• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    31°C 28.9°C / 32.9°C
    2 BF
    45%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    27°C 23.0°C / 29.2°C
    2 BF
    52%
  • Πάτρα
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 29.9°C / 38.2°C
    0 BF
    52%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    24°C 23.9°C / 23.9°C
    1 BF
    57%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.9°C / 28.0°C
    3 BF
    73%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    26°C 22.3°C / 29.0°C
    2 BF
    37%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    25°C 23.7°C / 25.4°C
    1 BF
    31%
  • Αγρίνιο
    Σποραδικές νεφώσεις
    34°C 34.1°C / 34.1°C
    3 BF
    24%
  • Ηράκλειο
    Ασθενής ομίχλη
    28°C 26.8°C / 29.9°C
    2 BF
    79%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.9°C / 24.9°C
    0 BF
    61%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.5°C / 28.8°C
    2 BF
    69%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.7°C / 26.8°C
    2 BF
    83%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    30°C 29.9°C / 29.9°C
    5 BF
    51%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 29.0°C / 29.9°C
    0 BF
    35%
  • Λαμία
    Σποραδικές νεφώσεις
    32°C 26.5°C / 31.6°C
    3 BF
    30%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.8°C / 27.1°C
    4 BF
    81%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    31°C 28.8°C / 32.7°C
    3 BF
    33%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    24°C 24.4°C / 26.3°C
    3 BF
    75%
  • Κατερίνη
    Αραιές νεφώσεις
    23°C 23.1°C / 23.9°C
    3 BF
    82%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    24°C 24.1°C / 24.1°C
    0 BF
    65%

Ο σεναριογράφος της ταινίας «Το Νησί του δρος Μορό» περιγράφει πώς ο θρύλος του Χόλιγουντ μετέτρεψε σε κόλαση τα γυρίσματα

Ο Μάρλον Μπράντο ήταν τέρας!

  • A-
  • A+

Ο Μάρλον Μπράντο ήταν ως γνωστόν ένα τέρας της υποκριτικής. Αλλά όσο περνούν τα χρόνια κάποιοι επιμένουν ότι ήταν τέρας γενικώς. Ο σεναριογράφος μιας από τις τελευταίες του ταινίες είναι το πιο πρόσφατο κρούσμα. Οταν το 1996 οι υπεύθυνοι του πολυαναμενόμενου τότε θρίλερ «Το Νησί του δρος Μορό» (σε σκηνοθεσία Τζον Φρανκενχάιμερ) ζήτησαν από τον Ρον Χάτσινσον να δουλέψει με τον σπουδαίο Μπράντο, εκείνος δεν μπορούσε να πιστέψει την τύχη του.

Πολύ γρήγορα, όμως, συνειδητοποίησε ότι η συμπεριφορά του χολιγουντιανού θρύλου ήταν επιεικώς απαράδεκτη, ότι η ταινία βάδιζε προς την καταστροφή γιατί ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της την υπονόμευε, ότι η κόλαση που είχαν στήσει στο νησί του Ειρηνικού (για τις ανάγκες του σεναρίου) κατάπιε και τους ίδιους!

Ο θρυλικός Μάρλον Μπράντο ενσάρκωσε το 1996 τον πασίγνωστο δόκτορα Μορό. Εναν παρανοϊκό επιστήμονα της γενετικής, που απομονωμένος σε ένα νησί του Ειρηνικού επιχειρεί να φτιάξει ένα νέο είδος πλασμάτων που φέρουν ανθρώπινα και ζωώδη χαρακτηριστικά.

Το σενάριο που επιμελήθηκε ο Χάτσινσον βασίστηκε στην κλασική, σκοτεινή νουβέλα του Χέρμπερτ Τζορτζ Γουέλς αλλά, όπως παραδέχεται ο ίδιος σήμερα στην «Γκάρντιαν», ο Αμερικανός ηθοποιός αρνιόταν να μελετήσει τους διαλόγους που του είχαν γράψει διότι ήθελε να αυτοσχεδιάζει (!). Σοκαρισμένος ο σεναριογράφος (που σύντομα θα δημοσιεύσει τα απομνημονεύματά του σε ένα βιβλίο με τίτλο «Clinging to the Iceberg: Writing for a Living on the Stage and in Hollywood») λέει σήμερα ότι η ταινία αυτή αποτελεί το πιο επώδυνο κεφάλαιο της καριέρας του. Τόσο οδυνηρό που παραδέχεται ότι έκτοτε ουδέποτε ξαναείδε την ταινία.

Ομως, η συμπεριφορά του Μπράντο -που τότε ζύγιζε 150 κιλά- ήταν κι εκτός πλατό οριακή καθώς σπανίως έβγαινε από το τροχόσπιτό του ακόμη και όταν το συνεργείο των τεχνικών τον παρακαλούσε να κάνουν μερικά γυρίσματα ακόμα. «Ο Μπράντο άνοιγε την πόρτα μόνο όταν ερχόταν η πίτσα», λέει ο σεναριογράφος στην «Γκάρντιαν». «Η τοπική πιτσαρία στη μικρή πόλη δεν είχε δει ποτέ τόση κίνηση, μια κι ο ηθοποιός κατανάλωνε αδιανόητες ποσότητες πίτσας, αδιαφορώντας για το τι θα συνέβαινε όταν θα ερχόταν αντιμέτωπος με τις κάμερες. Νομίζω ότι αυτό μπορεί και να του δημιουργούσε έναν υπαρξιακό φόβο».

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΣΙΝΕΜΑ
«Ευτυχία»... η ζωή της όλη
Αντισυμβατική, δυναμική, ασυμβίβαστη, η Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου ήταν μια προσωπικότητα μοναδική, όπως ακριβώς και οι στίχοι της: μια γυναίκα που άφησε το ανεξίτηλο σημάδι της στο σπουδαίο λαϊκό τραγούδι.
«Ευτυχία»... η ζωή της όλη
ΣΙΝΕΜΑ
«Μόνο εγώ μπορώ να διηγηθώ την ιστορία μου»
Η διαμάχη ανάμεσα στην Universal και τη βασίλισσα της ποπ ξεκίνησε όταν έγινε γνωστό ότι η εταιρεία ετοιμάζει βιογραφική ταινία για τη ζωή της Μαντόνα, η οποία θα ζουμάρει στα πρώτα χρόνια της καριέρας της.
«Μόνο εγώ μπορώ να διηγηθώ την ιστορία μου»
ΣΙΝΕΜΑ
Σιώπησε ο σκηνοθέτης των «Αμνών»
Εκανε τα πρώτα του βήματα στον χώρο του ανεξάρτητου κινηματογράφου, αγαπούσε το εκκεντρικό και το αντεργκράουντ, υπήρξε αμετανόητος ντοκιμαντερίστας και λάτρης του είδους. Αλλά για τους περισσότερους σινεφίλ...
Σιώπησε ο σκηνοθέτης των «Αμνών»
ΣΙΝΕΜΑ
«Καμία σχέση με τη Μαρίν Λεπέν»
Η ταινία έχει τίτλο «Chez nous» («Στο σπίτι μας»), σκηνοθέτης της είναι ο γνωστός Βέλγος δημιουργός Λουκάς Μπελβό και το θέμα της αναφέρεται στην άνοδο της Ακροδεξιάς και του λαϊκισμού στη Γαλλία. «Οποιαδήποτε...
«Καμία σχέση με τη Μαρίν Λεπέν»
ΣΙΝΕΜΑ
Αλλάζουν χρώμα τα Οσκαρ
Τελικά φαίνεται πως το θέμα του αποκλεισμού των μαύρων ηθοποιών από τις υποψηφιότητες στα φετινά Οσκαρ όχι μόνο πήρε διαστάσεις θύελλας αλλά επισκιάζει -όσο προχωράμε προς την απονομή- κάθε ενδιαφέρον σχετικά...
Αλλάζουν χρώμα τα Οσκαρ
ΣΙΝΕΜΑ
Γουές Κρέιβεν, o «βασιλιάς της φρίκης»
Σε ηλικία 76 ετών απεβίωσε την Κυριακή το απόγευμα στο σπίτι του στο Λος Αντζελες ο Γουές Κρέιβεν. Με τον «Εφιάλτη στον δρόμο με τις λεύκες», το «Scream» και τα σίκουέλ τους πάντρεψε το αίμα με το ειρωνικό...
Γουές Κρέιβεν, o «βασιλιάς της φρίκης»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας