Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Γυναίκες, έγχρωμοι και ο Μαυροψαρίδης

Lady Gaga, Γιώργος Μαυροψαρίδης

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Γυναίκες, έγχρωμοι και ο Μαυροψαρίδης

  • A-
  • A+

Ο χαμός για τα OscarsSoWhite, που ξέσπασε το 2015, όταν ανάμεσα στους υποψήφιους για Οσκαρ Σκηνοθεσίας και Ερμηνείας δεν υπήρχε ούτε ένας μαύρος καλλιτέχνης, είχε αποτελέσματα. Τον επόμενο χρόνο η Ακαδημία ξεκίνησε ένα πρόγραμμα εμπλουτισμού των μελών της με στόχο μέχρι το 2020 να διπλασιάσει όχι μόνο τους μη λευκούς καλλιτέχνες (μαύρους, Ασιάτες, Λατίνους, Αραβες) αλλά και τις γυναίκες.

Ετσι, προχθές, που δόθηκε στη δημοσιότητα η λίστα με τα νέα 842 μέλη της που προέρχονται από 59 χώρες, το 50% ήταν γυναίκες και το 29% έγχρωμοι. Αν αποδεχτούν όλοι την πρόσκληση, τότε οι γυναίκες στην Ακαδημία θα φτάσουν το 32% (25% το 2015) και οι έγχρωμοι το 16% (μόλις 8% το 2015).

Οπως πάντα στα νέα μέλη ανήκουν αυτοδίκαια οι βραβευμένοι με Οσκαρ (21 φέτος) και οι υποψήφιοι (82 φέτος), ανάμεσά τους και ο δικός μας Γιώργος Μαυροψαρίδης, ο μοντέρ της «Ευνοούμενης».

Πολλά τα λαμπρά ονόματα, ανάμεσά τους η Lady Gaga (που πρέπει να διαλέξει ανάμεσα στην κατηγορία «ηθοποιός» ή «μουσικός»), η Κλερ Φόι, η Ζοζιάν Μπαλασκό, η Ελίζαμπεθ Μος, ο Τομ Χόλαντ, ο Ζαν Λουί Τρεντινιάν, ο Ντέμιαν Λούις, η Τζέμα Τσαν, ο Στέρλινγκ Κ. Μπράουν, ο Τζέιμι Μπελ, η Κλερ Μπλουμ, ο Τόνι Σερβίλο, ο Ματέο Γκαρόνε, ο Τζανκάρλο Τζιανίνι, αλλά και η πρωταγωνίστρια του «Roma» Μαρίνα ντε Ταβίρα.

ΣΙΝΕΜΑ
Γυναίκες μπροστά και πίσω από τον φακό
Πολύς λόγος γίνεται για την ισότητα των γυναικών σήμερα, στη βιομηχανία του κινηματογράφου. Ωστόσο υπήρξε μια εποχή πολύ μακρινή, η δεκαετία του 1920, όταν το Χόλιγουντ πραγματικά ανήκε στις γυναίκες. Σ’ αυτό...
Γυναίκες μπροστά και πίσω από τον φακό
ΣΙΝΕΜΑ
Κώδικα «καλής συμπεριφοράς» υιοθετεί η Ακαδημία των Όσκαρ
Μετά το κύμα καταγγελιών για σεξουαλικών παρενοχλήσεις και κακοποιήσεις στον λαμπερό κόσμο του Χόλιγουντ η Ακαδημία των Όσκαρ ανακοίνωσε ότι «δεν είναι μέρος για ανθρώπους που εκμεταλλεύονται τη θέση τους με...
Κώδικα «καλής συμπεριφοράς» υιοθετεί η Ακαδημία των Όσκαρ
ΣΙΝΕΜΑ
«Ο Τραμπ είναι αιτία για επανάσταση»
Φινετσάτη και γοητευτική, ακτιβίστρια και πολιτικοποιημένη, η διάσημη ηθοποιός Νάταλι Πόρτμαν μιλάει στην «Εφ.Συν.» με αφορμή την ταινία «Jackie» του Πάμπλο Λαραΐν για την Τζάκι Κένεντι, όπου πρωταγωνιστεί και...
«Ο Τραμπ είναι αιτία για επανάσταση»
ΣΙΝΕΜΑ
«Ζούμε μέσα σε ένα γιγαντιαίο καπιταλιστικό έθνος»
Η ταινία του 50χρονου Μπονγκ Τζουν-χο από τη Νότια Κορέα, «Παράσιτα», θριάμβευσε πρώτα στις Κάνες, στην Ευρώπη και μετά στην Αμερική, συναγωνιζόμενη με τις αγγλόφωνες ταινίες σαν να ήταν μία από αυτές.
«Ζούμε μέσα σε ένα γιγαντιαίο καπιταλιστικό έθνος»
ΣΙΝΕΜΑ
Η εκδίκηση των υποτίτλων
Τα «Παράσιτα» του Κορεάτη Μπονγκ Τζουν-χο έγραψαν Ιστορία. Είναι η πρώτη ξενόγλωσση ταινία στην ιστορία του θεσμού που πήρε όχι μόνο το Οσκαρ διεθνούς ταινίας, αλλά και το μεγαλύτερο βραβείο της βραδιάς. Το...
Η εκδίκηση των υποτίτλων
ΣΙΝΕΜΑ
Συγκλονιστικός ο Χοακίν Φίνιξ στην απονομή τον Όσκαρ
Ο ταλαντούχος ηθοποιός, στην ομιλία του κατά την παραλαβή του χρυσού αγαλματιδίου, έστειλε μήνυμα κατά των αδικιών και στάθηκε στο σεβασμό που πρέπει να δείξει ο άνθρωπος απέναντι στη φύση.
Συγκλονιστικός ο Χοακίν Φίνιξ στην απονομή τον Όσκαρ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας