• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    19°C 17.2°C / 20.6°C
    1 BF
    49%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    19°C 17.8°C / 20.6°C
    3 BF
    48%
  • Πάτρα
    Ελαφρές νεφώσεις
    13°C 8.9°C / 16.0°C
    2 BF
    88%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 10.5°C / 10.5°C
    1 BF
    80%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    16°C 16.0°C / 16.0°C
    2 BF
    77%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    16°C 11.0°C / 18.3°C
    2 BF
    54%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    11°C 11.0°C / 11.0°C
    2 BF
    54%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    9°C 4.4°C / 16.0°C
    1 BF
    88%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    16°C 15.0°C / 16.1°C
    2 BF
    82%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    18°C 18.0°C / 18.0°C
    1 BF
    59%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    18°C 18.0°C / 18.3°C
    2 BF
    72%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 18.3°C / 18.3°C
    1 BF
    49%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    17°C 17.2°C / 17.2°C
    2 BF
    80%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    17°C 17.0°C / 17.0°C
    1 BF
    51%
  • Λαμία
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.0°C / 18.3°C
    2 BF
    42%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.8°C / 19.0°C
    1 BF
    82%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    17°C 13.3°C / 19.0°C
    2 BF
    39%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    18°C 17.8°C / 19.0°C
    3 BF
    63%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    18°C 18.3°C / 18.3°C
    0 BF
    87%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 11.0°C / 11.0°C
    2 BF
    54%
Τα περιπολικά και τα πρωτόκολλα της παστωμένης σαρδέλας
EUROKINISSI/ΙΣΜΗΝΗ ΚΑΡΛΗ

Τα περιπολικά και τα πρωτόκολλα της παστωμένης σαρδέλας

  • A-
  • A+
Ακολουθήστε μας στο Google news

Επιβάτες παστωμένοι σαν τις σαρδέλες, συνωστίζονται στα λεωφορεία και στα τρένα, αλλά όπως μας έχει πει η κυβέρνηση «λεωφορεία δεν μπορεί να γεννήσει». Πράγμα που ένα χρόνο τώρα πανδημίας ο ελληνικός λαός το έχει εμπεδώσει πλήρως δια του ... υγειονομικού πρωτοκόλλου της «παστωμένης σαρδέλας». 

Η αδυναμία να κυκλοφορήσει ο αναγκαίος αριθμός οχημάτων στις οδικές συγκοινωνίες και στις συγκοινωνίες σταθερής τροχιάς δεν είναι... «φυσικό φαινόμενο». Οφείλεται στις τεράστιες ελλείψεις σε οχήματα, συνολικά σε υλικοτεχνική υποδομή, και σε προσωπικό, καθώς τα τελευταία λεωφορεία αγοράστηκαν το 2009, πριν από 11 χρόνια!

Τι κι αν έχουμε, 70-80 νεκρούς την ημέρα, πολλοί από τους οποίους πέθαναν πριν προλάβουν να μπουν στις ΜΕΘ, αφού στις τελευταίες υπάρχουν ουρές και σειρά προτεραιότητας...

Δεν χρειάζεται να ανησυχούμε...Εντάξει, μπορεί τα νοσοκομεία να είναι γεμάτα, μπορεί οι γιατροί και οι νοσοκόμοι να είναι στα όρια της κατάρρευσης, μπορεί οι ΜΕΘ να μην χωρούν άλλους, αλλά τα καλά νέα είναι εδώ στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας με ημερομηνία 13/4/2021 : 

EΛ.ΑΣ. -Δελτίο Τύπου

🚓Ενισχύεται ο στόλος της Ελληνικής Αστυνομίας. ◾Παρελήφθησαν 141 νέα οχήματα ελεύθερου χρωματισμού, τα οποία εντάσσονται...

Posted by Ελληνική Αστυνομία on Wednesday, April 14, 2021

«Ενισχύεται ο στόλος της Ελληνικής Αστυνομίας με 141 νέα οχήματα

Παρελήφθησαν 141 νέα οχήματα ελεύθερου χρωματισμού, τα οποία εντάσσονται στον στόλο της Ελληνικής Αστυνομίας και κατανέμονται σε υπηρεσίες της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, μετά από προμήθεια μέσω συγχρηματοδότησης του Ευρωπαϊκού Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας

Υπενθυμίζεται ότι εντός του 2020 η Ελληνική Αστυνομία υλοποίησε ένα από τα μεγαλύτερα εξοπλιστικά προγράμματα, με την παραλαβή (1.453) νέων οχημάτων, ενώ πρόσφατα παρελήφθησαν επιπλέον (45) οχήματα και (53) φορτηγά οχήματα. Με την προσθήκη των οχημάτων αυτών ενισχύεται σημαντικά και αναβαθμίζεται η επιχειρησιακή ετοιμότητα και ανταπόκριση των κατά τόπους αστυνομικών Υπηρεσιών και βελτιώνεται το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όφελος του κοινωνικού συνόλου».

Δεν χρειάζεται, λοιπόν, να ανησυχούμε...Όλα ωραία λοιπόν και πάντα προς όφελος του κοινωνικού συνόλου!

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ακριβό φιάσκο με τα λεωφορεία
Σε προμήθεια νέων οχημάτων με κόστος πάνω από μισό εκατομμύριο το ένα οδηγεί το κυβερνητικό φιάσκο με την απόκτηση μισθωμένων αστικών λεωφορείων λόγω των βλαβών τους.
Ακριβό φιάσκο με τα λεωφορεία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σαράντα μεταχειρισμένα λεωφορεία ξεκινούν δρομολόγια
Σε αξονικές γραμμές της Αθήνας, πολλές από τις οποίες έχουν μεγάλη επιβατική κίνηση και χρησιμοποιούν αποκλειστικώς αρθρωτά λεωφορεία, θα δρομολογηθούν κατα προτεραιότητα τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που...
Σαράντα μεταχειρισμένα λεωφορεία ξεκινούν δρομολόγια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λεωφορείο ο πόνος
Την ώρα που σε καθημερινή βάση αυξάνονται τα κρούσματα του κορονοϊού ανάμεσα στους εργαζομένους των αστικών συγκοινωνιών, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ετοιμάζει φιέστα για τη δρομολόγηση των πρώτων από...
Λεωφορείο ο πόνος
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ
54 χρόνια πριν, όταν η εκπαίδευση έμπαινε... στο «γύψο»!
Πρώτο μέλημα της δικτατορίας ήταν να επιβάλει «σιδερένιο» έλεγχο μέσω εγκάθετων διοικήσεων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ξεκινώντας από τις διώξεις των «μη νομιμοφρόνων» και υπόπτων για «αντεθνική»...
54 χρόνια πριν, όταν η εκπαίδευση έμπαινε... στο «γύψο»!
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ
Εσείς καλά, κ. Κεραμέως;
Γνωστή τακτική και καθαγιασμένη τακτική! Πώς το έλεγε εκείνος ο περιοδεύων καθολικός μοναχός Τέτζελ που πουλούσε συγχωροχάρτια: «Μόλις ακουστεί ο ήχος του χρυσού νομίσματος που έπεφτε στον δίσκο η ψυχή του...
Εσείς καλά, κ. Κεραμέως;

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας