Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Η περιορισμένη πληρότητα δεν πλήγωσε τη σχέση μου με τον κόσμο»
EUROKINISSI/ΘΩΜΑΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

«Η περιορισμένη πληρότητα δεν πλήγωσε τη σχέση μου με τον κόσμο»

  • A-
  • A+
Η δημοφιλής ερμηνεύτρια επιστρέφει με προσοχή, ανασφάλεια αλλά και μεγάλη προσμονή στις συναυλίες και ξανασυναντιέται με τον Γιάννη Κότσιρα αύριο στο OAKA Open Air.

Σε μια διαφορετική συνθήκη από αυτές που μας έχει συνηθίσει, επηρεασμένη φυσικά από την περιρρέουσα κατάσταση, ανήσυχη για τα όσα αντιμετωπίζει ο κλάδος των καλλιτεχνών αλλά πάντοτε γεμάτη με τη μοναδική διάθεση και τον έξοχο τρόπο που ξέρει να ανασύρει μικρά διαμαντάκια από το ρεπερτόριό της, η Ελευθερία Αρβανιτάκη συναντιέται αύριο ξανά επί σκηνής με τον Γιάννη Κότσιρα στο OAKA Open Air για μια συναυλία που έχει τίτλο «Δυνατά Κάθε Φορά και το 2020".

Η συνεργασίας των δυο τους ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2018. Από αυτήν προέκυψε το ντουέτο τους «Δυο ζωές» που αγαπήθηκε από το κοινό, έπαιξε δυνατά στα ραδιόφωνα όλης της χώρας, έγινε το κομμάτι με το οποίο άρχιζε το πρόγραμμά τους στην «Ακτή Πειραιώς» και συνεχίστηκε με μια μεγάλη περιοδεία στην Ελλάδα και την Κύπρο, για να καταλήξει στο «Stage» της Θεσσαλονίκης τον περασμένο Νοέμβριο. Αποτέλεσμα; Πάνω από 60.000 θεατές έχουν δει την παράσταση της Ελευθερίας Αρβανιτάκη και του Γιάννη Κότσιρα κι έχουν μοιραστεί τη χαρά της μουσικής τους σύμπραξης.

«Η πρόταση έχει έρθει από καιρό. Με τον Γιάννη συναντηθήκαμε δύο χειμώνες πριν και ξαναβρεθήκαμε φέτος σε εντελώς διαφορετικό κλίμα. Ο κόσμος δεν βγήκε γιατί αγανάκτησε μέσα, αλλά γιατί πεθύμησε τους αγαπημένους του καλλιτέχνες και ήθελε να τους ξανασυναντήσει. Το κοινό στις λίγες συναυλίες που έκανα το καλοκαίρι το βρήκα ζεστό, με κατανόηση, απαιτήσεις αλλά κι επιφυλακτικότητα απέναντι στο αν είναι σωστό να βρισκόμαστε. Ολοι πρόσεχαν κι όλοι είχαν τις ίδιες ανησυχίες. Ούτε και η περιορισμένη πληρότητα πλήγωσε τη σχέση μας με τον κόσμο. Μπορεί να υπάρχουν οι κενές θέσεις που απαιτούνται, ωστόσο, αν καταφέρεις και συνδεθείς δεν βλέπεις κανένα κενό. Η μαγική σχέση δημιουργείται ξανά πολύ γρήγορα και μοιάζει σαν να μην έχει περάσει ούτε μέρα», σχολιάζει η Ελευθερία Αρβανιτάκη, που επί δεκαετίες έχει χτίσει μια σπάνια και θερμή σχέση με το κοινό της.

Πολύ μεγάλο, εν τω μεταξύ, είναι το πλήγμα για τους ανθρώπους που καλούνται να ανέβουν στη σκηνή. «Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πολύ σοβαρό οικονομικό θέμα και δεν έχουν δουλέψει καθόλου όλο αυτό το διάστημα. Οι εργαζόμενοι του πολιτισμού και ειδικά όσοι έχουμε σχέση με τη σκηνή, δηλαδή μουσικοί, τραγουδιστές, χορευτές, ηθοποιοί, τεχνικοί, ζούμε σε τρομερά αβέβαιη εποχή. Εχουμε αφήσει πίσω μας ένα τρομακτικά δύσκολο καλοκαίρι και έχουμε μπροστά μας έναν αβέβαιο χειμώνα. Κανείς δεν ξέρει αν μέσα στους επόμενους μήνες θα καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα ή τελικά αυτό θα μας καταβαραθρώσει. Είναι μια εποχή μεγάλου φόβου και ανασφάλειας».

Η ίδια άραγε φοβήθηκε τον ιό από την αρχή; «Ναι, και γι' αυτό ακολούθησα το πρωτόκολλο κατά γράμμα από την πρώτη στιγμή. Δεν ήθελα να ρισκάρω γιατί δεν με έπαιρνε να θέσω σε κίνδυνο την υγεία των δικών μου ανθρώπων. Δεν θέλω να ρισκάρω για τους άλλους. Αυτή η ανασφάλεια είναι που με φρενάρει και κρατώ στάση αναμονής και για τον χειμώνα. Δεν ξέρω αν θα δουλέψω γιατί κανείς μας δεν ξέρει ακόμα πώς και αν θα λειτουργήσουν οι μουσικές σκηνές και τα θέατρα», λέει.

Να διευκρινίσουμε ότι η συναυλία στο ΟΑΚΑ Open Air είναι αποκλειστικά για καθήμενους. Ο χώρος έχει ευρύχωρα τραπέζια όπου τηρούνται όλες οι αποστάσεις ασφαλείας μεταξύ των θεατών. Η αγορά εισιτηρίου σάς δίνει τη δυνατότητα να καθίσετε με την παρέα σας αποκλειστικά σε δικό σας τραπέζι και όχι μαζί με άλλους.

Οι πόρτες του ΟΑΚΑ Open Air ανοίγουν δύο ώρες νωρίτερα από την προκαθορισμένη ώρα έναρξης του προγράμματος, για την αποφυγή συνωστισμού και τη διευκόλυνση της ροής. Αντίστοιχα και η αναχώρηση θα γίνεται τμηματικά, με τον ίδιο τρόπο. Η είσοδος και η έξοδος των θεατών γίνεται από τρία σημεία για την αποφυγή του συνωστισμού. Κατά την είσοδο των επισκεπτών θα γίνεται θερμομέτρηση, ενώ θα υπάρχουν αντισηπτικά ανά μικρές αποστάσεις στους κοινόχρηστους χώρους.

⚫ INFO: ΟΑΚΑ Οpen Air. Tετάρτη 16 Σεπτεμβρίου. Τιμές εισιτηρίων: 20€ μπροστινά τραπέζια, 15€ πίσω τραπέζια. Ωρα έναρξης: 20.45. Οι πόρτες ανοίγουν: 19.00

ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
«Πρέπει να κοιτάμε μπροστά για να ξεπεράσουμε την πανδημία»
Νέοι, δροσεροί και εξαιρετικά ταλαντούχοι, οι δύο καλλιτέχνες, Leon of Athens - Katerine Duska, που μας έχουν συνηθίσει σε καλοφτιαγμένες παραγωγές στην ελληνική και διεθνή μουσική σκηνή, θα παρουσιάσουν απόψε...
«Πρέπει να κοιτάμε μπροστά για να ξεπεράσουμε την πανδημία»
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Δύο μέτρα και δύο σταθμά για συναυλίες και θέατρα
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα Προπύλαια πραγματοποιήθηκε από εργαζόμενους στον πολιτισμό, καθώς οι αποφάσεις της κυβέρνησης δείχνουν την έλλειψη σχεδίου και μέριμνας για τους καλλιτέχνες.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά για συναυλίες και θέατρα
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Η Μυρτώ Παπαθανασίου τραγουδά για έναν χαμένο έρωτα
Η λαμπερή και αισιόδοξη Πρώτη Συμφωνία, η μοναδική άρια κοντσέρτου («Ah! perfido») του μεγάλου συνθέτη με σολίστ τη Μυρτώ Παπαθανασίου, το θεϊκό Τέταρτο Κοντσέρτο για πιάνο με σολίστ τη σπουδαία Ελληνίδα...
Η Μυρτώ Παπαθανασίου τραγουδά για έναν χαμένο έρωτα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας