη Χαιρετάκη

● Στο Διεθνές Διαγωνιστικό συμμετέχουν συνολικά 27 ταινίες με προέλευση από Αϊτή, Βέλγιο, Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Εσθονία, ΗΠΑ, Ιράν, Ισπανία, Ιταλία, Καναδά, Κίνα, Κολομβία, Κόσοβο, Κούβα, Ολλανδία, Σουηδία, Φιλιππίνες, Φινλανδία. Ανάμεσα σε αυτές συναντάμε και τρεις ταινίες από Ελληνίδες σκηνοθέτριες: το ελληνογαλλικής παραγωγής «Αυτό που ζητάμε από ένα άγαλμα είναι να μην κινείται» της Δάφνης Χαιρετάκη που διαγωνίστηκε πρόσφατα στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Κανών. Το παραγωγής Ελλάδας - Γαλλίας - Σουηδίας «What Mary didn’t know» («Αυτό που δεν ήξερε η Μαίρη») της Κωνσταντίνας Κοτζαμάνη, και το ελληνοκυπριακής παραγωγής «Numb» της Δέσποινας Κούρτη.

Την κριτική επιτροπή του Διεθνούς Διαγωνιστικού Προγράμματος απαρτίζουν οι: Γιώργος Mαυροψαρίδης (πρόεδρος), μοντέρ, Laurent Crouzeix, Executive team, Clermont-Ferrand ISFF & Short Film Market, Αθηνά Ξενίδου, σκηνοθέτις, παραγωγός.

● Στο Διεθνές Σπουδαστικό Τμήμα συμμετέχουν 13 ταινίες από Βέλγιο, Γερμανία, Ινδία, Κούβα, Κροατία, Λίβανο, Ουγγαρία, Πορτογαλία, Σλοβενία και Τσεχία, συμπεριλαμβανομένων δύο ελληνικών. Του «No Future Kids» («Η Αλεξ και οι φίλες της πάνε ένα ταξίδι μακριά από την Αθήνα. Σύντομα θα καταλάβουν ότι αυτή η απόφαση τις φέρνει πιο κοντά σε όλα όσα ήλπιζαν να αφήσουν πίσω τους») της και εικαστικού Ελένης Πουλοπούλου και «Dracaena» («Ενας νεαρός καπετάνιος επιστρέφει σπίτι από ένα ταξίδι κι έρχεται αντιμέτωπος με την απώλεια. Ο σύντροφός του τον χωρίζει και το φυτό τους έχει πεθάνει») των Σοφίας Πριόβολου, Ιωάννη Παναγιωτίδη.

Plantasia

● Στο Εθνικό Σπουδαστικό Διαγωνιστικό Τμήμα που ως σημαντικό «φυτώριο» του ελληνικού σινεμά είχε ανέκαθεν εξέχουσα θέση στη Δράμα, συμμετέχουν 26 ταινίες:

1. «040», Θεοδώρα Αναστασίου

2. «Τρωκτικά του μπετόν», Αποστόλης Γκανάτσιος

3. «Plantasia», Αγγελος Γουρζής

4. «Να θυμάσαι ότι πατάς στη γη», Βαγγέλης Δικόπουλος

5. «Οχι πια έρωτες», Φοίβος Καραγιάννης

6. «True Blue», Στράτος Κούβελας

7. «Ποπ», Λίνα Κουντουρά

8. «Imaginary Moscow», Πάνος Μαζαράκης

9. «Στελιάννα», Γιάννης Μπλέτας

10. «Στα χνάρια του φθινοπώρου», Βασίλης Μπόσμης

11. «Marching», Γιώτα Μπουγά

12. «Το ποτάμι περνάει από το χωριό», Ξενοφώντας Νικολακόπουλος

13. «MRI», Μελίνα Ξυπολιτάκη

14. «Νεκρή ζώνη», Ιωάννης Παναγή

15. «ΤΣΑΪΜΑΧΑΛΑ», Βαγγέλης Παναγιωτακόπουλος

16. «Αχέροντας», Κωνσταντίνα Παπαδοπούλου

17. «Alles Gut», Παύλος Παρασκευόπουλος

18. «No Future Kids», Ελένη Πουλοπούλου

19. «Dracaena», Σοφία Πριόβολου, Ιωάννης Παναγιωτίδης

20. «Ο θάνατος του κηπουρού», Χριστίνα Σπηλιοπούλου

21. «Δακρυγόνο», Ορέστης Σπυριδάκης

22. «Κλημεντίνη», Γιώργος Σταγάκης

23. «Απαρατάτεμε», Μένη Τσιλιανίδου

24. «Δέκα λεπτά κολύμπι», Αχιλλέας Τσούτσης

25. «Ο τελευταίος νομάς», Φίλιππος Φερεντίνος

26. «Dodeca – the womb», Ντανιέλε Χαρασανάκης

Dodeca – the womb

● Στο οικολογικής ευαισθησίας τμήμα Short and Green, ανάμεσα στις 15 ταινίες που διαγωνίζονται συναντάμε και το (μεταξύ μυθοπλασίας και πειραματισμού) «Plantasia» του συνιδρυτή και σκηνοθέτη του animation studio Normal Toast, Αγγελου Γουρζή: «Μικρά ανθρωπόμορφα πλασματάκια καταβροχθίζουν τη χλωρίδα, αφοδεύοντας τουβλάκια, με τα οποία χτίζουν έναν ελεγχόμενο πύργο. Ο πύργος καταστρέφει τη φύση. Η φύση απαντά, γεννώντας τον αντίπαλο: ένα γιγάντιο λουλούδι, το οποίο μπαίνει σε boss-fight με τον πύργο».

● Στο Τμήμα του Διεθνούς Animation διαγωνίζονται 23 ταινίες και είναι σχόλιο από μόνο του το γεγονός ότι οι 8 από αυτές είναι σκηνοθετών Κυπρίων, Ελλήνων ή ελληνικής καταγωγής, πολλών καταξιωμένων εικαστικών ή τον οπτικοακουστικό τομέα και τις νέες τεχνολογίες.

G3N3SIS, Αντώνης Ντούσιας

Πρόκειται για τις ταινίες:

«Dodeca – the womb», Ντανιέλε Χαρασανάκης

«Underground», Γιάννης Χριστοφόρου

«G3N3SIS», Αντώνης Ντούσιας (από τους πρωτοπόρους Ελληνες δημιουργούς animation με ειδίκευση στο τρισδιάστατο, στερεοσκοπικό κινούμενο σχέδιο και, πιο πρόσφατα, στο animation με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης)

«Plantasia», Αγγελος Γουρζής

«Π», Στέλιος Κουπετώρης

«74», Χαράλαμπος Μαργαρίτης

«Ασωτος», Γιώργος Νάθενας

«The Mushroom Man», Πέτρος Νιαμονιτάκης

«Π», Στέλιος Κουπετώρης

● Στο KIDDO – Διεθνές διαγωνιστικό πρόγραμμα με ταινίες για παιδιά, μετράμε 17 φιλμ από όλο τον κόσμο και ανάμεσά τους τις «Χιονόμπαλες» του Γρηγόρη Βαρδαρινού. Η πλοκή της ταινίας του δίνει το στίγμα του τμήματος αλλά και το μήνυμα (που δίνει χρόνια τώρα και το Φεστιβάλ Ολυμπίας βέβαια) ότι όταν μιλάμε για ταινίες για παιδιά δεν εννοούμε απλοϊκές κι αφελείς δημιουργίες: «Ενας δεκάχρονος έχει μεγαλώσει γνωρίζοντας πως ο πατέρας του βρίσκεται στην “Αραβία” για δουλειά. Η μόνη τους επικοινωνία είναι οι χιονόμπαλες που του στέλνει από τη φυλακή όπου βρίσκεται για οικονομικά εγκλήματα. Οταν έρχεται η ώρα της αποφυλάκισης, θα ομολογήσει την αλήθεια στον γιο του, ώστε να κάνουν μια νέα αρχή».

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Από απόψε... «Ολα Είναι Δράμα»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας