Ας εξαιρεθεί η αισχροκέρδεια, η φτώχεια και η πείνα που μαστίζουν μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Σε οποιοδήποτε άλλο ευνομούμενο κράτος της Δύσης, ακόμη και της Ανατολής, το μέγιστο θέμα των υποκλοπών από μόνο του θα είχε στείλει την οποιαδήποτε κυβέρνηση διέπραττε αυτό το έγκλημα σπίτι της.
Επρεπε να ακούσει κανείς, χθες, τι εξεμούσαν οι δημοσιογράφοι του Σκάι για το έγκλημα των υποκλοπών. «Δημοσιογράφοι»: Πορτοσάλτε, Κούτρας, Ντσούνος. Επίσης: η εθνική τραγωδία, το τεράστιο αυτό εθνικό έγκλημα, στα Τέμπη θα είχε εκδιώξει αυτήν την κυβέρνηση κακήν κακώς και όχι απλώς προτροπάδην -με τον λαό να συναινεί και να υπερθεματίζει αυτήν την εκδίωξη.
Δεν γίνεται εδώ λόγος για τον ανεκδιήγητο υπουργό Καραμανλή που, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων του συγγενείς και άπασα την ελληνική επικράτεια, διεκδικεί, ο αστοιχείωτος, την ψήφο του ελληνικού λαού με τη σύμφωνη γνώμη του άλλου αμετροεπούς Ελληνα πρωθυπουργού. Εδώ, όμως, για τον ελληνικό λαό, πέρα βρέχει, μάλλον: ό,τι βρέξει ας κατεβάσει. Πάμε κι όπου βγει. Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή... και λοιπά.
Ο ίδιος αυτός ελληνικός λαός δεν φαίνεται να έχει πάρει χαμπάρι τη δύναμη που φέρει η απλή αναλογική -αλλά μήπως φαίνεται να το έχουν εμπεδώσει οι αρχηγοί των πολιτικών κομμάτων [συμπεριλαμβανομένου του ΣΥΡΙΖΑ, που προώθησε την ψήφισή της];
Υπ' αυτές τις συνθήκες, το παρδαλό κόμμα της κυβέρνησης [αυταρχικό, αστυνομικό, εκκλησιαστικό, ακροδεξιό, εθνικό όσο κανένα άλλο, όπως λένε οι εκπρόσωποί του] διεκδικεί ξανά την εξουσία -και με σιγουριά ότι θα κερδίσει την πρωτιά [όμως αυτή η σιγουριά έχει αρχίσει και εξασθενεί, χωρίς βεβαίως αυτό να σημαίνει κάτι για τους ψηφοφόρους, όλους εμάς που ψηφίζοντας νομίζουμε ότι είμαστε πολίτες και δημοκράτες και...].
Οποιος παρακολούθησε το ντιμπέιτ ασφαλώς συνειδητοποίησε σε ποια επίπεδα κινείται η ελληνική πολιτική τέχνη, καθώς και το δημοσιογραφικό λειτούργημα [λειτούργημα!]. Ουδείς αισχύνεται σε αυτόν τον τόπο [δεν χρειάζεται να νιώσει ντροπή ή να έχει τύψεις για τον πάσχοντα λαό, αφού αμείβεται παχυλά για τον ευτελισμό της τέχνης και της αντίστασης].
Πολιτικοί του φαίνεσθαι και δημοσιογράφοι της «δόξας», της υπακοής και του βολέματος. Απαντες οι μετασχόντες το χαρακτήρισαν «σούπα» -προφανώς αρέσκονται όλοι να είναι το μεζεδάκι στη σούπα. Δέσμιοι του στομαχικού κορεσμού [η υλοφροσύνη εννοείται εδώ] και του ραγιαδισμού. Γούστο έχει ότι όλοι αυτοί οι «δημοσιογράφοι» διαλαλούν ότι επιτελούν δημοκρατικό έργο -για δες...
Δεν έχουν σημασία όλοι αυτοί -τη «δουλειά» τους κάνουν. Εχει σημασία ότι η απλή αναλογική, μέσα στο υπάρχον πολιτικό σύστημα, σε κάνει άνθρωπο, σε κάνει πολίτη, σε αποτρέπει από συμπεράσματα του τύπου «ψηφίζω το μη χείρον», δεν σου αφαιρεί την προσωπικότητα και την όποια ιδεολογία· άμα οι εκπρόσωποι των ψηφοφόρων της απλής αναλογικής περί άλλα τυρβάζουν, ε, τότε βοήθειά τους η επικοινωνιακή τους, χθαμαλή πολιτική και η θρησκοληψία τους [αυτό πώς ακούγεται και πώς τεκμαίρεται;].
Ελάτε, απλώς δεν υπάρχουν ιδεολογίες, υπάρχουν μόνο θρησκείες. Αυτό δεν είναι αυθαίρετο, εννοείται. Μήπως φαίνεται έτσι; Να μη λησμονούμε τα εθνικά εγκλήματα της τωρινής κυβέρνησης...
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας