• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    33°C 30.5°C / 36.4°C
    2 BF
    36%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 25.2°C / 32.3°C
    1 BF
    59%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    32°C 28.8°C / 36.5°C
    2 BF
    60%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    30°C 29.9°C / 30.3°C
    3 BF
    37%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.9°C / 26.3°C
    3 BF
    47%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    26°C 24.6°C / 30.3°C
    3 BF
    25%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 29.4°C / 29.4°C
    4 BF
    21%
  • Αγρίνιο
    Σποραδικές νεφώσεις
    32°C 28.5°C / 33.6°C
    3 BF
    32%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    31°C 28.6°C / 32.2°C
    2 BF
    64%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 28.9°C / 28.9°C
    1 BF
    48%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    31°C 30.4°C / 32.8°C
    2 BF
    48%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    31°C 30.6°C / 30.6°C
    2 BF
    61%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 27.9°C / 28.9°C
    4 BF
    78%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    36°C 29.5°C / 35.9°C
    4 BF
    23%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    29°C 29.5°C / 30.7°C
    4 BF
    20%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 27.8°C / 28.8°C
    3 BF
    70%
  • Χαλκίδα
    Σποραδικές νεφώσεις
    35°C 31.4°C / 36.6°C
    4 BF
    11%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.9°C / 25.3°C
    2 BF
    78%
  • Κατερίνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.3°C / 33.7°C
    3 BF
    85%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    30°C 29.8°C / 29.8°C
    5 BF
    24%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ο Μπαντέρας στη Θεσσαλονίκη τα βάζει με το trafficking

  • A-
  • A+
Ακολουθήστε μας στο Google news

Φανταστείτε να είχε έρθει στη Θεσσαλονίκη για μια ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ, πόσο πιο μεγάλος θα ήταν ο ενθουσιασμός που ο Αντόνιο Μπαντέρας -να 'ναι καλά και τα οικονομικά κίνητρα του cash rebate- βρίσκεται για δουλειές στη χώρα μας. Κι έτσι, όμως, έστω με ένα νουάρ σκηνοθετημένο από τον πρωτοεμφανιζόμενο σκηνοθέτη Ρίτσαρντ Χιουζ, που θα κάνει τη Θεσσαλονίκη με τις κατάλληλες σκηνογραφικές επεμβάσεις να υποδυθεί το Μαϊάμι και τη Φλόριντα -άντε δηλαδή ο θεατής να καταλάβει ότι τα γυρίσματα του «The Enforcer» έγιναν στην Ελλάδα-, η ταινία είναι ένα ακόμα σημαντικό γεγονός. Στη μακριά σειρά των ξένων κινηματογραφικών πρότζεκτ που διαλέγουν τη χώρα μας. Φέρνοντας χρήματα στην οικονομία μας, δουλειές στο ντόπιο κινηματογραφικό σινάφι, επωφελούνται κι αυτές από επιστροφή μέρους των εξόδων τους.

Ο ωραίος Αντόνιο, 61 χρόνων σήμερα, ξεκίνησε ήδη τα γυρίσματα. Θα γίνουν στην πόλη της Θεσσαλονίκης και σε γύρω περιοχές (Θέρμη, Περαία, Δέλτα Αξιού). Συμπρωταγωνίστριά του, η καλλονή Κέιτ Μπόσγουορθ. Είναι το «αφεντικό» του Μπαντέρας, μια γυναίκα του υπόκοσμου, που επί χρόνια τον έχει σαν μπράβο και δεξί της χέρι. Μόνο που αυτός είναι κατά βάθος καλό παιδί με συνείδηση και θα αντιδράσει όταν ανακαλύψει ότι η εγκληματική οργάνωσή της αναμειγνύεται σε ηλεκτρονικό τράφικινγκ γυναικών, το οποίο απειλεί και νέο κορίτσι, που το έχει σκάσει από το σπίτι του. Ο Μπαντέρας θα κάνει τα πάντα για να το προστατεύσει.

Δράση, λοιπόν, και ηρωισμοί. Επιστροφή του γεννημένου στη Μάλαγα Μπαντέρας στις αμερικανικές συνήθειες, αυτές που τον έκαναν σταρ με μεγάλη καριέρα, κι ας χρωστάει τις πραγματικά μεγάλες στιγμές του στην τέχνη, αλλά και την κατάκτηση του Χόλιγουντ, στον ισπανικό κινηματογράφο. Στον Πέδρο Αλμοδόβαρ, που τον ανακάλυψε και τον ανέδειξε τη δεκαετία του '80 σε πολλές ταινίες («Λαβύρινθος του πάθους», «Matador», «Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης», «Δέσε με»), για να τον δει το Χόλιγουντ και να τον αρπάξει. Και να τον ερωτευτεί ποικιλοτρόπως, εντός και εκτός οθόνης -θρυλικός ο σχεδόν είκοσι χρόνων γάμος του με τη Μέλανι Γκρίφιθ. Οι αμερικανικές ταινίες του, πολλές και διάφορες. Από τη «Φιλαδέλφεια» με τον Τομ Χανκς, τη «Συνέντευξη με έναν βρικόλακα» με Τομ Κρουζ και Μπραντ Πιτ και την «Εβίτα» με τη Μαντόνα μέχρι διάφορες περιπέτειες και... Ζορό.

Η φθορά και το αδιέξοδο ήταν προφανές τα τελευταία χρόνια για τον Μπαντέρας, μεγάλωνε κιόλας, μέχρι που ο μέγας Αλμοδόβαρ τού χάρισε δύο σπουδαίους ρόλους στις ταινίες του «Το δέρμα που κατοικώ» (2011) και «Πόνος και δόξα» (2019). Τον ξανάφερε ως ηθοποιό και όχι ως σεξ σύμβολο ή Λατίνο γόη στο προσκήνιο. Απέδειξε και ο ίδιος πόση ψυχή, βάθος και δυνατότητες έχει. Κέρδισε, μάλιστα, για το «Πόνος και δόξα», βραβείο ερμηνείας στις Κάνες, πήρε και την πρώτη του υποψηφιότητα για Οσκαρ α' ρόλου.

ΣΙΝΕΜΑ
«Αγνωστοι» αλλά σπουδαίοι
Ενα φεστιβάλ οφείλει να συστήνει στους θεατές νέα, άγνωστα αλλά σημαντικά ονόματα για την κινηματογραφική τέχνη. Τι μεγαλύτερο δώρο από αυτό στους σινεφίλ; Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το κάνει αυτό χρόνια τώρα με...
«Αγνωστοι» αλλά σπουδαίοι
ΣΙΝΕΜΑ
Ελεύθερη κατάδυση για το ελληνικό σινεμά
Μέσα σε κλίμα αναβρασμού για τα τεκταινόμενα τον τελευταίο καιρό στον χώρο του κινηματογράφου ξεκίνησε η φετινή γιορτή του σινεμά στη Θεσσαλονίκη. Ομως οι ευρηματικές ταινίες των σκηνοθετών μας και οι...
Ελεύθερη κατάδυση για το ελληνικό σινεμά
ΣΙΝΕΜΑ
Απέραντο γαλάζιο
Προικισμένο από πέρυσι από τον Ορέστη Ανδρεαδάκη με διάφορα ανεξάρτητα βραβεία το μη διαγωνιστικό Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου, κομμάτι ξεχωριστό αλλά σημαντικό μέσα στο διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης,...
Απέραντο γαλάζιο
ΣΙΝΕΜΑ
Αφιέρωμα στον Μάρλον Μπράντο στην Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης
Με τέσσερις ταινίες - σταθμούς της έβδομης Τέχνης ανοίγει τη νέα σεζόν η Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης, που θα πραγματοποιήσει αφιέρωμα στον σπουδαίο ηθοποιό από τις 24 έως τις 27 Νοεμβρίου. Τον εμβληματικό και...
Αφιέρωμα στον Μάρλον Μπράντο στην Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης
ΣΙΝΕΜΑ
Μοντέρνα Καζαμπλάνκα στην καρδιά της Αθήνας
Ο Γ. Σακαρίδης παίρνει μέρος στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης με μια ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Γιάννη Τσίρμπα «Η Βικτώρια δεν υπάρχει». Έχει επίκεντρο την...
Μοντέρνα Καζαμπλάνκα στην καρδιά της Αθήνας
ΣΙΝΕΜΑ
Γυναικείο χαμάμ, όαση στον φονταμενταλισμό
Η Γαλλοαλγερινή σκηνοθέτις Ραϊάνα ολοκλήρωσε στο Μπέη Χαμάμ της Θεσσαλονίκης τα γυρίσματα της πολιτικής ταινίας της, μια παραγωγή του ζεύγους Γαβρά. Μακάρι να μπορέσει να παιχτεί και στις χώρες της Βόρειας...
Γυναικείο χαμάμ, όαση στον φονταμενταλισμό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας