Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τα αστέρια του χορού έλαμψαν στην Ανδρο

Εξι νέα παιδιά, πρώτοι χορευτές όλοι του μπαλέτου της όπερας του Παρισιού προσέφεραν ένα θέαμα μαγικό

Τα αστέρια του χορού έλαμψαν στην Ανδρο

  • A-
  • A+

Κάτω από το φως του σχεδόν ολόγιομου φεγγαριού στο ολοκαίνουργιο ανοιχτό θεατράκι της χώρας στην Ανδρο, οι θεατές έζησαν μια βραδιά μαγική. Εξι νέα παιδιά, πρώτοι χορευτές όλοι του μπαλέτου της όπερας του Παρισιού προσέφεραν ένα θέαμα μαγικό.

Κορμιά παλλόμενα, χορογραφίες εμπνευσμένες, μουσική ζωντανά παιγμένη, πλαστικότητα υπέροχη, σε μια παράσταση που δημιουργήθηκε ειδικά για το νησί και παρουσιάστηκε την Κυριακή σε παγκόσμια πρεμιέρα.

Η μουσική των Καμίλ Σεν Σανς, Αράμ Χατσατουριάν και Μορίς Ραβέλ διασκευάστηκε από την και συνθέτη Ελίνα Ακίμοβα, οι χορογραφίες ανήκαν στους Αλιστερ Μαντέν, Γκάι Πογκιόλι και Λόρα Φρίντμαν με τον πρώτο να έχει τη διεύθυνση του όλου εγχειρήματος και την τελευταία να παρουσιάζει την πρώτη της χορογραφική απόπειρα, ενώ και οι δυο αποτελούσαν μέρος και της χορευτικής ομάδας.

Οι άλλοι τέσσερις χορευτές ήταν οι Ροξάν Στογιάνοφ, Καμίλ Ντε Μπελεφόν, Ματιέ Μποτό και Ματιέ Κοντάτ.

Η παράσταση αποτύπωσε στην πράξη αυτό που ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Ανδρου έγραψε στο σύντομο σημείωμα του στο πρόγραμμα: «2.500 χρόνια πριν ο Σιμωνίδης έδωσε ένα έξοχο ορισμό για το τι είναι χορός. Είναι η ποίηση του σώματος. Κι αργότερα ειπώθηκε πως χορός είναι η προσευχή των ποδιών».

Δεν ξέρουμε πόσοι θεατές μπόρεσαν να πραγματοποιήσουν την ευχή του Π. Βούλγαρη, που τους έδωσε προλογίζοντας την παράσταση: να φύγουν στις μύτες των ποδιών τους... Ξέρουμε όμως σίγουρα ότι έφυγαν από το πανέμορφο, πέτρινο, ολοκαίνουργιο θέατρο με ψυχές γεμάτες από φως.

Του φεγγαριού και της λάμψης των έξι νέων χορευτών.

 

ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Περισσότερη ενέργεια στις πουέντ
Ο νέος διευθυντής του Μπαλέτου της Οπερας του Παρισιού δεν είναι απλώς ο αγαπημένος σύζυγος της Νάταλι Πόρτμαν. Θέλει να φέρει αέρα ανανέωσης. Και το αποδεικνύει σήμερα με την πρώτη του παράσταση. Εναν φόρο...
Περισσότερη ενέργεια στις πουέντ
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Από Φορσάιθ και Κίλιαν μέχρι Γκιλέμ
Τα ιερά τέρατα του σύγχρονου χορού συστρατεύτηκαν με τις Αριάν Μνουσκίν και Μαγκί Μαρέν και ζητούν να ανακληθεί η απόλυσή του από το Μπαλέτο της Οπερας της Λιόν.
Από Φορσάιθ και Κίλιαν μέχρι Γκιλέμ
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Αριάν Μνουσκίν και Μαγκί Μαρέν υπέρ Γιώργου Λούκου
Δύο κορυφαίες προσωπικότητες της γαλλικής τέχνης, η σκηνοθέτις Αριάν Μνουσκίν του «Θεάτρου του Ηλιου» και η χορογράφος Μαγκί Μαρέν, με κείμενο που έγραψαν ζητούν από τη Διοίκηση του Μπαλέτου της Οπερας της...
Αριάν Μνουσκίν και Μαγκί Μαρέν υπέρ Γιώργου Λούκου
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Φυλακισμένος στον ίδιο του τον εαυτό
Μεθαύριο Τετάρτη, 21 Μαρτίου, κλείνει τα 93 του χρόνια. «Ολοι μού ζητάνε να μιλήσω για τη ζωή μου και οι εφημερίδες ετοιμάζουν αφιερώματα», σχολιάζει εκνευρισμένος. Εχει άλλη, καλύτερη δουλειά να κάνει ο Πίτερ...
Φυλακισμένος στον ίδιο του τον εαυτό
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Αφιέρωμα στον Σέξπιρ και τη ρωσική/σοβιετική μουσική
Στις 22/10/2016, στην ίδια αίθουσα η ΚΟΑ υπό τον Ούρος Λάγιοβιτς έδωσε μια ωραία, ενδιαφέρουσα συναυλία που, για πολλοστή φορά, φανέρωσε με σαφήνεια τόσο τις δυνατότητες όσο και τις υστερήσεις αθηναϊκού...
Αφιέρωμα στον Σέξπιρ και τη ρωσική/σοβιετική μουσική
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Ακρόαμα σε διάσταση αποκάλυψης
Ο κορυφαίος Αργεντινός κόντρα-τενόρος, με τη δραστήρια ελληνική ορχήστρα υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Γιώργου Πέτρου, εντυπωσίασε με τη φωνητική τέχνη του σε άριες ανδρών ηρώων από όπερες του Ροσίνι,...
Ακρόαμα σε διάσταση αποκάλυψης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας