Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πέθανε ο Ερρίκος Μπριόλας

Στην τηλεόραση συμμετείχε στις σειρές «Δέκα λεπτά κήρυγμα» το 2000 και «Η Ώρα η καλή» το 2004, ενώ στα χρόνια της βιντεοταινίας (1985-1990) συμμετείχε σε 19 παραγωγές

screenshot

Πέθανε ο Ερρίκος Μπριόλας

  • A-
  • A+

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 85 ετών o «ωραίος» του ελληνικού κινηματογράφου, Ερρίκος Μπριόλας. Ο γνωστός ηθοποιός, γεννήθηκε στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 1933. Έπαιξε σε πολλές ελληνικές ταινίες ρόλους «ζεν πρεμιέ» και λόγω της εμφάνισης και του ταλέντου του έγινε πολύ δημοφιλής, ιδίως μεταξύ των νεαρών κοριτσιών.

Η οικογένειά του ήταν αυτοκινητιστές και ο ίδιος έγινε οδηγός ταξί, ώσπου μία πελάτισσά του στο ταξί- που αργότερα έγινε και η δεύτερη γυναίκα του -τον παρότρυνε να γίνει ηθοποιός.

Στην τηλεόραση συμμετείχε στις σειρές «Δέκα λεπτά κήρυγμα» το 2000 και «Η Ώρα η καλή» το 2004, ενώ στα χρόνια της βιντεοταινίας (1985-1990) συμμετείχε σε 19 παραγωγές.

Φιλμογραφία: Ένοχος (1989), Ένας πιλότος για πέταμα (1987), Ο στόχος (1983), Κολασμένη φύση (1972), Η κραυγή της αλήθειας (1971), Μια γυναίκα φεύγει (1971), Οι μαυρόλυκοι του βουνού και του κάμπου (1971), Γύρω μας γκρεμίστηκαν όλα (1970), Κατηγορώ τους δυνατούς (1970), Σταυραετοί στα μετέωρα (1970), Για την τιμή και για τον έρωτα (1969), Ας με κρίνουν οι ένορκοι (1969), Επίσημη αγαπημένη (1969), Κυνηγημένη προσφυγοπούλα (1969), Μαριώ η κατατρεγμένη βοσκοπούλα (1969), Η λυγερή (1968), Κατηγορουμένη απολογήσου (1968), Λάουρα (1968), Μεγάλες αγάπες (1968), Στη ζωή μαζί σου πόνεσα (1968), Ωραία Αιγιώτισσα (1968) , Αν όλες οι γυναίκες του κόσμου (1967), Δροσώ, η αρχοντοπούλα (1967), Η κόρη μου η ψεύτρα (1967), Νόμος της ζωής (1967), Πειραιάς ώρα 7.30 (1967), Ουδείς αναμάρτητος (1967), Προξενήτρα πράκτωρ 017 (1966), Πλήγωσες την αγάπη μου (1966), Μαζί σου για πάντα (1966), Δοσατζού: επιχείρησις γαμπρός (1966), Αιχμάλωτοι του πεπρωμένου (1966), Βάνα (1965), Το λάθος (1965), Το ρομάντζο μιας καριέρας (1965), Η πρώτη αγάπη (1964), Κάθε λιμάνι και καημός (1964), Κατατρεγμένοι της μοίρας (1964),Στη σκιά της άλλης (1964), Θύελλα σε παιδική καρδιά (1964), Αμαρτωλά χέρια (1963), Ανήσυχα νιάτα (1963), Ίλιγγος (1963),Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης (1963) Λαφίνα (1962), Ο χρυσός και ο τενεκές (1962), Φτωχαδάκια και λεφτάδες (1961), Διαβόλου κάλτσα (1961).

Ο Ερρίκος Μπριόλας εμφανίστηκε σε πολλές παραστάσεις στο θέατρο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ 

 

ART - ΝΕΑ
Χρυσές Σφαίρες ντυμένες στα μαύρα
Το σκάνδαλο σεξουαλικής παρενόχλησης σε βάρος των γυναικών κυριάρχησε στην 75η τελετή των πολυπόθητων βραβείων, όπου πολλοί πρωταγωνιστές της μικρής και της μεγάλης οθόνης έφτασαν ντυμένοι στα μαύρα σε ένδειξη...
Χρυσές Σφαίρες ντυμένες στα μαύρα
ART - ΝΕΑ
Πέθανε ο πολυβραβευμένος Βρετανός ηθοποιός Άλαν Ρίκμαν
Ένας από τους πιο σπουδαίους Ευρωπαίους ηθοποιούς των τελευταίων τριών δεκαετιών έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 69 ετών. Ο Άλαν Ρίκμαν, διακεκριμένος ηθοποιός του θεάτρου, του σινεμά και της τηλεόρασης, άφησε την...
Πέθανε ο πολυβραβευμένος Βρετανός ηθοποιός Άλαν Ρίκμαν
ART - ΝΕΑ
Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης
Σε ηλικία 74 ετών έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης, από τη φουρνιά των σπουδαίων ηθοποιών του Ελεύθερου Θεάτρου και επίσης γνωστός για τους ρόλους του σε πολλές τηλεοπτικές. Είχε συμμετάσχει σε...
Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης
ART - ΝΕΑ
«Κάθε φορά που μου έδιναν ρόλο ερωτευόμουν»
Τα πρώτα του βήματα στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, η ευκαιρία που του έδωσε ο Δαλιανίδης, η χρυσή εποχή με τον Φίνο, η θεά Μάρθα Καραγιάννη, τα αστεία στις Κάνες με τον Τόνι Κέρτις, στα αποσπάσματα από το...
«Κάθε φορά που μου έδιναν ρόλο ερωτευόμουν»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας