Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ξεχωρίζει στο τρίμηνο ο ALPHA, κοντράρεται για τα καλά με τον ΣΚΑΪ...
EUROKINISSI

Ξεχωρίζει στο τρίμηνο ο ALPHA, κοντράρεται για τα καλά με τον ΣΚΑΪ...

  • A-
  • A+

Σε σχεδόν... κυρίαρχο του παιχνιδιού στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης (prime time) φαίνεται να αναδεικνύεται ο ALPHA το πρώτο διάστημα αυτής της τηλεοπτικής περίοδου στα λεγόμενα δυναμικά κοινά ενώ στο σύνολο του κοινού την κορυφή πιάνει ο ΣΚΑΪ. Τα δύο κανάλια είναι εμφανές ότι κοντράρονται στα περισσότερα επίπεδα λίγο πριν κλείσει το πρώτο τρίμηνο της σεζόν...

Τον Δεκέμβρη (1-18/12) στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης στο σύνολο του πληθυσμού το κανάλι της Κάντζας, που ανήκει πλέον στη σύμπραξη Βαρδινογιάννη – Κοντομήνα, η οποία βέβαια δεν έχει ακόμα εγκριθεί από το ΕΣΡ, έπιασε κορυφή στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης (prime time) τόσο στο σύνολο του πληθυσμού (20,1%) όσο και στο λεγόμενο δυναμικό κοινό (ηλικίες 18 έως και 54 χρονών) με μερίδιο 19,7%. Δεύτερος στο σύνολο του πληθυσμού βρέθηκε ο ΣΚΑΪ (18,7%)  ενώ στα δυναμικά κοινά το STAR (17%) με τον ANT-1 να καταλαμβάνει την τρίτη θέση και στις δύο κατηγορίες με μερίδιο 13,6% στο σύνολο και 13,1% στο δυναμικό κοινό. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen μάλιστα, το ίδιο διάστημα, οι σειρές μυθoπλασίας του καναλιού βρέθηκαν στην κορυφή των προτιμήσεων του λεγόμενου δυναμικού κοινού με: "Το σόι σου" στο 24,6% και πέντε ποσοστιαίες μονάδες μπροστά από το δεύτερο ("GNTM" του STAR), τη "Μουρμούρα" στο 25,2% και 10 ποσοστιαίες μονάδες μπροστά από το δεύτερο ("Η επιστροφή" του ΑΝΤ1) και το "Τατουάζ" με 22,9% και 1,2 μονάδες μπροστά  από το δεύτερο ("GNTM" και ξένη ταινία σε STAR).

Στο σύνολο της ημέρας το ίδιο χρονικό διάστημα και στο σύνολο του πληθυσμού την κορυφή πιάνει ο ΣΚΑΪ (17,5%) με τον ALPHA να ακολουθεί (16,8%) και τον ΑΝΤ-1 τρίτο (14,3%). Στο δυναμικό κοινό πάλι το κανάλι της Κάντζας πιάνει την πρώτη θέση με 16,7% με το STAR να σκαρφαλώνει δεύτερο (15,1%) και τον ΑΝΤ-1 στην τρίτη θέση (14,2%) αφήνοντας πίσω τον ΣΚΑΪ (13,5%). Το Open συνεχίζει τις χαμηλές του πτήσεις με 5,3% έως και 5,8% στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης και 7% έως 7,5% στο σύνολο της ημέρας.

Στο τρίμηνο όμως (1/10-18/12/2018) η εικόνα είναι... κομματάκι διαφορετική.  Ο ΣΚΑΪ παραμένει στην κορυφή στο σύνολο του πληθυσμού τόσο στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης (20%) με τον ALPHA να έπεται (19,7%) και τρίτο τον ANT-1 (12,6%) όσο και στο σύνολο της ημέρας (17,7%) επίσης με το κανάλι της Κάντζας να ακολουθεί (16,3%) και πάλι τρίτο τον ΑΝΤ-1 (13,8%) . 

Ο ALPHA πάλι πιάνει... ταβάνι στο λεγόμενο δυναμικό κοινό (18-54 ετών) τόσο στην prime time (19,2%) με τον ΣΚΑΪ να έπεται (17,1%) και τρίtο να σκαρφαλώνει το STAR (14,9%) όσο και στο σύνολο της ημέρας (16,1%)  με δεύτερο όμως το  STAR (14,2%) και τρίτο τον ΣΚΑΪ (14%). 

Το διάστημα αυτό βρίσκονταν ακόμα στον “αέρα” (έως και τις 27/10) και το MEGA, το οποίο στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης έπιανε μερίδιο από 6,2% έως και 7,6% ενώ στο σύνολο της ημέρας από 6,3% έως και 8,4%. Άφηνε μάλιστα πίσω του το Open που κινούνταν στο prime time από 5,2% έως και 5,5% και στο σύνολο της ημέρας από 6,8% έως και 7,2%. Χαμηλές πτήσεις, με μικρή... ανοδική τάση, και για την ΕΡΤ-1 το διάστημα που εξετάζουμε καθώς παρά τις αθλητικές μεταδόσεις μέσα σε αυτό το πρώτο τρίμηνο το μερίδίο της κινήθηκε από 3,1% έως και 6,2%.

Βρισκόμαστε βέβαια ακόμα στο πρώτο κομμάτι της τηλεοπτικής σεζόν και καθώς τα κανάλια σχεδιάζουν αλλαγές και προσθήκες αναμένονται ακόμα πιο... σκληρές κόντρες προσεχώς. Ίδωμεν...

 

MEDIA
Press Cafe: Πανηγύρια, επιστροφές και νέες εκπομπές
Είναι σαφές ότι αυτή η τηλεοπτική σεζόν θα είναι η πλέον ανταγωνιστική. Τα πέντε, αδειοδοτημένα πια, κανάλια εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου ενημερωτικού χαρακτήρα ρίχνουν τα «βαριά χαρτιά». ★ Τα...
Press Cafe: Πανηγύρια, επιστροφές και νέες εκπομπές
MEDIA
Πρεμιέρες στη μικρή οθόνη τη μέρα των… ερωτευμένων
Βαδίζουμε πλέον σιγά σιγά προς το δεύτερο μισό της τηλεοπτικής περιόδου με τα στελέχη των καναλιών, στην πλειονότητά τους, να επιχειρούν αλλαγές, διορθωτικές κινήσεις αλλά και προσθήκες. Κινήσεις στην...
Πρεμιέρες στη μικρή οθόνη τη μέρα των… ερωτευμένων
MEDIA
Press cafe: Οδηγός επιβίωσης στην ελληνική τηλεόραση
★ Τα κανάλια μπαίνουν από νωρίς φέτος στον ανταγωνισμό, μπήκαν ήδη δηλαδή. Ισως γιατί είναι πιο πολλά –μαζί με το One του Βαγγέλη Μαρινάκη– και δημιουργείται μεγαλύτερη ανησυχία.
Press cafe: Οδηγός επιβίωσης στην ελληνική τηλεόραση
MEDIA
Press Cafe: Η αδίσταχτη εργοδοσία, οι γονείς και το "Your Face Sounds Familiar"
★ Σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων Δημοτικών σχολείων... προσκαλούν, όπως μαθαίνω, γονείς να επιτρέψουν στα παιδιά τους να μεταβούν σε χώρους γυρισμάτων σόου καναλιών, όπως το «Your face sounds familiar», για να...
Press Cafe: Η αδίσταχτη εργοδοσία, οι γονείς και το "Your Face Sounds Familiar"
MEDIA
Σεζόν για πολύ δυνατούς παίκτες
Η τηλεοπτική σεζόν βαδίζει προς το τέλος της με τα στελέχη των καναλιών να επιχειρούν ήδη να φορτώσουν τις φαρέτρες τους με παραγωγές που θα τους ισχυροποιήσουν την ερχόμενη τηλεοπτική περίοδο. Και όπως όλα...
Σεζόν για πολύ δυνατούς παίκτες
MEDIA
Βροχή από πρεμιέρες σε τέσσερα κανάλια
Μια 12άδα νέες παραγωγές ρίχνουν στη μάχη της τηλεθέασης αυτήν την εβδομάδα τέσσερα κανάλια. Τις περισσότερες πρεμιέρες έχουν προγραμματίσει γι’ αυτήν την εβδομάδα τα στελέχη του ALPHA, που δοκιμάζουν πέντε...
Βροχή από πρεμιέρες σε τέσσερα κανάλια

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας