Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εξι εικαστικοί στη Σελήνη

Εργο της Καλλιόπης Ασαργιωτάκη

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Εξι εικαστικοί στη Σελήνη

  • A-
  • A+

Εξι εικαστικοί δημιουργοί, διαφορετικών καταβολών αλλά με κοινό άξονα τη διερεύνηση της μνήμης μέσα από αλληγορικές γραφές, συναντώνται στον εκθεσιακό χώρο της Φωκίωνος Νέγρη 16, του συλλέκτη Σωτήρη Φέλιου.

Οι Ηώ Αγγελή, Νίκος Αγγελίδης, Καλλιόπη Ασαργιωτάκη, Μαριλίτσα Βλαχάκη, Αλέκος Λεβίδης, Κώστας Παπανικολάου παρατηρούν το... φεγγάρι στην έκθεση «Από τη Σελάνα στο Moon Hoax», που σχεδίασε και επιμελήθηκε η Ελισάβετ Σακαρέλη. Η Σελήνη βρίσκεται στο θεματικό επίκεντρο με όλες τις συνδηλώσεις, μεταφορές, αλληγορικές εκδοχές, σύγχρονες μεταγραφές, υποκειμενικές μεγεθύνσεις και εικονογραφικές ελευθερίες.

Για τον κατάλογο της έκθεσης, που συμπίπτει με την 50ή επέτειο από την προσσελήνωση του Apollo 11, τον Ιούλιο του 1969, ο διακεκριμένος καθηγητής Δημήτρης Νανόπουλος (καθηγητής Φυσικής, Texas A & M University και τακτικό μέλος της Ακαδημίας Αθηνών) έγραψε ένα κείμενο με τίτλο «Από την πλατεία Κλαυθμώνος στη... Σελήνη» ενώ περιλαμβάνονται και σύντομα κείμενα του δημοσιογράφου και συγγραφέα Νίκου Βατόπουλου για καθέναν από τους έξι συμμετέχοντες καλλιτέχνες.


Info: Φωκίωνος Νέγρη 16, μέχρι 21 Δεκεμβρίου, είσοδος ελεύθερη. Τετάρτη-Παρασκευή 6-9 μ.μ. Σάββατο-Κυριακή 12-6 μ.μ.

 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Τα φώτα νέον του Στήβεν Αντωνάκου και η λάμψη της ρωσικής πρωτοπορίας
Οι απρόσμενες, παράλληλες αναζητήσεις του Ελληνα εικαστικού, ο οποίος εμπνεύστηκε από τη Νέα Υόρκη, και των Ρώσων δημιουργών που ακολούθησαν το πνεύμα της Οκτωβριανής Επανάστασης.
Τα φώτα νέον του Στήβεν Αντωνάκου και η λάμψη της ρωσικής πρωτοπορίας
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Στην επικράτεια του μαύρου
Το μαύρο συμβολίζει τη ριζοσπαστική εξέγερση. Την καθορισμένη άρνηση, τη μόνιμη στάση αμφισβήτησης, άρνησης, αντίστασης. Πρόκειται για μια στάση με ιστορικό βάθος, που φτάνει μέχρι το (τότε) μαύρο χρώμα των...
Στην επικράτεια του μαύρου
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Βλέπουμε έναν πίνακα με την ταχύτητα που κάνουμε scroll down
«Συνθήκες προσαρμογής» είναι ο τίτλος της νέας έκθεσης του 40χρονου καλλιτέχνη, που εγκαινιάστηκε στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη. Πρόκειται για ζωγραφικά έργα, κυρίως ακρυλικά σε καμβά και έργα σε χαρτί, των...
Βλέπουμε έναν πίνακα με την ταχύτητα που κάνουμε scroll down
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Μέχρι τις 15/2 η ετήσια έκθεση Σύγχρονης Τέχνης "ROOMS2020"
Χρώματα λαμπερά και έντονα, διαφορετικές τεχνικές και ποικίλα υλικά επιστρατεύονται και σαρκώνουν πανηγυρικά έναν κόσμο, όπου δεκάδες ετερόκλητα φανταστικά όντα συνυπάρχουν αρμονικά, στη συμμετοχή της...
Μέχρι τις 15/2 η ετήσια έκθεση Σύγχρονης Τέχνης "ROOMS2020"
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Διαδραστικός Πικάσο
O Πάμπλο Πικάσο όπως δεν τον έχετε ξαναδεί... Την οπτικοακουστική εγκατάσταση «Πικάσο: γαλάζια και ροζ περίοδος» παρουσιάζει το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) από τις 3 Φεβρουαρίου έως τις 31...
Διαδραστικός Πικάσο
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
«Τα σημερινά παιδιά κινούνται χωρίς τα δικά μας βαρίδια»
Χειμαρρώδης, εφευρετικός στον λόγο και την καλλιτεχνική έκφραση, ο Μάριος Σπηλιόπουλος υψώνει τα δικά του Dazibao στα διαφορετικά επίπεδα της αίθουσας «Εικαστικός Κύκλος ΔΛ», όπου χθες εγκαινιάστηκε η ατομική...
«Τα σημερινά παιδιά κινούνται χωρίς τα δικά μας βαρίδια»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας