Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Για λόγους ευθιξίας...

O εισαγγελέας Διαφθοράς παρήγγειλε εναντίον του Δημήτρη Εϊπίδη ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος

Για λόγους ευθιξίας...

  • A-
  • A+

Καλοί και άγιοι οι προηγούμενοι καλλιτεχνικοί διευθυντές των Φεστιβάλ Αθηνών και Θεσσαλονίκης, οι Γιώργος Λούκος και Δημήτρης Εϊπίδης αντίστοιχα, αλλά ένα θεματάκι με τα οικονομικά το είχαν.

Αν και για τον Λούκο παραμένουμε χαμένοι στη μετάφραση: πού βρίσκεται άραγε ο φάκελός του, σε ποιο εισαγγελικό συρτάρι καταχωνιάστηκε;

Πέρασε ήδη 1,5 χρόνος από την αποκάλυψη της «Εφ.Συν.» με το πόρισμα για τα 2,7 εκατομμύρια ευρώ με τα οποία ζημιώθηκε το Δημόσιο, αλλά δεν έχει προχωρήσει το παραμικρό. Γιατί άραγε;

Το καινούργιο που «έσκασε» τώρα σχετίζεται με τον Δημήτρη Εϊπίδη. Οπως διαβάσαμε, ο εισαγγελέας Διαφθοράς παρήγγειλε εναντίον του ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για απιστία στην υπηρεσία σε βάρος του Δημοσίου - μαζί του διώκεται και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ως πρώην πρόεδρος του καλλιτεχνικού φορέα.

Τι έκανε, σύμφωνα πάντα με τον εισαγγελέα;

1ον) Επαιρνε δύο μισθούς από το Δημόσιο, έναν «κανονικό» κι ένα με μπλοκάκι.

2ον) «Βάφτισε» δύο απλές υπαλλήλους διευθύντριες ώστε να πληρώνονται τα σχετικά επιδόματα.

3ον) Εκανε ως ιδιώτης δουλειές με το... φεστιβάλ που διηύθυνε ο ίδιος (!) ύψους 135 χιλ. ευρώ.

Υπάρχει κι ένα 4ο: ενώ η θητεία του έληξε, αυτός σκόπιμα (σύμφωνα με το κατηγορητήριο) δεν φρόντισε να προκηρυχθεί δημόσια πρόσκληση ενδιαφέροντος για νέο διευθυντή που θα τον αντικαθιστούσε, με αποτέλεσμα να εισπράξει επιπλέον μισθούς 150 χιλιάδων ευρώ. Η συνολική ζημιά για το Ελληνικό Δημόσιο εκτιμάται σε περίπου 300 χιλιάδες ευρώ.

Διαβάζουμε πως ο Δημήτρης Εϊπίδης πήρε carte blanche στο 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και επιλέγει 10 ντοκιμαντέρ που θα παρουσιαστούν στη φετινή διοργάνωση. Και θα τιμηθεί κι επιπλέον.

Μήπως θα έπρεπε για λόγους ευθιξίας να απέχει; Εκτός αν περιμένει να τον χαρακτηρίσουν και αυτόν ήρωα όπως τον Λούκο, να τους αποθεώσουν που... διώκονται (από ποιους άραγε;).

 

ART - ΝΕΑ
Το Ζωντανό Θέατρο: 50 χρόνια από τη χρονιά που ονειρεύτηκε πως θα αλλάξει τον κόσμο
Tο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης διοργανώνει, σήμερα,μια ημερίδα που ερευνά τις επιρροές και τις «αποτυπώσεις» της εξέγερσης του Μάη του '68 και σε άλλες σημαντικές περιοχές, όπως της λογοτεχνίας, του...
Το Ζωντανό Θέατρο: 50 χρόνια από τη χρονιά που ονειρεύτηκε πως θα αλλάξει τον κόσμο
ART - ΝΕΑ
Η Θεσσαλονίκη υποδέχεται τα 53α Δημήτρια
Συναυλία στο Συμμαχικό Νεκροταφείο, εκθέσεις στη Ροτόντα, εκδηλώσεις στο Αλατζά Ιμαρέτ, το Λιμάνι, τα Σφαγεία, το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το Βαφοπούλειο το Γενί Τζαμί. Θέατρο από τη Δανία,...
Η Θεσσαλονίκη υποδέχεται τα 53α Δημήτρια
ART - ΝΕΑ
Η πολιτιστική ατζέντα της ημέρας – 13.09.2017
Η «Μήδεια» του Ευριπίδη, σε μετάφραση του Γ. Χειμωνά, στο Φεστιβάλ Ηλιούπολης. Ο «Κύκλος του Οιδίποδα» από το Κέντρο Κλασικού Δράματος και Θεάματος του Παντείου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με ηθοποιούς της...
Η πολιτιστική ατζέντα της ημέρας – 13.09.2017
ART - ΝΕΑ
Κινδυνεύουν τα Δημήτρια
«Ο Σωτήρης Κούβελας ως δήμαρχος “έκαιγε” βιβλία, το 2017 δεν ψηφίζουν το πρόγραμμα των Δημητρίων στο συμβούλιο, ας αναλάβουν τις ευθύνες τους όλοι». Η δήλωση της αντιδημάρχου Πολιτισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης...
Κινδυνεύουν τα Δημήτρια
ART - ΝΕΑ
Ταινίες στα θρανία
Τρεις ευρωπαϊκές χώρες, Ελλάδα, Ουγγαρία και Πολωνία, συντονίζονται μέσα από ψηφιακή πλατφόρμα και προτείνουν στους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπόλικο υλικό για σκέψη και συζήτηση μέσα από ενενήντα...
Ταινίες στα θρανία
ART - ΝΕΑ
Αρχισαν τα... προεόρτια
Παρέμεινε μετέωρο και το ερώτημα αν τα «Δημήτρια» που αρχίζουν την 1η Οκτωβρίου θα είναι τα πρώτα μιας νέας περιόδου ή τα 51α «Δημήτρια». Η αμφισημία των «Δημητρίων» 2016 επιτάθηκε από το μότο των εκδηλώσεων...
Αρχισαν τα... προεόρτια

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας