Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τα στούντιο VII

Τα στούντιο VII

  • A-
  • A+

Εκ των στυλοβατών αμφοτέρων των οίκων ανοχής ο διακεκριμένος νομικός, ακολούθησε την τακτική του υιού της· αρνούμενος να τη βγάλει απ’ την πλάνη της, δεν αποκάλυψε το ακριβές είδος της καλλιτεχνικής δραστηριότητας των νέων της πελάτιδων. Κι όταν αργότερα του παραπονέθηκε πως εντελώς αφηρημένο το βλαστάρι της κλείνεται με τις ώρες στην τουαλέτα, εκείνος την καθησύχασε με το ακλόνητο επιχείρημα: «Εφηβεία περνάει, Αντιγόνη μου, μη δίνεις σημασία».

Το ίδιο απόγευμα επέπληξε κακαρίζοντας τα κορίτσια: «Πτέραρχο τον κάνατε τον Νικολάκη». -«Από πού ώς πού πτέραρκο;» απόρησε η Ντέλια, ήτις έδειχνε ξεχωριστή προτίμηση στους αεροπόρους. Ο δικηγόρος αναπαρέστησε τρις με τη χούφτα τη χαρακτηριστική κίνηση του αυνανισμού και κατόπιν διέγραψε με τον δείκτη την καμπύλη τροχιά υποτιθέμενης εκτίναξης σπερματοζωαρίων ίσαμε τον ώμο, όπου σχημάτισε με γλαφυρή παντομίμα τα σιρίτια του αξιώματος. «Να τι πτέραρχος» υπογράμμισε, εξακολουθώντας να γελά τρανταχτά.

Συνηθισμένες οι ιέρειες του φτερωτού θεού να συναναστρέφονται νυχθημερόν ανέραστους πορνοπαραλυμένους, σκανδαλίζονταν στο έπακρο από την εξόφθαλμη αγνότητα του Νικολάκη· τους άναβε τα αίματα το διαρκές του κοκκίνισμα· φορές φορές τα πυρπολούσε. Το μεσημέρι της εβδόμης Σεπτεμβρίου στο σαλόνι δεν περίμενε κανείς. Η Ρόζα η Ελληνίς, προς την οποία ο μικρός εκδήλωνε υπερβάλλουσα έλξη, έγνεψε στις συναδέλφους να γευματίσουν μονάχες και, πιάνοντάς τον σθεναρά απ’ το χέρι, τον οδήγησε στο ροζ δωμάτιο. «Θα σου μάθω το πιο εκλεπτυσμένο σεξ» γουργούρισε γατίσια, καθώς τον ωθούσε απαλά στα βελουδένια κλινοσκεπάσματα.

Σε παρόμοιες περιστάσεις η κάμερα απομακρύνεται απ’ τις επίμαχες σκηνές, εστιάζοντας στον άσχετο διάκοσμο των ντουβαριών. Υστερα από μισή ώρα ακραίας μέθης, ζούμαρε ξανά στο πρόσωπο του Νικολή. Ενα πλατύ χαμόγελο ευδαιμονίας ήταν ολόκληρο, με τα μάτια να ακροβατούν έξω απ’ τις κόχες και δη δίχως δίχτυ ασφαλείας. Θες η γοητεία της αποπλάνησης, θες η γυναικεία ζηλοτυπία, τις επόμενες εβδομάδες τού παρέδωσαν ανάλογα ιδιαίτερα άπασες οι πεταλουδίτσες των δύο στούντιο, ακόμα κι οι ρεπατζούδες.

Αποδείχτηκε επιμελέστατος μαθητής. Κι αν κρίνουμε από τη συχνότητα επανάληψης τούτων των διδακτικών επαφών, σημείωνε μάλλον θαυμαστές επιδόσεις. Αγαλλίαζε η Αντιγόνη, βλέποντάς τον χαρούμενο και ξεχνούσε τον συσσωρευμένο της πόνο. Ο γερο-Γερακόπουλος της στάθηκε δεύτερος πατέρας. Τη διάβαζε ο ίδιος στην Εκτη και την Εβδόμη του Νυχτερινού και, όταν πήρε το απολυτήριο, καθοδηγούσε τις ρηξικέλευθες αναγνώσεις της στην ελληνική και παγκόσμια πεζογραφία, την ποίηση, τη φιλοσοφία, την ιστορία της τέχνης.

Της φερόταν ως αναπόσπαστο μέλος της οικογένειας. Ουδέποτε αισθάνθηκε υπηρετικό προσωπικό. Σεμνή και μοναχική, έβγαινε σπανίως από το σπίτι. «Πρόσεξε μην αραχνιάσεις στο ράφι» χαριτολογούσε τ’ αφεντικό, καθώς περνούσαν στέρφα τα χρόνια. Μέρα παρά μέρα ο Μπάμπης περιποιόταν τον κήπο. Του ετοίμαζε καφέδες, πορτοκαλάδες, κολατσιό και κουβέντιαζαν περί ανέμων. Τον συμπαθούσε επειδή είχε το όνομα του μπαμπά της· ίσως όχι μόνο γι’ αυτό. Με τη μεσολάβηση του κυρίου Στράτη προχώρησαν περισσότερο απ’ όσο τολμούσαν οι ίδιοι. Την προίκισε με το τριάρι της Πιθαδάρη και τους άλλαξε τα στέφανα στον Αγιο Παντελεήμονα. Το 1999 γέννησε τον Νικόλα κι ένιωσε πρώτη φορά ολόγιομη μ’ αυτό το κάτι παραπάνω που πολλοί αποκαλούν αστόχαστα ευτυχία. (Συνεχίζεται)

 

ΜΕΤΕΩΡΟΣ
Τα στούντιο VI
Διέσχισε την Πατησίων με βήμα ταχύ. Στρίβοντας στην Αφικλή αντίκρισε την ευδιάκριτη μαρκίζα και βεβαιώθηκε πως κατευθύνεται πράγματι στο μπουρδέλο πολυτελείας, που προκαλούσε ζωηρά χαχανητά στον ίδιο και τους...
Τα στούντιο VI
ΜΕΤΕΩΡΟΣ
Πορτοφολάδες
Λαμόγια ολκής οι πορτοφολάδες· μολαταύτα τους συμπαθώ. Εξαιτίας του αθάνατου άσματος του Βαγγέλη Παπάζογλου, τραγουδισμένου από τον συγκλονιστικό Στελλάκη Περπινιάδη: «Κάτω στα λεμονάδικα γίνηκε φασαρία, δυο...
Πορτοφολάδες
ΜΕΤΕΩΡΟΣ
ΕπιβΙΩΣΗ VΙI
Αντιδεοντολογικά φερόμενος, παρέλειψα να υπογραμμίσω εξαρχής ότι πρωταγωνιστής του αλλόκοτου περιστατικού υπήρξε ο ασιατικός βόας που την κοπάνησε από κλουβί περιοδεύοντος τσίρκου, το οποίο στρατοπέδευε στις...
ΕπιβΙΩΣΗ VΙI
ΜΕΤΕΩΡΟΣ
ΠροσγεΙΩΣΗ ΛΘ΄
Πολλώ δε μάλλον που ο μπαρμπέρης έχει τώρα δουλειές με φούντες, τρέχει και δεν φτάνει, και προφταίνει να με μερεμετίσει από Ιούλη και αν. Οι βίδες του εγκεφάλου μου είναι μονίμως λάσκα/ τα παίξανε ανάμεσα σε...
ΠροσγεΙΩΣΗ ΛΘ΄
ΜΕΤΕΩΡΟΣ
Κρασί λιαστό
ΠΛΗΡΗΣ ΗΜΕΡΩΝ και βιωμάτων πεθαίνει τέτοιες μέρες του 1974, στην Αθήνα. Μορφές, όμως, σαν τον Κώστα Βάρναλη –διότι περί του Βάρναλη πρόκειται– μένουν ολοζώντανες στη συλλογική μνήμη να φωτίζουν τα κακοτράχαλα...
Κρασί λιαστό
ΜΕΤΕΩΡΟΣ
Απόηχοι... όπλου
Λάδια, ακριλικά και υδατοχρώματα δοκίμαζαν σε πάνινους καμβάδες ο Νώντας Καραμπίνης και ο Φώντας Καραμπέσης στην επίμοχθη προσπάθειά τους να αφήσουν όψιμα το στίγμα τους στα εικαστικά δρώμενα της Ψωραλέξαινας...
Απόηχοι... όπλου

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας