Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ο πρωθυπουργός, η τάξη και η ασφάλεια
EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ο πρωθυπουργός, η τάξη και η ασφάλεια

  • A-
  • A+

Είπε ο Ελληνας πρωθυπουργός ότι αργά αλλά σταθερά αποκαθίστανται η τάξη και η ασφάλεια στη χώρα, στηριζόμενος προφανώς στις πρόσφατες «επιτυχίες» της Αντιτρομοκρατικής και σε μερικές εκκενώσεις κτιρίων κατειλημμένων από λογής αντιεξουσιαστές ή κοινωνικά πάσχοντες [πρόσφυγες, άστεγους και γενικά όσους έχουν πεταχτεί στο περιθώριο -το γιατί είναι άλλο ζήτημα].

Νομίζω σφάλλει ο πρωθυπουργός. Την τάξη και την ασφάλεια δεν την απειλούν μερικοί «παρεκκλίνοντες», που στην ουσία αποτελούν τους τρεις και τον κούκο, αλλά οι νόμοι του κράτους, οι οποίοι νόμοι αφαιμάσσουν τους κόπους και τα ισχνά εισοδήματα των Ελλήνων πολιτών με την αβάσταχτη φορολόγηση και τον καρκίνο της γραφειοκρατίας [εννοείται την ανισομερή φορολόγηση, την εξορία της κοινωνικής δικαιοσύνης, τη διαιώνιση ηθικών και οικονομικών σκανδάλων κ.ά.].

Η βία δεν είναι η αδελφή του βίου, όπως θα ήθελαν [το διαλαλούν, απαξάπασαι] οι εξαχρειωμένες εξουσίες· είναι, εδώ και πολλούς αιώνες, η αδελφή του κράτους. Τυχαίο; Εχουν δίκιο οι εξουσίες να συμπεριφέρονται κατ' αυτόν τον τρόπο αφού έχουν εξ αρχής αντιληφθεί ότι οι μάζες δεν παίζουν κανέναν, μα κανέναν ρόλο στην οργάνωση των κοινωνιών στη διακυβέρνηση [«αριστοκρατικό» κάπως ακούγεται αυτό αλλά εμπεριέχει αλήθειες], ότι είναι πιόνια και αθύρματα στη βούληση (!) των «πεφωτισμένων» ηγετών. Δεν κινδυνεύει η χώρα από μερικούς σούπερ ντούπερ επαναστάτες [ακούς εκεί όνομα πολεμικής οργάνωσης: «Επαναστατική Αυτοάμυνα»] αλλά από την ωμή βία του κράτους προς τις μάζες -εάν κάποιος δυσφορεί, ευπρόσδεκτη η δυσφορία του. Να τα βάλουμε κάτω και να συνεννοηθούμε [εάν είμαστε σε θέση να ακούμε και να κρίνουμε].

Τόσα ξέρει, τόσα λέει ο πρωθυπουργός για την ανάπτυξη και την εξάπλωση των κοινωνιών -δεν χρειάστηκε ποτέ να μάθει περισσότερα, όπως και όλοι οι όμοιοί του. Αλλά και εάν ποτέ στοχάστηκε για το πώς υφίσταται μια κυβερνώμενη πολιτεία, απέρριψε εξαρχής το δικαίωμα της κοινωνίας να έχει λόγο στη διακυβέρνηση και στον τρόπο άσκησης της εξουσίας. -Θα παίζουμε τώρα; «Αντάρτες», στοχαζόμενοι είτε όχι, πάντα θα υπάρχουν στην ανθρωπότητα, σημασία έχει να γνωρίζουν τον «καιρό», το, πώς διάβολε το λένε, α, τάιμινγκ. Με φρασεολογικές μπουρμπουλήθρες και στρακαστρούκες δεν κάνεις επανάσταση, μήτε καν αντίσταση -και δεν έχεις και καμιά απήχηση στην κοινωνία [που ναι μεν προτιμά να καθεύδει, αλλά όλο και κάτι παίρνει χαμπάρι -στην περίπτωση όμως των σημερινών «επαναστατών» αδιαφορεί και μάλιστα παγερά].

Σφάλλει λοιπόν πολλαπλώς ο κύριος Μητσοτάκης όταν ισχυρίζεται ότι αποκαθίστανται η τάξη και η ασφάλεια -δεν βλέπω να μειώνονται η εγκληματικότητα και η παρανοϊκότητα από την ελληνική κοινωνία· τουναντίον πολλαπλασιάζονται, γεωμετρικά, θα έλεγε κανείς. Ας αφήσει αυτό το άτεχνο επιχείρημα ο πρωθυπουργός και ας μαζέψει καλύτερα τους ακροδεξιούς βουλευτές του, που έχουν ξαμοληθεί στην ελληνική τηλεοπτική επικράτεια και δεν ξέρουν τι λένε. Δεν μπορεί να μας πείσει ότι για τα δεινά της χώρας φταίνε μερικοί «επαναστάτες», που τάχα μου σκοπούν στην ανατροπή της καθεστηκυίας τάξης.

Για τα δεινά της χώρας φταίνε οι κυβερνήσεις της, οι οποίες βεβαίως έχουν προκύψει από την ψήφο των μαζών και λοιπά -κουραστικό η επανάληψη. Εσφαλε σφάλμα μέγα ο Ελληνας πρωθυπουργός.

ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ
Για την ασφάλεια και την τάξη
Είναι αλήθεια ότι η Νέα Δημοκρατία έχει ρίξει βάρος στην ασφάλεια στις προεκλογικές της εξαγγελίες. Αρνούνται όμως να καταλάβουν ότι η καταστολή δεν φέρνει την τάξη αλλά την αταξία -χρειάζεται, άρα, μια...
Για την ασφάλεια και την τάξη
ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ
Το ρίγος του νεοδημοκρατικού λόγου
Ανευρος –και κυρίως πληκτικά προβλέψιμος- ήταν ο λόγος του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης χθες, στις εργασίες του 12ου συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας. Ουδέν καινό, πολλά κενά. Και πολλά –τι να λέμε...
Το ρίγος του νεοδημοκρατικού λόγου
ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ
Για τον ιερόσυλο Αδωνι
Για να φανταστούμε τι θα μαθαίναμε για τους αρχαίους εάν παρακολουθούσαμε τα μαθήματα της «σχολής» του Αδωνη Γεωργιάδη. Είναι να τραβάει κανείς τα μαλλιά του διαβάζοντας τις θεματικές της διδασκαλίας [πρώτοι...
Για τον ιερόσυλο Αδωνι
ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ
Φιλελευθερισμός εναντίον Παιδείας
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι ακραίος φιλελεύθερος και το δηλώνει σε όλους τους τόνους, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί· νομίζει ίσως ότι ο λόγος του επηρεάζει τους «συγχρόνους» του, ότι μόνον...
Φιλελευθερισμός εναντίον Παιδείας
ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ
Ο τοίχος και το μπαλάκι του τένις
Οι μεγάλοι τενίστες -λέει- προπονούνται με τον τοίχο διότι ο τοίχος είναι απρόβλεπτος, δεν ξέρεις πού θα εκτινάξει το μπαλάκι που έρχεται σε επαφή μαζί του μετά τη βολή του μεγάλου τενίστα, ενώ ο μέτριος...
Ο τοίχος και το μπαλάκι του τένις
ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ
Η οίησις του πρωθυπουργού
O Eλληνας πρωθυπουργός επιτρέπει στον αυτό του ολίγη οίηση διότι, όπως είπε στη Βουλή, χωρίς να κρατάει από τζάκι, κατάφερε στα σαράντα του να γίνει πρωθυπουργός. Δεν υπάρχει ολίγη και πολλή οίησις· η έννοια...
Η οίησις του πρωθυπουργού

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας