Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στα δάχτυλα Ελληνα μοντέρ ο Αντονι Χόπκινς

Αντονι Χόπκινς, Ολίβια Κόλμαν, σε σκηνή της ταινίας

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Στα δάχτυλα Ελληνα μοντέρ ο Αντονι Χόπκινς

  • A-
  • A+

Ο μοντέρ Γιώργος Λαμπρινός, με τη μεγάλη καριέρα στη Γαλλία, βραβείο Σεζάρ το 2019 για την ταινία «Μετά τον χωρισμό» του Ξαβιέ Λεγκράν, αλλά πολυβραβευμένος και εδώ με τις λίγες ελληνικές δουλειές του («Xenia» του Πάνου Κούτρα), άνοιξε τα φτερά του σε ευρύτερα πεδία. Υπογράφει το μοντάζ μιας ταινίας που έκανε πρεμιέρα στο Σάντανς και τώρα συμμετέχει στο Φεστιβάλ του Τορόντο, με πάνω από θερμές κριτικές και πρωταγωνιστές τον Αντονι Χόπκινς και την Ολίβια Κόλμαν.

Το Variety ήδη βάζει στοίχημα πως ο μεγάλος Βρετανός ηθοποιός πάει για το δεύτερο Οσκαρ του μετά τη «Σιωπή των αμνών» (1991), μαζί και ο σκηνοθέτης βάζει πλώρη για τα αγαλματάκια. Κι ας είναι πρωτοεμφανιζόμενος, αλλά κάθε άλλο παρά πρωτάρης. Πρόκειται για τον γνωστό μας κι εδώ θεατρικό συγγραφέα Φλοριάν Ζελέρ.

Ο Ζελέρ, με τη συνεργασία του βραβευμένου με Οσκαρ σεναριογράφου Kρίστοφερ Χάμπτον («Επικίνδυνες σχέσεις»), μετέφερε στη μεγάλη οθόνη το πασίγνωστο θεατρικό του έργο «Ο πατέρας», που έχει ανεβάσει στην Ελλάδα ο Σταμάτης Φασουλής. Θέμα του, η δύσκολη σχέση ενός ηλικιωμένου πατέρα με την κόρη του. Στο πλευρό του Χόπκινς λάμπει (σύμφωνα με τις κριτικές) και η λίγο δικιά μας (λόγω Λάνθιμου) Ολίβια Κόλμαν.

Οσο για τον Γιώργο Λαμπρινό, γιο του σκηνοθέτη Φώτου Λαμπρινού, παίρνει κι αυτός τα εύσημα. «Η επιτυχία της ταινίας οφείλεται πολύ στο μοντάζ της», καταλήγει το Variety, «αυτά που επιτυγχάνει ο Γιώργος Λαμπρινός πρέπει να κρατήσουν το όνομά του σε κάθε συζήτηση για την ταινία».

ΣΙΝΕΜΑ
Ενα ρέκβιεμ για μια Ρωσία που χάθηκε και ένα «κατηγορώ»
Δυο ταινίες από ή για τη Ρωσία μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των ημερών στις Κάννες, τασσόμενες και οι δύο εναντίον της σημερινής της πολιτικής ηγεσίας και κοινωνικής κατάστασης. Η μια είναι το «Καλοκαίρι» του...
Ενα ρέκβιεμ για μια Ρωσία που χάθηκε και ένα «κατηγορώ»
ΣΙΝΕΜΑ
«120 χτύποι το λεπτό»: θρίαμβος στα Βραβεία Σεζάρ
Η ταινία του Ρομπέν Καμπιγιό, που αναφέρεται στα πρώτα χρόνια του αγώνα κατά του AIDS στη Γαλλία της δεκαετίας του 1990 μέσα από τη μάχη που δίνει η οργάνωση Act Up, είναι η μεγάλη νικήτρια των Βραβείων του...
«120 χτύποι το λεπτό»: θρίαμβος στα Βραβεία Σεζάρ
ΣΙΝΕΜΑ
Χωρίς σενάριο, λόγω κλοπής, ο Λελούς
Το μοναδικό αντίγραφο του σεναρίου της νέας του ταινίας, αλλά και τα πολύτιμα σημειωματάριά του, έκλεψαν από τον Κλοντ Λελούς, άγνωστοι. Ο 80χρονος Γάλλος σκηνοθέτης κάνει έκκληση στους κλέφτες να του...
Χωρίς σενάριο, λόγω κλοπής, ο Λελούς
ΣΙΝΕΜΑ
Η γοητευτική φαμ φατάλ του γαλλικού σινεμά
H μοιραία γυναίκα του γαλλικού σινεμά, Μιρέιγ Ντάρκ, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών. Η υγεία της ήταν ιδιαίτερα κλονισμένη από τον περασμένο Σεπτέμβριο οπότε είχε υποστεί τρία εγκεφαλικά επεισόδια. Ήταν...
Η γοητευτική φαμ φατάλ του γαλλικού σινεμά
ΣΙΝΕΜΑ
«Δυστυχώς η ελληνική Αριστερά συνετρίβη»
Μιλώντας με τον Κεν Λόουτς, τον παραδοσιακά αριστερό εκπρόσωπο του ευρωπαϊκού σινεμά, η συζήτηση ήρθε και στα ελληνικά πράγματα. «Η ελληνική Αριστερά δεν υποστηρίχθηκε από την ευρωπαϊκή Αριστερά» είπε από τις...
«Δυστυχώς η ελληνική Αριστερά συνετρίβη»
ΣΙΝΕΜΑ
Με Γούντι Άλεν ανοίγει αυλαία το 69ο Φεστιβάλ Κανών
Το 69ο Φεστιβάλ των Κανών ξεκινά με ταινίες των Αλμοδοβάρ, Τζάρμους, Λόουτς, Νταρντέν, αλλά και με ελληνικό χρώμα, καθώς θα προβληθούν και δύο ταινίες με ελληνικό χρώμα, «Η Τελευταία Παραλία» των Αναστόπουλου...
Με Γούντι Άλεν ανοίγει αυλαία το 69ο Φεστιβάλ Κανών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας