Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Είναι το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου»
AP Photo/Franka Bruns

«Είναι το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου»

  • A-
  • A+

Δεν έσπασε μόνο το απόστημα του Χάρβεϊ Γουαϊνστίν στο Χόλιγουντ. Τα στόματα των γυναικών, που άνοιξαν, δεν ξεσκέπασαν μόνο τον παραγωγό και τις σεξουαλικές του επιθέσεις, αλλά και πολλούς ακόμα επιφανείς, σκηνοθέτες και άλλους, που ασκούσαν άλλου είδους βία πάνω τους.

Ετσι συνέβη και με την Ούμα Θέρμαν. Οταν το προηγούμενο Σάββατο έσπασε τη σιωπή της και μίλησε για δύο συγκεκριμένες φρικτές εμπειρίες σεξουαλικής παρενόχλησής της (παραλίγο βιασμός η δεύτερη) από τον Γουαϊνστίν, με την ευκαιρία κατήγγειλε και τον Κουέντιν Ταραντίνο.

Ο σκηνοθέτης, υποστήριξε η μούσα του, παραλίγο να την οδηγήσει στον θάνατο αρνούμενος να χρησιμοποιήσει «σταντ» σε επικίνδυνη σκηνή οδήγησης του «Kill Bill» στο Μεξικό, με αποτέλεσμα αυτή να ρίξει το αυτοκίνητο σε ένα δέντρο και να πάει στο νοσοκομείο. 

«Είναι το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου», απολογήθηκε ο Ταραντίνο με συνέντευξή του στο Deadline. «Eίμαι ένοχος που την έβαλα μέσα στο αμάξι. Της είπα ότι είναι ΟΚ, της είπα ότι ο δρόμος είναι μια ευθεία, της είπα ότι θα είναι ασφαλής. Αλλά δεν ήταν, έκανα λάθος. Ομως δεν την πίεσα να μπει στο αμάξι. Μπήκε γιατί με εμπιστεύτηκε και με πίστεψε».

Αρνήθηκε πάντως ότι η σκηνή θεωρούνταν τόσο επικίνδυνη ώστε να χρησιμοποιηθεί «σταντ» στη θέση της Θέρμαν.

Απλώς, όπως είπε, τελευταία στιγμή αντιστράφηκε η κατεύθυνση της οδήγησης για λόγους φωτισμού, χωρίς να γίνει έλεγχος του δρόμου.

Παραδέχτηκε, πάντως, πως ύστερα από αυτό το τρακάρισμα, η σχέση του με τη Θέρμαν επηρεάστηκε για δυο-τρία χρόνια. «Δεν ήταν ότι δεν μιλιόμασταν. Αλλά είχε κλονιστεί η εμπιστοσύνη ανάμεσά μας». 

Ο Ταραντίνο αναφέρθηκε και στον Χάρβεϊ Γουαϊνστίν. Οπως είπε, όταν έμαθε από την Ούμα Θέρμαν πώς της είχε φερθεί ο παραγωγός, συνδύασε την εμπειρία της με την ανάλογη της Μίρα Σορβίνο, με την οποία την εποχή εκείνη είχε σχέση.

Τότε μόνο συνειδητοποίησε ότι ο Γουαϊνστίν είχε ένα «συγκεκριμένο σχέδιο στο πώς παρέσυρε τις γυναίκες για να τους επιτεθεί».

Ο Ταραντίνο υποστηρίζει ότι ήρθε σε αντιπαράθεση μαζί του, του είπε ότι πιστεύει τη Θέρμαν και όχι αυτόν, και απαίτησε να ζητήσει συγγνώμη από την ηθοποιό, αλλιώς δεν θα συνεργαζόταν μαζί του στο «Kill Bill».

ART - ΝΕΑ
Ταινίες στα θρανία
Τρεις ευρωπαϊκές χώρες, Ελλάδα, Ουγγαρία και Πολωνία, συντονίζονται μέσα από ψηφιακή πλατφόρμα και προτείνουν στους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπόλικο υλικό για σκέψη και συζήτηση μέσα από ενενήντα...
Ταινίες στα θρανία
ART - ΝΕΑ
Ο Τορνατόρε, το Μediterraneo και το ΕΚΚ
Να λέμε δόξα τω θεώ που πρόκανε το Δ.Σ. του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου να εγκρίνει καμιά ταινία πριν βγει το 2014. Γιατί με τη λήξη της θητείας του Γρηγόρη Καραντινάκη στις 14 Ιανουαρίου, μέχρι να...
Ο Τορνατόρε, το Μediterraneo και το ΕΚΚ
ΣΙΝΕΜΑ
Ο ποιητής του γέλιου μιας αναρχικής, ελεύθερης Ελλάδας
Ο σπουδαίος δημιουργός από την Τρίπολη, που έγραψε μια μεγάλη πορεία από τις εμπορικές ταινίες της Φίνος Φιλμ στον δικό του, προσωπικό κινηματογράφο, πέθανε στα 82 του χρόνια. Οι κωμωδίες του Σταύρου Τσιώλη...
Ο ποιητής του γέλιου μιας αναρχικής, ελεύθερης Ελλάδας
ΣΙΝΕΜΑ
Θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι, αλλά φοβόμαστε
Οχτώ φοιτητές της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, με όλη την τόλμη της νιότης τους. Και στη μέση μια ερωτική, αντισυμβατική καθηγήτρια, που κατεβαίνει...
Θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι, αλλά φοβόμαστε
ΣΙΝΕΜΑ
Παβλικόφσκι, Κουαρόν, Κόρε-Εντα και οι άλλοι
Tα ξενόγλωσσα Οσκαρ κάθε χρονιά βιάζονται, είναι και τόσο πολλές οι υποψηφιότητες. Ογδόντα εφτά χώρες υπέβαλαν φέτος τη δικιά τους «καλύτερη» ταινία· εμείς την «Πολυξένη» της Δώρας Μασκλαβάνου. Ετσι, γίνεται...
Παβλικόφσκι, Κουαρόν, Κόρε-Εντα και οι άλλοι
ΣΙΝΕΜΑ
Μόνο ο Σακελλάριος έβλεπε ότι έχω την κωμωδία μέσα μου
Μετά τον Κούρκουλο και την «Κατάχρηση εξουσίας», ο πετυχημένος σκηνοθέτης της Φίνος Φιλμ τη δεκαετία του ‘60, έγινε με κόπο και περιπέτειες ο πιο αγαπημένος, ιδιόρρυθμος δημιουργός της νέας εποχής του...
Μόνο ο Σακελλάριος έβλεπε ότι έχω την κωμωδία μέσα μου

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας