Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Με διττή υπόσταση

Η Χριστίνα Μαξούρη σαν έτοιμη από καιρό, η καλή ηθοποιός ανεβαίνει στη σκηνή του «Σταυρού του Νότου Club» με τον πρώτο της προσωπικό δίσκο «Το άσπρο μαμά νοσταλγώ» και ένα πρόγραμμα με γνωστά τραγούδια «του πόθου και του έρωτα»

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Με διττή υπόσταση

  • A-
  • A+

Ηθοποιός αλλά και τραγουδίστρια. Διττή υπόσταση. Η Χριστίνα Μαξούρη. Μήπως και μπερδευτεί ο κόσμος, όμως; «Θεωρώ πως όσο πιο συγκεντρωμένος, υπεύθυνος και αφοσιωμένος είναι ένας καλλιτέχνης στην ιδιότητα που ασκεί κάθε φορά, τόσο πιο πολύ λιγοστεύουν οι πιθανότητες να μπερδέψει το κοινό», λέει η ίδια στην «Εφ.Συν.».

«Αντιστοίχως, όσο πιο "αθώο" είναι το κοινό απέναντι στο καλλιτεχνικό γεγονός που συμμετέχει κάθε φορά και το βιώνει χωρίς προκαταλήψεις, τόσο πιο πολύ δεν θα τον απασχολεί η ιδιότητα του καλλιτέχνη, αλλά το ίδιο το καλλιτεχνικό γεγονός. Αλλωστε η διττή υπόσταση ενός καλλιτέχνη είναι οι δύο όψεις έκφρασης του ίδιου ανθρώπου».

Από αυτή τη Δευτέρα και για τις επόμενες τρεις Δευτέρες η Χριστίνα Μαξούρη θα εμφανίζεται στον «Σταυρό του Νότου Club» παρουσιάζοντας, όπως λέει, ένα πρόγραμμα με «τραγούδια του πόθου και του έρωτα». «Σημαίνει τραγούδια που μιλούν για ανεκπλήρωτη ή ματαιωμένη αγάπη κι άλλα για χάσιμο νου και εαυτού από έρωτα και πόθο», διευκρινίζει η Χριστίνα. «Τραγούδια που κάνουν έκκληση για αγάπη κι άλλα όπου τα πρόσωπα τρέπονται σε φυγή, μη μπορώντας να την αντέξουν».

Εχει και δίσκο να μας παρουσιάσει, καινούργιο, τον πρώτο της προσωπικό, σε μουσική του Αγγελου Τριανταφύλλου και στίχους της Ελένης Φωτάκη. Τίτλος του, «Το άσπρο μαμά νοσταλγώ». Η Χριστίνα νιώθει πολύ χαρούμενη για το αποτέλεσμα: «Τον Αγγελο τον γνώρισα μέσα από τη συνεργασία μας στο θέατρο και μετέπειτα φιλία μας. Την Ελένη την πρωτάκουσα στις "Μέλισσες", αλλά με στιγμάτισε μια επόμενη ολοκληρωμένη δουλειά της, στην οποία βρήκα ταιριαστά κομμάτια στην ιδιοσυγκρασία μου και θέλησα να τη συναντήσω.

Η συνεργασία μας προέκυψε από την ανάγκη να βρεθώ καλλιτεχνικά με τους συγκεκριμένους δημιουργούς που είχαν και έχουν σημαντικότατη επίδραση στον συναισθηματικό και αισθητικό μου κόσμο. Είναι μια διαδικασία που ξεκίνησε πριν από δυόμισι χρόνια, πέρασε από πολλά και δύσκολα στάδια, μέχρι που έφτασε στα πολύ καλά χέρια του Παρασκευά Καρασούλου και της Μικρής Αρκτου».

Στον «Σταυρό του Νότου» για τις επόμενες τρεις Δευτέρες θα ακούσουμε τραγούδια των Χατζιδάκι, Τσιτσάνη, Λοΐζου, Πλέσσα, Ανδριόπουλου, Καραΐνδρου, Σαββόπουλου, Κραουνάκη, Bregovic, Δεληβοριά, Μαραβέγια, Ara Dijian κ.ά. Μετά τα «Δανεικά Παπούτσια» και τα «20+1 Λαϊκά Μεταπολεμικά Τραγούδια με Μπαρόκ Σύνολο» που παρουσίασε στο Φεστιβάλ Αθηνών, η Χριστίνα επανέρχεται στη μουσική σκηνή μαζί με πέντε δεξιοτέχνες μουσικούς, συνθέτοντας «έναν κόσμο πότε εύθραυστο και πότε εκρηκτικό».

Σημειώστε πως είναι -στα θεατρικά- αριστούχος απόφοιτος της ανώτερης σχολής δραματικής τέχνης «Νέο Ελληνικό Θέατρο» του Γιώργου Αρμένη, έχει εργαστεί πάνω σε έργα των Αισχύλου, Σοφοκλή, Ευριπίδη, Γκολντόνι, Μαριβό, Τσέχοφ, Μάρλοου κ.ά. και έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες Βασίλη Παπαβασιλείου, Γιάννη Χουβαρδά, Peter Stein, Νίκο Καραθάνο, Κώστα Τσιάνο, Γιώργο Αρμένη, Διαγόρα Χρονόπουλο, Σωτήρη Χατζάκη και πολλούς ακόμα. Επαιξε στο Εθνικό Θέατρο, το ελεύθερο θέατρο και το Φεστιβάλ Αθηνών.

«Πολλές και κατά καιρούς ετερόκλητες οι μουσικές που με σημάδεψαν», λέει η ίδια. «Ομως από πάντα δίπλα μου, κρατώ αυτές του Μάνου Χατζιδάκι και του Βασίλη Τσιτσάνη». Το ταλέντο τελικά ή η δουλειά είναι πιο σημαντικό; «Το ταλέντο θα δείξει ενδεχομένως την κατεύθυνση προς μια φυσική ροπή και θα προικίσει κάποιον με ορμή και θέληση να πάει προς τα εκεί, αλλά αυτό που θα τον κάνει να προχωρήσει σταθερά και εξελικτικά είναι αδιαμφισβήτητα η πολλή δουλειά».

Κλείνοντας τη σύντομη κουβέντα μας με τη Χριστίνα Μαξούρη επανερχόμαστε στο αρχικό ερώτημα: Ποια ερμηνεία είναι πιο δύσκολη, στο τραγούδι ή στο θέατρο; «Και στις δύο περιπτώσεις απαιτείται πολλή δουλειά, ακρίβεια, πειθαρχία, γενναιοδωρία και καλή προετοιμασία, όμως στο θέατρο, τα στοιχεία προς συντονισμό είναι περισσότερα. Από το κείμενο και το σύνολο των ανθρώπων, μέχρι το ζητούμενο του σκηνοθέτη και τις τεχνικές παραμέτρους. Συνεπώς η ερμηνεία στο θέατρο είναι μια διαδικασία πιο σύνθετη και πιο απαιτητική απ’ ό,τι στο τραγούδι».

Info:Σταυρός του Νότου Club. Θαρύπου 37, Νέος Κόσμος. Δευτέρα 22 Οκτωβρίου, για τρεις Δευτέρες. Ωρα έναρξης: 21.30. Εισιτήριο: 13€ με μπίρα ή κρασί.

  

ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
«Προσκύνημα» για τον Μίλτο Πασχαλίδη
Είναι πρόγραμμα που αξίζει, είναι πρόγραμμα χορταστικό. Στις 11 και 10 ξεκίνησε, στις 3 παρά τέταρτο και ήμασταν ακόμα εκεί. Και με προσιτές τιμές, με 14 ευρώ μπαίνεις και παίρνεις μία μπίρα ή ένα κρασί....
«Προσκύνημα» για τον Μίλτο Πασχαλίδη
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Ρεμπέτικα με μπλουζ στον Παράδεισο
Τελευταία φορά που είδαμε τον Στέλιο Βαμβακάρη να παίζει ζωντανά ήταν προ μηνών στη σκηνή του Gazarte, όταν και συμμετείχε στην παράσταση - αφιέρωμα, που ετοίμασε ο Σταύρος Ξαρχάκος, στον Μάρκο Βαμβακάρη.
Ρεμπέτικα με μπλουζ στον Παράδεισο
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Καλοκαιρινή «παρέλαση» 700 καλλιτεχνών
Οσοι σκοπεύετε να με ψάξετε από 23 έως και 30 Ιουνίου, καλύτερα να το ξεχάσετε. Εκείνη την εβδομάδα θα γίνεται το φετινό «Summer Nostos Festival» στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) με...
Καλοκαιρινή «παρέλαση» 700 καλλιτεχνών
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
«Το γράψιμο είναι ένα στοίχημα που μία στις δέκα κερδίζεις»
Μια απρόσμενη συνάντηση με αφορμή το νέο cd «Πολιορκημένος χρόνος», μια ωραία συνεργασία. Ο Ανδρέας Κατσιγιάννης της Εστουδιαντίνας της Νέας Ιωνίας μελοποιεί Τίτο Πατρίκιο, ο ποιητής απαγγέλλει και γνωστοί...
«Το γράψιμο είναι ένα στοίχημα που μία στις δέκα κερδίζεις»
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Ο Γιώργος Μπίλιος ανοίγει τον «Διακόπτη»
Ο Γιώργος Μπίλιος είναι ο τραγουδιστής των «Amnesia Pills», ενός καλού εγχώριου συγκροτήματος με αγγλόφωνο στίχο. Ωστόσο, μόλις κυκλοφόρησε ένα προσωπικό άλμπουμ, «Διακόπτης» ο τίτλος του, τραγουδώντας στα...
Ο Γιώργος Μπίλιος ανοίγει τον «Διακόπτη»
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Τραγούδια για εγκλήματα...
Δείτε πόσο ενδιαφέρον ακούγεται αυτό που ετοίμασε για τα επόμενα Σάββατα στον «Σταυρό του Νότου Plus» ο Δημήτρης Μυστακίδης: ένα πρόγραμμα με ρεμπέτικα τραγούδια που αναφέρονται σε εγκλήματα. «Εχω χωρίσει το...
Τραγούδια για εγκλήματα...

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας