Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Κινδυνεύουμε από την υπερβολή του εαυτού μας»

Ο εκλεκτικός παραγωγός και τραγουδοποιός, George Gaudy, που ζει μόνιμα στο Λονδίνο, επιστρέφει με ένα καινούργιο ΕP με άρωμα από ’60s

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

«Κινδυνεύουμε από την υπερβολή του εαυτού μας»

  • A-
  • A+

O George Gaudy, αυτός ο ιδιαίτερα εκλεκτικός παραγωγός και τραγουδοποιός, επιστρέφει με ένα καινούργιο EP με δύο τραγούδια που κυκλοφορούν από την United We Fly. Το «The World (to Me)» και το «The sunshine kid», το δεύτερο σε στίχους της MO ή Μαρίας-Ολγας Παρασύρη (ΜΟΑΝ).

Ο George Gaudy ζει μόνιμα στο Λονδίνο τα τελευταία χρόνια, εκεί ηχογραφεί άλλωστε και τα υπόλοιπα κομμάτια για το επικείμενο άλμπουμ του. Είναι πιο εύκολο ή πιο δύσκολο πλέον να κάνεις καριέρα στο εξωτερικό; «Σίγουρα είναι πιο εύκολο να φτάσει η μουσική σου εκτός συνόρων από ό,τι ήταν πριν από 8-10 χρόνια» μας λέει, τηλεφωνικά, από την αγγλική πρωτεύουσα. «Το θέμα είναι ότι το εξωτερικό θέλει μια συνέπεια και λίγο πιο υπολογισμένα βήματα, μόνο και μόνο επειδή δεν βρίσκεσαι εκεί που μεγάλωσες, εκεί που κατοικούν η οικογένεια και οι φίλοι σου.

»Είναι σίγουρα πιο ανοιχτά τα πράγματα σε όλα τα είδη μουσικής εδώ και μερικά πράγματα σίγουρα δουλεύουν πιο σωστά. Από την άλλη, η δημιουργική έκρηξη που συμβαίνει στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει ένα περιβάλλον γόνιμο, ενδιαφέρον και όμορφο, το οποίο δυστυχώς μέχρι στιγμής πολύ δύσκολα μπορεί να το στηρίξει η οικονομία μας. Τα πράγματα στο Λονδίνο είναι λίγο πιο απρόσωπα, λίγο πιο κλινικά, αλλά η αίσθησή μου είναι ότι υπάρχει χώρος για όλους».

Οι επιρροές του προέρχονται από την ψυχεδελική ροκ ώς την τζαζ και την κλασική μουσική, αλλά στα νέα του κομμάτια θυμίζει περισσότερο ‘60s. Δεν είναι, τον ρωτώ, κάπως ασφυκτική η Ελλάδα για κάποιον που ασχολείται με τέτοια είδη μουσικής;

«Δεν θέλω να πω ότι είναι ασφυκτική. Σίγουρα ευνοεί κάποια είδη περισσότερο από τα άλλα, παρ’ όλα αυτά έχει υγιείς και ακμάζουσες σκηνές που καλύπτουν όλο το φάσμα» λέει ο Γιώργος.

«Ως μικρή χώρα είναι λογικό να υπάρχει περιορισμένη ζήτηση για κάτι σαν κι αυτό που κάνω εγώ, είναι θέμα αριθμών από ένα σημείο και ύστερα. Οταν όμως γράφεις σε μια άλλη γλώσσα, νομίζω ότι το κάνεις γιατί κοιτάς έξω από τα σύνορα ούτως ή άλλως».

Δημιουργικά ανήσυχος ο George Gaudy, ξεκίνησε παράλληλα το master του στο songwriting στο ICMP και κάνει παραγωγές για άλλες μπάντες. Εχει στο ενεργητικό του το LP «Millionaire» (2012) και το EP «Will you» (2014) αλλά και τέσσερα singles.

Ποιος είναι ο πυρήνας της αναζήτησης για έναν μουσικό; «Παλιότερα θα έλεγα ότι η εμπειρία είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Σιγά σιγά πιστεύω ότι το κοίταγμα προς τα μέσα είναι σπουδαιότερο. Ο εαυτός μας και η σχέση του με όσα τον περιβάλλουν είναι το πιο σημαντικό πεδίο αναζήτησης».

Οι ιδέες αλλάζουν με τα χρόνια; «Ναι. Ο πυρήνας μένει ίδιος όμως. Ο άνθρωπος κινδυνεύει από την υπερβολή του εαυτού του. Ο ευαίσθητος μπορεί να μην αντέξει και ο σκληρός μπορεί να γίνει τέρας, οπότε μάλλον το ένστικτο λέει να μαλακώνεις όσο μεγαλώνεις, πιο πολύ για να προστατεύεσαι από τον εαυτό σου».

 

ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
«Ο Ρόρι ήταν δάσκαλος επί σκηνής»
Είναι πραγματικά κάπως περίεργο να μιλάς με τον μόνιμο και αυθεντικό μπασίστα του θρυλικού Rory Gallagher, τον Gerry McAvoy. Το συναίσθημα σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις είναι αρκετά έντονο και σε συνεπαίρνει.
«Ο Ρόρι ήταν δάσκαλος επί σκηνής»
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
«Το νέο λαϊκό τραγούδι είναι σαν ραδιοφωνικό σποτάκι»
Λίγο πριν ανεβεί στο Θέατρο Βράχων για μια μεγάλη συναυλία, ο γνωστός τραγουδιστής Θέμης Αδαμαντίδης, μάς μιλάει για την πορεία του με τις επιτυχίες αλλά και τις λάθος επιλογές, για τα νυχτερινά κέντρα, τα...
«Το νέο λαϊκό τραγούδι είναι σαν ραδιοφωνικό σποτάκι»
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
To τρομερό παιδί της ηλεκτρονικής μουσικής
Ποιος είναι ο νέος, χαρισματικός καλλιτέχνης που συνθέτει για το θέατρο, το σινεμά, την περφόρμανς και δίνει επιτυχημένες συναυλίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό; Λίγο πριν τον ακούσουμε στο...
To τρομερό παιδί της ηλεκτρονικής μουσικής
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
«Η εναλλαγή με αναζωογονεί»
Το «The Man From Managra» λέει στην «Εφ.Συν.», ο Coti K, «δημιουργήθηκε αρχικά σαν μια άλλη περσόνα, μία εφεύρεση για να με καλύψει καθώς προσπαθούσα να παρουσιάσω κάτι διαφορετικό, μουσικά, σε σύγκριση με όλα...
«Η εναλλαγή με αναζωογονεί»
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
«Η ελληνική μουσική έχει δύναμη και αξία»
Κάποιες συμπράξεις παρουσιάζουν μεγάλο καλλιτεχνικό ενδιαφέρον. Να, παραδείγματος χάριν, το σχήμα που στήνεται για την Παρασκευή στο Διογένης Studio. Ο Ομάρ Φαρούκ Τεκμπιλέκ θα παίξει μαζί με τη Γλυκερία και...
«Η ελληνική μουσική έχει δύναμη και αξία»
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Ο Ιταλός τζαζίστας στην Αθήνα
Ο μάγος των ρεμίξ Νίκολα Κόντε με επιρροές από την τζαζ και την μπόσα νόβα έρχεται με την μπάντα «Jazz Combo» και δίνει δύο συναυλίες την Πέμπτη και την Παρασκευή. Ο ήχος του φαντάζει ιδανικός για......
Ο Ιταλός τζαζίστας στην Αθήνα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας