Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στον αέρα οι διαγωνισμοί για τις διευθυντικές θέσεις
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Στον αέρα οι διαγωνισμοί για τις διευθυντικές θέσεις

  • A-
  • A+

Ενός κακού μύρια έπονται... Δεν φτάνει που άρον άρον προκήρυξε το υπουργείο Πολιτισμού διαγωνισμούς για την πλήρωση των θέσεων καλλιτεχνικού διευθυντή στο Ελληνικό Φεστιβάλ, στο Εθνικό Θέατρο και στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης –η πρόσκληση ενδιαφέροντος για τους δύο πρώτους οργανισμούς ξεκίνησε στις 5 Ιουνίου, ενώ για τον τρίτο δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 7 του μήνα–, τώρα, πριν καλά καλά αρχίσουν να κατατίθενται οι υποψηφιότητες, μαθαίνουμε ότι οι διαγωνισμοί βρίσκονται στον αέρα λόγω... εκλογών. Μάλιστα η ανακοίνωση δεν ήρθε επίσημα στα δημοσιογραφικά γραφεία, με Δελτίο Τύπου, αλλά στον ηλεκτρονικό κόμβο του υπουργείου την ανακαλύψαμε χθες!

Ελληνικό Φεστιβάλ, Εθνικό Θέατρο και Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

Διαβάζουμε, λοιπόν, για «διακοπή προθεσμίας υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας για την πλήρωση της θέσης του/της Καλλιτεχνικού Διευθυντή/Καλλιτεχνικής Διευθύντριας στο Εθνικό Θέατρο και στην Ανώνυμη Εταιρεία “Ελληνικό Φεστιβάλ”».

Η πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πλήρωση αυτών των θέσεων διακόπτεται από τις 11 Ιουνίου (οπότε δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ το προεδρικό διάταγμα για τη «Διάλυση της Βουλής, προκήρυξη εκλογής βουλευτών και σύγκληση της νέας Βουλής») και συνεχίζει μετά την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης.

«Κατά το χρονικό αυτό διάστημα δεν γίνονται δεκτές αιτήσεις υποψηφιότητας και η καταληκτική προθεσμία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής μετατίθεται, χωρίς να προσμετράται σε αυτήν το ως άνω χρονικό διάστημα της προεκλογικής περιόδου.

Βαγγ. Θεοδωρόπουλος

Οι υποψήφιοι οι οποίοι έχουν καταθέσει αιτήσεις συμμετοχής με ημερομηνία μέχρι και 10/6/2019 δεν υποχρεούνται σε υποβολή νέων αιτήσεων και συνοδευτικών δικαιολογητικών. Αιτήσεις υποψηφιότητας που κατατέθηκαν από την 11η Ιουνίου έως σήμερα θα πρέπει να υποβληθούν εκ νέου μετά το πέρας της διακοπής της προθεσμίας» αναφέρει το υπουργείο Πολιτισμού.

Στ. Λιβαθινός

Οσο για το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, ο διαγωνισμός για τη διευθυντική θέση δεν ξεκίνησε καν. Το υπουργείο θα ανακοινώσει, λέει, μετά τις εκλογές την ακριβή ημερομηνία έναρξης και λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής. Ενημερώνει, δε, ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης κατά το διάστημα που μεσολαβεί από την προκήρυξη βουλευτικών εκλογών έως την ορκωμοσία της κυβέρνησης απαγορεύονται οι διορισμοί και οι προσλήψεις στο Δημόσιο.

Εύλογα τα ερωτήματα που προκύπτουν: το ΥΠΠΟΑ δεν ήξερε ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα με τους διαγωνισμούς εν όψει εκλογών; Οι διαγωνισμοί θα ισχύουν μετά τις εκλογές, εάν έρθει άλλη κυβέρνηση; Μπορεί να ακυρωθούν, να προκηρυχτούν νέοι ή να γίνουν διορισμοί στις συγκεκριμένες θέσεις; Και τι θα γίνει με τους καλλιτεχνικούς διευθυντές που η θητεία τους έχει λήξει;

Να θυμίσουμε ότι η θητεία του Στάθη Λιβαθινού στο Εθνικό Θέατρο παρατάθηκε μέχρι τέλος Ιουλίου, του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου μέχρι την ολοκλήρωση του φετινού προγράμματος του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, ενώ το ΕΜΣΤ λειτουργεί με μεταβατικό διευθυντή – καθήκοντα αμισθί έχει αναλάβει ο αρχιτέκτονας Δημήτρης Αντωνακάκης.

ART - ΝΕΑ
Οταν ο Μάρκες συνάντησε τον Λεό Ματίς
Μια ενδιαφέρουσα έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη (στην Πειραιώς), στο πλαίσιο του Φεστιβάλ ΛΕΑ, γεμάτη φωτογραφίες από την Αρακατάκα, τη γενέτειρα των δύο σπουδαίων δημιουργών της Κολομβίας, και αποσπάσματα από το...
Οταν ο Μάρκες συνάντησε τον Λεό Ματίς
ART - ΝΕΑ
«Φαντασιακές εστίες» με θέα τον Θερμαϊκό
Τι είδαμε στην Αποθήκη Β1 του λιμανιού, στο πιο πολιτικό κομμάτι της φετινής διοργάνωσης, που προσεγγίζει με τόλμη, ευαισθησία αλλά και πικρό χιούμορ τις διαστάσεις της οικίας, της μετανάστευσης και της...
«Φαντασιακές εστίες» με θέα τον Θερμαϊκό
ART - ΝΕΑ
Μετά τον Ντεκότ, ποιος;
Ποιοι είναι οι λόγοι που οδήγησαν τον Ολιβιέ Ντεκότ σε παραίτηση από το τιμόνι του Μουσείου Μπενάκη, μόλις επτά μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του; Και τι θα γίνει από εδώ και πέρα, προκειμένου να μην...
Μετά τον Ντεκότ, ποιος;
ART - ΝΕΑ
Οψεις του κόσμου που αλλάζει
Η κεντρική έκθεση [Mis/Dis]Placed στο Μουσείο Μπενάκη περιλαμβάνει 85 διεθνείς φωτογράφους και 700 έργα που αποτυπώνουν τον εκτοπισμό και τα ρευστά σύνορα, κοινωνικούς αποκλεισμούς και μορφές ελέγχου αλλά και...
Οψεις του κόσμου που αλλάζει
ART - ΝΕΑ
Η γλυπτική είναι πράξη ριζοσπαστικά πολιτική
Πάνω από 180.000 πλαστικά ζάρια χρειάστηκε ο φημισμένος Βρετανός καλλιτέχνης Τόνι Κραγκ για να δημιουργήσει μια τεράστια καθιστή γυναικεία φιγούρα, ένα από τα επιβλητικά γλυπτά του που καταλαμβάνουν το αίθριο...
Η γλυπτική είναι πράξη ριζοσπαστικά πολιτική
ART - ΝΕΑ
Η σύγχρονη τέχνη πάει παντού
Δίνει βήμα σε νέους Ελληνες δημιουργούς και παράλληλα φέρνει «πρωτοκλασάτους» ξένους εικαστικούς. Ενδυναμώνει την επαφή του κόσμου με την τέχνη σε δημόσιους χώρους. Υποστηρίζει καθιερωμένους θεσμούς αλλά και...
Η σύγχρονη τέχνη πάει παντού

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας