Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Νεκροί στους δρόμους; Εντάξει, μωρέ!

Πρόσφατα η Ελλάδα αναδείχτηκε και πρώτη στη λίστα των αγενών-ασυνείδητων οδηγών

EUROKINISSI/ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ (Φωτ.: αρχείου)

Νεκροί στους δρόμους; Εντάξει, μωρέ!

  • A-
  • A+

Την περασμένη Κυριακή δύο μοτοσικλετιστές έχασαν τη ζωή τους στο ίδιο σημείο στη Λ. Αθηνών. Η πρώτη μοτοσικλέτα ανετράπη (;) για άγνωστο λόγο με αποτέλεσμα τον θάνατο του νεαρού 27χρονου οδηγού.

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι επρόκειτο για εμπλοκή στο τροχαίο και ενός αυτοκινήτου που έσπευσε να εξαφανιστεί. Αμέσως μετά δεύτερη μοτοσικλέτα είτε πέφτει θύμα άλλου τροχαίου στο ίδιο σημείο, είτε ο οδηγός της σταματάει να βοηθήσει το πρώτο θύμα και παρασύρεται από αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να υπάρξει δεύτερος νεκρός, ένας 35χρονος. Η Τροχαία Αιγάλεω καλεί από την Κυριακή όποιον γνωρίζει κάτι για τις συνθήκες του δυστυχήματος να επικοινωνήσει με το Τμήμα.

Στη χώρα με τον εμφύλιο στους δρόμους και με μια μικρή πόλη να ξεκληρίζεται κάθε χρόνο αυτό είναι συνηθισμένο! Πρόσφατα όμως η Ελλάδα αναδείχτηκε και πρώτη στη λίστα των αγενών-ασυνείδητων οδηγών κι αυτό κάτι σημαίνει. Η συχνή εγκατάλειψη θύματος στην άσφαλτο είναι έγκλημα εκ προμελέτης, όσο κι αν οι βολικοί νόμοι επιτρέπουν σε τέτοιους εγκληματίες να κυκλοφορούν ελεύθεροι χωρίς να μένουν πάνω από ένα εικοσιτετράωρο στη φυλακή (αν συλληφθούν) και ακόμα περισσότερο τους επιτρέπουν μετά να οδηγήσουν ξανά.

Οι Ελληνες με το... φιλότιμο και την «τζάμπα μαγκιά» γνωρίζοντας ότι το τροχαίο έγκλημα παραμένει επί δεκαετίες και συχνά μέχρι να παραγραφεί ατιμώρητο, εγκαταλείπουν όλο και πιο συχνά (σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας) τα θύματά τους αιμόφυρτα στην άσφαλτο.

Οσο για την ταχύτητα μέσα στις πόλεις, ενδεικτικά:

● Στο Μιλάνο άμεσα σχέδια ζωνών με όρια τα 30 χλμ./ώρα.

● Το Εδιμβούργο επεκτείνει τις ζώνες των 32 χλμ./ώρα καλύπτοντας το 80% των δρόμων της πόλης.

● Το Παρίσι ανήγγειλε σχέδια για αύξηση των Ζωνών Ηπιας Κυκλοφορίας στο σύνολο της πόλης.

● Ο νέος ΚΟΚ της Ισπανίας θέτει τα 30 χλμ./ώρα σαν όριο στους περισσότερους δρόμους των πόλεων.

● Στο Ηνωμένο Βασίλειο 13 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν σε περιοχές που έχουν όρια 32 χλμ./ώρα

● Στην Ελβετία 38% του πληθυσμού ζουν σε ζώνες 30 χλμ./ώρα

● Η ελληνική απάντηση: ζώνες με όριο ακόμα και 90 χλμ./ώρα μέσα στις πόλεις (π.χ. Συγγρού, Ποσειδώνος κ.λπ.)

 

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ
Τα αυτοκίνητα δεν... τρελαίνονται
Ούτε η porshe ήταν «φονική» ούτε η πορεία ήταν «τρελή». Ένας νεαρός γόνος πλούσιας οικογένειας θύμα της ταχύτητας και προφανώς μιας παραπλανητικής αίσθησης υπεροχής στην κοινωνία και στην άσφαλτο, έγινε αιτία...
Τα αυτοκίνητα δεν... τρελαίνονται
ΑΝΤΑ ΨΑΡΡΑ
Προσοχή ΚΑΙ αυτοί ζουν ανάμεσά μας
Πριν ακόμα ολοκληρωθούν οι έρευνες του Λιμενικού, πριν ακόμα οι συγγενείς των νεκρών του δολοφονικού ταχύπλοου κηδέψουν τους νεκρούς τους και πριν οι τραυματίες φύγουν από το νοσοκομείο, οι κονδυλοφόροι και τα...
Προσοχή ΚΑΙ αυτοί ζουν ανάμεσά μας
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
«Αμέλεια» διαρκείας το... δις δολοφονείν
Η Δικαιοσύνη αντιμετωπίζει με επιείκεια τα κατά συρροή τροχαία εγκλήματα στην Ελλάδα, αδιαφορώντας για τα θύματα και τις οικογένειές τους. Ο «SOS Τροχαία Εγκλήματα» ζητάει την άμεση νομοθετική ρύθμιση για την...
«Αμέλεια» διαρκείας το... δις δολοφονείν
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η... αφραγκία σώζει ζωές
Η οικονομική κρίση που πλήττει τις χώρες του ευρωπαϊκού Νότου είχε... θετική επίδραση στην οδική ασφάλεια προφανώς, γιατί οι πολίτες αναγκάστηκαν να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους. Ελλάδα, Πορτογαλία και...
Η... αφραγκία σώζει ζωές
ΑΝΤΑ ΨΑΡΡΑ
Αλλος ναυλώνει και άλλος (την) πληρώνει
Το βέβαιο είναι ότι όλες οι ελληνικών συμφερόντων εταιρείες -είτε ναυλώτριες είτε πλοιοκτήτριες- δεν φέρουν -κατά τη γνώμη τους- ποτέ ευθύνη για παρόμοια περιστατικά, όπως των «Norman Atlantic» και «Araevo»,...
Αλλος ναυλώνει και άλλος (την) πληρώνει
ΑΝΤΑ ΨΑΡΡΑ
«Εργο ΠΑΣΟΚ» που το κατέστρεψαν, ο εκδημοκρατισμός της ΕΛ.ΑΣ.!
«Ο εκδημοκρατισμός της ΕΛ.ΑΣ. ήταν έργο δεκαετιών του ΠΑΣΟΚ που κατέστρεψαν σε μια τετραετία Τσίπρας - Τόσκας - Γεροβασίλη!» ισχυρίστηκε χθες στη Βουλή η αρμόδια τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του ΚΙΝ.ΑΛΛ.,...
«Εργο ΠΑΣΟΚ» που το κατέστρεψαν, ο εκδημοκρατισμός της ΕΛ.ΑΣ.!

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας