• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    37°C 34.8°C / 39.1°C
    3 BF
    28%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    37°C 33.0°C / 38.8°C
    3 BF
    34%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    36°C 33.0°C / 38.7°C
    3 BF
    29%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    36°C 36.1°C / 36.9°C
    3 BF
    20%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    34°C 33.9°C / 33.9°C
    3 BF
    43%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    37°C 32.3°C / 41.0°C
    3 BF
    16%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    35°C 33.4°C / 37.0°C
    2 BF
    44%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    39°C 39.1°C / 39.1°C
    3 BF
    20%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    32°C 30.8°C / 37.1°C
    4 BF
    48%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    35°C 32.9°C / 34.9°C
    3 BF
    34%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    32°C 32.4°C / 35.8°C
    3 BF
    40%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.7°C / 32.3°C
    3 BF
    79%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    30°C 29.9°C / 29.9°C
    3 BF
    66%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    38°C 36.8°C / 37.9°C
    0 BF
    19%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    38°C 36.2°C / 38.8°C
    2 BF
    20%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    34°C 33.8°C / 34.8°C
    4 BF
    30%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    38°C 35.1°C / 39.3°C
    2 BF
    14%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 29.9°C / 32.3°C
    3 BF
    67%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    33°C 32.3°C / 36.7°C
    3 BF
    51%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    37°C 36.9°C / 36.9°C
    0 BF
    30%

«Bad Luck Banging or Loony Porn» του Ράντου Ζούντε

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ενας χρόνος καλό σινεμά (όχι μόνο) online

  • A-
  • A+

Ενας χρόνος Cinobo: ήταν 12 Μαρτίου 2020 όταν εγκαινιάστηκε, με χαρές, η πρώτη ελληνική διαδικτυακή πλατφόρμα. Τις μέρες που ακολούθησαν, τους μήνες, θα τους θυμόμαστε για πολλά σκοτεινά πράγματα. Το Cinobo ωστόσο φρόντισε να κάνει τις μέρες και τις νύχτες μας, έναν χρόνο τώρα, πιο λαμπερές, πιο ουσιαστικές.

Με μια ταινιοθήκη που πια φτάνει τους 1.000 τίτλους, η πλατφόρμα συγκεντρώνει όλα τα must-see του κινηματογραφόφιλου με ταινίες από 83 χώρες και σε πάνω από 50 γλώσσες. Το κοινό που το Cinobo κέρδισε με την ποικιλία και την ποιότητά του τού ταιριάζει ως... χαρακτήρας: επιλεκτικό και καλλιτεχνικό. Αλλωστε στο top-10 των ταινιών με τις περισσότερες θεάσεις στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του συναντάμε από κορεατικά θρίλερ και οσκαρικά ντοκιμαντέρ έως αστυνομικά και κωμωδίες. Ταυτόχρονα το Cinobo φροντίζει για την «κλασική παιδεία» μας με ταινίες-ορόσημα του κινηματογράφου και φιλμογραφίες των σημαντικότερων auteurs, από Κισλόφσκι, Βαρντά, Τσάπλιν, Τριφό, Φαραντί, Κιαροστάμι ώς Φατίχ Ακίν και Κεν Λόουτς.

Την ίδια στιγμή το Cinobo αναδεικνύει τον νέο (και λίγο παλαιότερο) ελληνικό κινηματογράφο. Ηδη προσφέρει τη μεγαλύτερη ταινιοθήκη σύγχρονου ελληνικού σινεμά διαθέσιμη αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, ταινιοθήκη την οποία και συνεχίζει να εμπλουτίζει κάθε μήνα. Η πλατφόρμα πλέον φιλοξενεί Ελληνες σκηνοθέτες όπως οι Κούτρας, Λάνθιμος, Κακογιάννης, Ψύκου, Κουτσιαμπασάκος, Τσιώλης και πολλοί άλλοι μετρώντας στο σύνολο συνεργασίες με πάνω από 50 ανεξάρτητους παραγωγούς, ενώ περίπου το 15% του συνόλου των ταινιών που προβάλλεται αυτή τη στιγμή στην πλατφόρμα είναι ελληνικές παραγωγές. Επίσης σε παράλληλη δράση και συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου το Cinobo επανασυστήνει στο κοινό τις ταινίες που βραβεύτηκαν με Βραβεία Ιρις την περασμένη δεκαετία.

Τι αναμένουμε με αγωνία

Για τη χρονιά που έρχεται, τη δεύτερη της ιστορίας του, το Cinobo θα επενδύει στον κατάλογό του με πάνω από 20 επιπλέον ταινίες τον μήνα. Ανάμεσά τους, η Χρυσή Αρκτος της φετινής Berlinale, «Bad Luck Banging or Loony Porn» του Ράντου Ζούντε, αλλά και το «Hive» με Βραβεία Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας και Κοινού στο φετινό Σάντανς. Κερασάκι στην τούρτα, οι 4Κ αποκατεστημένες κόπιες των ταινιών τού Γουόνγκ Καρ-γουάι που, εκτός από την πλατφόρμα, θα προβληθούν και σε επιλεγμένες αίθουσες το καλοκαίρι.

«Παγίδα στο Διαδίκτυο» των Βιτ Κλουσάκ και Μπαρμπόρα Χαλούποβα

Aπό τον Απρίλιο με... δώρα κινηματογραφικά!

Το μεγάλο κεφάλαιο του Απριλίου είναι φυσικά το «Παγίδα στο Διαδίκτυο» των Βιτ Κλουσάκ και Μπαρμπόρα Χαλούποβα. Το σοκαριστικό ντοκιμαντέρ-κοινωνικό πείραμα από την Τσεχία ξεδιπλώνεται σε 10 μέρες με 3 γυναίκες ηθοποιούς, 3 παιδικά δωμάτια και τον εντοπισμό 2.458 σεξουαλικών παραβατών.

Η ταινία, όχι μόνο αποδεικνύει τη δύναμη που μπορεί να έχει ένα ντοκιμαντέρ στην αληθινή ζωή, αλλά και, ως ακτιβιστική πράξη, άνοιξε το θέμα ταμπού της σεξουαλικής παρενόχλησης παιδιών στο ίντερνετ οδηγώντας σε συλλήψεις εγκληματιών. Αυτή είναι η ταινία που όλοι ο γονείς και όλα τα παιδιά οφείλουν να δουν σήμερα περισσότερο από ποτέ.

Μαζί, τον ανοιξιάτικο αυτό μήνα, το Cinobo μάς φέρνει στο σπίτι μια γκάμα ταινιών που κυμαίνονται από το «Τρύπιο ρομάντζο του Τσάρλι», έναν πρώιμο Τσάρλι Τσάπλιν με ολοφάνερα τα διαμάντια της έμπνευσής του, το «Γκοντάρ, αγάπη μου» του Μισέλ Χαζαναβίσιους, μια χιουμοριστική, γεμάτη αγάπη ματιά στον Ζαν-Λικ Γκοντάρ (Λουί Γκαρέλ) του Μάη του ’68, το «Gimme Danger», το εθιστικό ντοκιμαντέρ του Τζιμ Τζάρμους για τους Stooges και τον Ιγκι Ποπ, μέχρι το «Τοσοδούλικα 2» («Minuscules 2»), για μικρούς και μεγάλους, για γέλιο, ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης και απλή μαγεία του κόσμου της φύσης, αλλά και το «Καλπάζοντας με το όνειρο», το εκπληκτικό δράμα της Κλόι Ζάο, βουτηγμένο στην απεραντοσύνη και τη μελαγχολία της americana, σκηνοθετημένο το 2017, τρία χρόνια πριν από το αριστουργηματικό «Nomadland» που φέτος είναι το φαβορί των μεγάλων κινηματογραφικών βραβείων.

«Κλεμμένα φιλιά» του Φρανσουά Τριφό

Είπατε «Oscars»;

Θα σας πούμε... Cinoboscars! Η μεγάλη, διαφορετική φέτος λόγω πανδημίας, τελετή απονομής των Βραβείων Οσκαρ έρχεται στις 25 Απριλίου, αλλά το Cinobo γεμίζει τον κατάλογό του με ταινίες από την οσκαρική, παλαιότερη και πιο πρόσφατη, ιστορία, εστιάζοντας φυσικά στην καλλιτεχνική αξία, στο κλασικό ή στο αιχμηρό. Στη συλλογή «Cinoboscars» βρίσκουμε αριστουργήματα του παρελθόντος, όπως τα «Κλεμμένα φιλιά» του Φρανσουά Τριφό, το «Ενα αστέρι γεννιέται» του 1937, τον «Αμερικανό θείο» του Αλέν Ρενέ, την «Ηλέκτρα» και την «Ιφιγένεια» του Κακογιάννη.

Αλλά και ταινίες που χαρακτήρισαν τα τελευταία χρόνια, όπως τον «Εμποράκο» του Ασγκάρ Φαραντί, το «The Artist» που επανέφερε στα βραβεία... το βωβό σινεμά, το αξεπέραστο «Η μεγάλη ομορφιά» του Πάολο Σορεντίνο για επαναλαμβανόμενες βόλτες στη Ρώμη, την «Ιντα» του Πάβελ Παβλικόφσκι, που έβαλε τον ρομαντισμό σε τετράγωνο κάδρο, το «Moonlight» του Μπάρι Τζένκινς, το ομορφότερο και πιο ανατρεπτικό gay ρομάντζο της δεκαετίας.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΣΙΝΕΜΑ
Σκοτεινές ιστορίες με κατάμαυρο χιούμορ
Πώς τα πήγε στην παγκόσμια πρεμιέρα της η νέα ταινία του Στίβεν Σόντερμπεργκ με πρωταγωνιστές τους Μέριλ Στριπ και Γκάρι Ολντμαν; Γιατί ο «Joker», του Τοντ Φίλιπς με τον Χοακίν Φίνιξ, ενθουσίασε και σήκωσε...
Σκοτεινές ιστορίες με κατάμαυρο χιούμορ
ΣΙΝΕΜΑ
Streaming: ένα ηφαίστειο που κοχλάζει
Το σινεμά ως τέχνη κι ως προϊόν κατανάλωσης έχει περάσει μεγάλες κρίσεις στη μικρή ιστορία του και τώρα βιώνει μία ακόμα. Την οποία, φυσικά, θ’ αντιπαρέλθει και θα βγει απ’ αυτή ζωντανό και λίγο αλλαγμένο:...
Streaming: ένα ηφαίστειο που κοχλάζει
ΣΙΝΕΜΑ
Ο Φρέντι Μέρκιουρι νίκησε τη Lady Gaga
Χλιαρά βραβεία σε μια χλιαρή τελετή, με το «Bohemian Rhapsody» να παίρνει το βραβείο Καλύτερης Ταινίας-Δράμα, αφήνοντας την απογοήτευση στο φαβορί «A Star Is Born», που από τις 5 υποψηφιότητες κέρδισε μόνο...
Ο Φρέντι Μέρκιουρι νίκησε τη Lady Gaga
ΣΙΝΕΜΑ
Κλειστοφοβικό θρίλερ, ο αντιπρόεδρος Ντικ Τσένεϊ και οι φωτογενείς Κρουζ-Μπαρδέμ
Στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο, με Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ του Σάντανς και Βραβείο Κοινού και Ανδρικής Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, ο πρωτοεμφανιζόμενος Δανός Γκούσταβ Μέλερ πείθει μέσα σε 85 μόνο...
Κλειστοφοβικό θρίλερ, ο αντιπρόεδρος Ντικ Τσένεϊ και οι φωτογενείς Κρουζ-Μπαρδέμ
ΣΙΝΕΜΑ
«Η Ευρώπη δεν είναι το πρόβλημα, αλλά η λύση!»
30ά Βραβεία Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου - EFA 2017. Το μότο της βραδιάς από τον Βιμ Βέντερς, ο θρίαμβος του «Τετράγωνου» του Ρούμπεν Εστλουντ, πολιτικό κατηγορώ, κοινωνική συσπεί- ρωση και #metoo στην...
«Η Ευρώπη δεν είναι το πρόβλημα, αλλά η λύση!»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας