Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Σταθερά καθηλωμένοι στις μικρές μας οθόνες
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Σταθερά καθηλωμένοι στις μικρές μας οθόνες

  • A-
  • A+

«Αυλαία» ετοιμάζονται να κατεβάσουν τα κανάλια, με την τηλεοπτική σεζόν να βαδίζει προς το τέλος της και ήδη πολλοί θερινοί αντικαταστάτες έχουν πιάσει τα γνωστά τους στασίδια...

Ολοι έχουν κάνει τους απολογισμούς τους, ορισμένοι άρχισαν να τους δημοσιοποιούν κιόλας, έχουν σχεδιάσει κατά το μεγαλύτερο μέρος του το... φρέσκο μενού για τη νέα τηλεοπτική περίοδο που αναμένεται ιδιαίτερα δύσκολη.

Κι αυτό διότι θα υπάρχουν πλέον πέντε κανάλια αδειοδοτημένα (αν δεν προκύψει κάτι απίθανο τελευταία στιγμή), που θα αναπτύξουν πλήρη (λέμε τώρα) προγράμματα και θα διεκδικήσουν μερίδιο τηλεθέασης και βέβαια διαφημιστικής πίτας.

Στη μάχη θα μπει για τα καλά το E TV που τα στελέχη του το φορτώνουν με νέες παραγωγές και πρόσωπα, ενώ τα δικά τους όπλα ετοιμάζουν ΑΝΤ1, ALPHA, STAR και φυσικά ο ΣΚΑΪ που έρχεται με φόρα από τη φετινή σεζόν.

Εξετάζοντας πάντως στοιχεία που έχει καταγράψει η Nielsen και κάνοντας συγκρίσεις με το ίδιο διάστημα την περσινή σεζόν υπάρχουν δύο σημεία που ξεχωρίζουν. Για το διάστημα λοιπόν 1/9/2017 έως και 30/6/2018 παρατηρείται απόλυτη σταθερότητα στον χρόνο που αφιερώναμε μπροστά από τις μικρές μας οθόνες.

Βρισκόμασταν καθηλωμένοι ημερησίως επί τέσσερις ώρες και 35 λεπτά, το ίδιο ακριβώς διάστημα δηλαδή που αφιερώναμε και την περίοδο 1/9/2016 έως 30/6/2017.

Αν όμως εξετάσουμε την περίοδο που έχουμε Μουντιάλ (14-30/6/2018) φαίνεται ότι στο σύνολο υπάρχει αύξηση του χρόνου που περνάμε μπροστά στις τηλεοράσεις μας κατά 18 λεπτά (και όλο κι αυξάνεται) σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρσι καθώς από τις τέσσερις ώρες και πέντε λεπτά φτάσαμε στις τέσσερις ώρες και 23 λεπτά ημερησίως.

Οι άνδρες μάλιστα συγκεκριμένης ηλικίας (55 χρόνων και άνω) καθηλώνονται μπροστά στις μικρές τους οθόνες 44 λεπτά παραπάνω από πέρσι! Ακολουθούν οι άνδρες ηλικίας 35-54 χρόνων που βλέπουν 36 λεπτά περισσότερη τηλεόραση καθημερινά σε σύγκριση με πέρσι το ίδιο διάστημα!

Θα μπορούσε δηλαδή να υποθέσει κανείς ότι αν δεν υπήρχε αυτή η απότομη άνοδος από τα μέσα του Ιούνη, ο χρόνος που αφιερώναμε αυτή τη σεζόν στη μικρή οθόνη μπορεί -έστω και οριακά- να ήταν και λιγότερος από πέρσι. Σύμφωνα πάντως με στοιχεία της Nielsen για το διάστημα 14/6-9/7/2018 η τηλεθέαση μέσου λεπτού εμφανίζει άνοδο κατά μία ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με πέρσι το ίδιο διάστημα καθώς από το 16,5% έφτασε το 17,5%.

Η κάλυψη όμως παραμένει σταθερή (από 70,1% σε 70,5%), κάτι που σημαίνει ουσιαστικά ότι δεν άνοιξαν περισσότεροι τις τηλεοράσεις τους την περίοδο του Μουντιάλ, αφιέρωσαν όμως περισσότερο χρόνο μπροστά από τις μικρές τους οθόνες...

Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό ότι οι περισσότερες ηλικιακές ομάδες στο συνολικό χρονικό διάστημα παρουσιάζουν μείωση στον χρόνο που αφιέρωσαν στην τηλεόραση. Τη μεγαλύτερη μείωση μάλιστα (22 λεπτά λιγότερα από πέρσι) εμφανίζουν οι γυναίκες 18-34 χρόνων και τη μεγαλύτερη αύξηση (13 λεπτά περισσότερα) οι γυναίκες άνω των 55 ετών...

 

MEDIA
Press Cafe: Πανηγύρια, επιστροφές και νέες εκπομπές
Είναι σαφές ότι αυτή η τηλεοπτική σεζόν θα είναι η πλέον ανταγωνιστική. Τα πέντε, αδειοδοτημένα πια, κανάλια εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου ενημερωτικού χαρακτήρα ρίχνουν τα «βαριά χαρτιά». ★ Τα...
Press Cafe: Πανηγύρια, επιστροφές και νέες εκπομπές
MEDIA
Ξεχωρίζει στο τρίμηνο ο ALPHA, κοντράρεται για τα καλά με τον ΣΚΑΪ...
Σε σχεδόν... κυρίαρχο του παιχνιδιού στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης φαίνεται να αναδεικνύεται ο ALPHA το πρώτο διάστημα αυτής της τηλεοπτικής περίοδου στα λεγόμενα δυναμικά κοινά ενώ στο σύνολο του κοινού την...
Ξεχωρίζει στο τρίμηνο ο ALPHA, κοντράρεται για τα καλά με τον ΣΚΑΪ...
MEDIA
Σεζόν για πολύ δυνατούς παίκτες
Η τηλεοπτική σεζόν βαδίζει προς το τέλος της με τα στελέχη των καναλιών να επιχειρούν ήδη να φορτώσουν τις φαρέτρες τους με παραγωγές που θα τους ισχυροποιήσουν την ερχόμενη τηλεοπτική περίοδο. Και όπως όλα...
Σεζόν για πολύ δυνατούς παίκτες
MEDIA
Press Cafe: Η αδίσταχτη εργοδοσία, οι γονείς και το "Your Face Sounds Familiar"
★ Σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων Δημοτικών σχολείων... προσκαλούν, όπως μαθαίνω, γονείς να επιτρέψουν στα παιδιά τους να μεταβούν σε χώρους γυρισμάτων σόου καναλιών, όπως το «Your face sounds familiar», για να...
Press Cafe: Η αδίσταχτη εργοδοσία, οι γονείς και το "Your Face Sounds Familiar"
MEDIA
Press Cafe: Μετακινήσεις στην ΕΡΤ, «βύθιση» ριάλιτι και... ανάσα από μια «Αρβύλα»
★ Αλλαγές στο πρόγραμμα της ΕΡΤ 1 ετοιμάζουν τα στελέχη της, πιθανότατα από την ερχόμενη εβδομάδα.★ Από το τρίτο του επεισόδιο έχει πάρει την... κατηφόρα το «Survivor» με τα ποσοστά του πλέον να το στέλνουν...
Press Cafe: Μετακινήσεις στην ΕΡΤ, «βύθιση» ριάλιτι και... ανάσα από μια «Αρβύλα»
MEDIA
Τα πάνω-κάτω στο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ και λόγω... Survivor
Ξεκίνησε το ριαλιτοπαίχνιδο του ΣΚΑΪ με τις... ελληνοτουρκικές κόντρες και το πρόγραμμα του καναλιού έγινε... άνω-κάτω. Εχει βάλει βέβαια το... χεράκι του και ο νέος γενικός διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης,...
Τα πάνω-κάτω στο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ και λόγω... Survivor

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας