«Η λογική επανέρχεται. Η δημοκρατία επανέρχεται. Η ασυλία των παιδιών με τις μολότοφ και κάποιων φωνακλάδων επώνυμων δεν υπάρχει. Ο νόμος είναι ένας, η νομιμότητα μία, κάποια καλή κοινωνία της Αθήνας δεν εξαιρείται, όσοι φωνάζουν δεν εξαιρούνται, αυτό επιτάσσει το δίκαιο, αυτό είναι δημοκρατία».
Τάδε έφη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης στη συζήτηση για το επίμαχο νομοσχέδιο για το σωφρονιστικό σύστημα, παραδίδοντας και...μαθήματα δημοκρατίας μετά το χθεσινό όργιο καταστολής και αυθαιρεσίας σε όλη την Αττική, κατά την επέτειο της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου από τον Κορκονέα.
Σε μια ομιλία που απέπνεε αυταρχισμό σε κάθε της λέξη ο υπουργός Καταστολής του Πολίτη υποστήριξε ότι «η τεράστια πλειοψηφία των συμπολιτών μας δεν ασχολήθηκε καν με τη χθεσινή ημέρα. Απομένουν οι 1000 κακομαθημένοι που προανέφερα και όσοι εκπροσωπούσαν μια ευπώλητη στο παρελθόν υπεραισθησία δικαιωμάτων».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης χαρακτηρίζει συλλήβδην πολιτικά κόμματα, οργανώσεις και μεμονωμένους ανθρώπους που θέλησαν χθες να τιμήσουν το 15χρονο θύμα της αστυνομικής θηριωδίας, ως «κακομαθημένους» και τους κατηγορεί για «υπερευαισθησία δικαιωμάτων». Ο κρατικός αυταρχισμός, ο κυνισμός και η αμετροέπεια δεν θα μπορούσαν να βρουν καλύτερο εκφραστή σ’ αυτή την κυβέρνηση από τον ανανήψαντα πρώην «σοσιαλδημοκράτη» υπουργό.
Ο υπουργός έκανε λόγο και για «δήθεν αριστερή ευαισθησία», η οποία, όπως υποστήριξε, «είναι μια τυφλή αδιαλλαξία». Και εξήγησε για όσους δεν κατάλαβαν: «Αδιαλλαξία της εχθροπάθειας, αδυναμία της κατανόησης, φτηνή εκμετάλλευση της οργής. Η καταγγελία έχει γίνει συνήθεια και επάγγελμα. Γι αυτό και η κοινωνία σας έχει γυρίσει την πλάτη».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης, εάν δεν το έχει αντιληφθεί, παίζει τον ρόλο του «χρήσιμου ηλίθιου» σε μια κυβέρνηση-υβρίδιο νεοφιλελεύθερης οικονομικής διαχείρισης και ακροδεξιάς ιδεολογικής τοποθέτησης – και μάλιστα με όρους μετεμφυλιακής φρασεολογίας. Εμπάθεια, έλλειψη ψυχραιμίας, αμετροέπεια, κομπορρημοσύνη και αδιαφορία για τις πραγματικές ευαισθησίες της κοινωνίας. Το σύνδρομο της Μαρίας Αντουανέτας, αυτή τη φορά με εξάρτυση των ΜΑΤ.
Χαρακτηρίζει δε τη στάση όσων αντιστέκονται στον αστυνομικό αυταρχισμό και στην καταστολή «αντικοινωνική». Σοβαρά κ. Χρυσοχοΐδη; Αντικοινωνικό είναι ό,τι αντίκειται στα συμφέροντα της μεγάλης λαϊκής πλειοψηφίας, όπως τα μέτρα που ψηφίζει και υλοποιεί καθημερινά η κυβέρνηση που στηρίζετε με το υπουργείο σας. Κυρίως εσείς!
«Ένας αστυνομικός ασχημόνησε με την ανθοδέσμη. Οι 4999 έκαναν τη δουλειά τους» είπε λίγο παρακάτω. Όμως οι ξυλοδαρμοί, τα χημικά, οι αποκλεισμοί, η λεκτική βία, οι τραμπουκισμοί και όλη η συμπεριφορά της ΕΛ.ΑΣ είχαν σαν κερασάκι την ανορθολογική συμπεριφορά του συγκεκριμένου αστυνομικού που τα έβαλε με τα λουλούδια. Φυσικά τα λουλούδια στη συγκεκριμένη συνθήκη αντιπροσώπευαν τη μνήμη. Αυτή που εσείς θέλετε να αποστειρώσετε και να σκοτώσετε αγαπητέ κ. υπουργέ.
«Προειδοποιώ λοιπόν και ενημερώνω. Θα συνεχίσουμε, είμαστε ακάθεκτοι στον δρόμο της νομιμότητας, της διεύρυνσης της δημοκρατίας, της ισονομίας, του περιορισμού της αυθαιρεσίας» κατέληξε ο υπουργός. Τελεσίγραφα, προειδοποιήσεις και μεγάλα λόγια κ. Χρυσοχοΐδη. Σαν αυτά που λένε εκείνοι που δήθεν εκπροσωπούν κατ’ αποκλειστικότητα τη δημοκρατία. Μια δημοκρατία όμως κολοβή, περιορισμένη και ευνουχισμένη.
Αυτά κύριε Χρυσοχοΐδη μου!
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας