Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Οι ακουαρέλες της ποίησης
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Οι ακουαρέλες της ποίησης

  • A-
  • A+

Δραστήριος εικαστικός αλλά και επιμελητής εκθέσεων, ο Ιταλός Πάολο Κολόμπο, που από το 2008 ζει στην Αθήνα, ετοιμάζεται για τη δεύτερη ατομική έκθεσή του στην γκαλερί Bernier/Eliades- η πρώτη του ήταν το 1980.

Από την ερχόμενη Πέμπτη 16 Ιανουαρίου θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε μια σειρά από μεγάλες ακουαρέλες βασισμένες σε ποιήματα από το βιβλίο του, που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Αγρα» το 2014, καθώς και πρόσφατα ποιήματα που πρόκειται να δημοσιευτούν.

Οι πίνακές του θυμίζουν συχνά μεγάλες επιφάνειες από ύφασμα, που μιμούνται την παραμόρφωση και την ύφανση του υλικού, ενώ σε γραμμές αναδύονται κείμενα όμοια με κεντήματα πάνω σε γάζα ή οργάντζα. Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης δώδεκα μικρότερα έργα ζωγραφισμένα σε γεωμετρικά σχέδια, σαν μωσαϊκά. Τα μικρότερα έργα έχουν μια αυστηρή ζωγραφική προσέγγιση και έχουν δουλευτεί με μεγάλη προσοχή στη σύνθεση και την υφή.

Ο Πάολο Κολόμπο χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά τις ακουαρέλες και το σχέδιο από τότε που ξεκίνησε την πρακτική του το 1971. Ως επιμελητής στην Αθήνα συνεργάστηκε με το Μουσείο Μπενάκη, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και το Πολιτιστικό Κέντρο Ωνάση.

Υπήρξε καλλιτεχνικός διευθυντής της Μπιενάλε στην Κωνσταντινούπολη, τη Θεσσαλονίκη και τη Μαρντίν και υπεύθυνος παραγωγής σε βραβευμένες ταινίες, με πιο πρόσφατες τις «Η άκρη του ουρανού» και «Soul Kitchen» του Φατίχ Ακίν και «Το δέντρο που ψιθύριζε» της Τζούλι Μπερτουτσέλι με πρωταγωνίστρια τη Σαρλότ Γκενσμπούρ.

📍 Info: Bernier/ Eliades, Επταχάλκου 11, Θησείο. Τηλ. 210341 3935. Εγκαίνια Πέμπτη 16 Ιανουαρίου, στις 19.00. Διάρκεια μέχρι 15 Φεβρουαρίου.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
«Επιστρέφουν» οι Ελληνες καλλιτέχνες της Διασποράς
«Αφαιρετικές προσεγγίσεις» 19 πρωτοποριακών εικαστικών μας οι οποίοι έδρασαν και αναγνωρίστηκαν στις μητροπόλεις της τέχνης, τη Νέα Υόρκη, το Παρίσι, το Λονδίνο, μέσα από έργα της συλλογής του Ιδρύματος Β. &...
«Επιστρέφουν» οι Ελληνες καλλιτέχνες της Διασποράς
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Για τα ταξίδια που ονειρευόμαστε
Μια έκθεση αφιερωμένη στα ταξίδια που αναβάλαμε όλο αυτό το διάστημα, που συνεχίζουμε να αναβάλλουμε, ίσως, και να ονειρευόμαστε είναι η καινούργια του Πάβλου Χαμπίδη στην gallery genesis, στο Κολωνάκι
Για τα ταξίδια που ονειρευόμαστε
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Εγκαίνια έκθεσης του Μάκη Βάγια με τίτλο «Μανδύες»
Την ατομική έκθεση ζωγραφικής - γλυπτικής του Μάκη Βάγια με τίτλο «Μανδύες» θα παρουσιάζει από την Παρασκευή στις 19:30 μέχρι το Σάββατο 28 Μαρτίου 2020 η γκαλερί «Χρυσόθεμις».
Εγκαίνια έκθεσης του Μάκη Βάγια με τίτλο «Μανδύες»
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Σχεδιάζοντας το «Φαινόμενο Γκρούεν»
Ενα αδαμαντωρυχείο, μια έρημος, σκηνές από ταινίες πορνό, λουλούδια, οι εξορύξεις στις Σκουριές Χαλκιδικής και άλλα συναντιούνται σε συνθέσεις στην έκθεση ζωγραφικής της Μυρτώς Σταμπούλου, που εγκαινιάστηκε...
Σχεδιάζοντας το «Φαινόμενο Γκρούεν»
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
10 επιμελητές προτείνουν 10 νέους καλλιτέχνες
Μια από τις πλέον δημοφιλείς και ιστορικές εκθέσεις σύγχρονης τέχνης, που ξεκίνησε πριν από 22 χρόνια, τα «ROOMS», επιστρέφουν δυναμικά. Ετσι, 10 επιμελητές εκθέσεων, ιστορικοί και θεωρητικοί της τέχνης...
10 επιμελητές προτείνουν 10 νέους καλλιτέχνες

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας