Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η Κιτσοπούλου στη Γενεύη με το νέο της έργο «Cry»

Η συγγραφέας, ηθοποιός και σκηνοθέτης

Η Κιτσοπούλου στη Γενεύη με το νέο της έργο «Cry»

  • A-
  • A+

Πρεμιέρα έκανε χθες στο θέατρο Saint-Gervais της Γενεύης η νέα θεατρική παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου με τίτλο «Cry», η οποία θα παιχτεί για δεύτερη βραδιά απόψε, Σάββατο.

Η συγγραφέας και σκηνοθέτης δημιουργεί ένα κείμενο για τρεις ανθρώπους που ζουν μαζί, τρεις μονολόγους για ισάριθμους ηθοποιούς. Ένας πιανίστας, μια γυναίκα, ένας άνδρας. Αλλά η κοινή χρήση ενός κοινού χώρου δεν φαίνεται να είναι εύκολη. Πρόκειται για μία performance σχετικά με τα όρια της ευγένειας και την ελευθερία, ένα παιχνίδι για τη γέννηση της βίας και τις δύο όψεις του ρήματος «κλαίω», το κλάμα και το ουρλιαχτό.

Στην ιστοσελίδα του το Saint-Gervais, που κάλεσε την Κιτσοπούλου να δημιουργήσει ένα νέο έργο για τη σκηνή της Γενεύης, σημειώνει πως λίγοι καλλιτέχνες όπως η Λένα έχουν τη δυνατότητα να αμφισβητούν συνεχώς τις βεβαιότητες μας και να μιλούν άμεσα στα συναισθήματά μας, ενώ κάνει λόγο για μια ενέργεια της εξέγερσης και μία συναρπαστική ένταση στην παρούσα στιγμή.

Σε αυτό το θέατρο κατά το παρελθόν η πολυσχιδής καλλιτέχνης έχει παρουσιάσει τέσσερις παραστάσεις της, οι οποίες έχουν ανέβει και στην Ελλάδα. Χαίρε νύμφη, Ματωμένος γάμος, Κοκκινοσκουφίτσα και Μια μέρα, όπως κάθε μέρα (…) Ή η ανουσιότητα του να ζεις.

Παίζουν: Χριστίνα Αντοναράκις, Άννα Λεμονάκη, Γιώργος Γκίνης, Λένα Κιτσοπούλου, Μαριλένα Μόσχου. 

ART - ΝΕΑ
Χανς Κόλχαας, ή η ιστορία μιας επανάστασης
«Αυτός που ανέχεται την αδικία, υποστηρίζει την αδικία», λέει ο Τζέιμς Σόντερς, ο συγγραφέας του «Χανς Κόλχαας», του θεατρικού έργου που βασίζεται σε έργο του Χάινριχ φον Κλάιστ. Πόσο εύκολο είναι να βρεις το...
Χανς Κόλχαας, ή η ιστορία μιας επανάστασης
ART - ΝΕΑ
«Η εξομολόγηση της υπηρέτριας Τσερλίν» στο Studio Μαυρομιχάλη
Το θεατρικό έργο του Χέρμαν Μπροχ «Η εξομολόγηση της υπηρέτριας Τσερλίν» παρουσιάζεται από τις 19 Νοεμβρίου στο θέατρο «Studio Μαυρομιχάλη». Το καίριο και επίκαιρο ερώτημα που θέτει το έργο είναι: «Ποια είναι...
«Η εξομολόγηση της υπηρέτριας Τσερλίν» στο Studio Μαυρομιχάλη
ART - ΝΕΑ
Θεοδώρα Σιάρκου: «Το θέατρο δίνει απλόχερα τροφή στην ψυχή μου»
Η Θεοδώρα Σιάρκου, δωρική, φιγούρα αρχαίας τραγωδίας, φέτος «διδάσκει» στη σκηνή πώς μια νέα σε ηλικία ηθοποιός μπορεί να ενσαρκώσει με τέτοια ταύτιση τον ρόλο μιας μάνας που η δίνη της Ιστορίας την οδήγησε σε...
Θεοδώρα Σιάρκου: «Το θέατρο δίνει απλόχερα τροφή στην ψυχή μου»
ART - ΝΕΑ
«Η χώρα χρειάζεται ανάπτυξη, όμως όχι χωρίς πνευματικότητα»
Ο Σωτήρης Χατζάκης πατάει ξανά στο σανίδι μετά από 17 χρόνια. Τώρα σκηνοθετεί και ερμηνεύει το «Ημερολόγιο ενός τρελού» του Γκόγκολ, αργότερα το έργο του Ζουανό «Σονάτα Allegria 147» στο Μέγαρο Μουσικής, ενώ...
«Η χώρα χρειάζεται ανάπτυξη, όμως όχι χωρίς πνευματικότητα»
ART - ΝΕΑ
«Το δίκιο του εξηντάρη να υποχωρεί στο άδικο του τριαντάρη»
Ο εικαστικός, τραγουδιστής και ηθοποιός, Αγγελος Παπαδημητρίου μετακινείται από τον έναν χώρο στον άλλον ελαφρύς αλλά και ουσιαστικός, με τη λαχτάρα του παιδιού να μάθει περισσότερα, αλλά και την αγωνία του...
«Το δίκιο του εξηντάρη να υποχωρεί στο άδικο του τριαντάρη»
ART - ΝΕΑ
Ο καουμπόι που ανανέωσε το αμερικανικό θέατρο
Ο πρωτοποριακός, βραβευμένος με Πούλιτζερ θεατρικός συγγραφέας και ταλαντούχος ηθοποιός νικήθηκε από την πλάγια μυατροφική σκλήρυνση στα 73 του. Γοητευτικός, σαν τους παράξενους, λιγομίλητους ήρωες των έργων...
Ο καουμπόι που ανανέωσε το αμερικανικό θέατρο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας