Μπρρρ! Ο πολύς Παύλος Πολλάκις θα «πάει αίμα» την εκ Σερρών ορμώμενη βουλεύτρια της Νου Δου Φωτεινή Αραμπατζή, η οποία θα βιώσει κατόπιν στο πετσί της τον «θάνατο της αλεπούς». Τίποτα το αξιοπρόσεκτο έως εδώ. Είδηση θα ήταν να την έλουζε με πολιτικώς ορθά ροδοπέταλα προτού της απευθύνει πάρθια βέλη μετερχόμενος γλυκανάλατα κομπλιμέντα. Άλλωστε, η χρωματική παλέτα τού διαρκώς δηλητηριώδους όσο και δυσαναπλήρωτου πρώην αναπληρωτή υπουργού Υγείας περιορίζεται στο άσπρο-μαύρο: Οι συριζαίοι –όχι ασφαλώς όλοι, αλλά μόνον οι συνοδοιπόροι της προεδρικής τάσης– τυγχάνουν καλοί και απαξάπαντες οι αντίπαλοι λαμόγια και σφετεριστές του δημοσίου χρήματος.
Έτσι τα ’χει τακτοποιημένα στο βαθύνουν τσερβέλο του και σ’ αυτό οφείλει την πολιτική του καριέρα. Καταφεύγοντας μονίμως σε ακρότητες, κερδίζει φανατικούς ψηφοφόρους και ορκισμένους εχθρούς, οι οποίοι του κάνουν ωστόσο υπερπολύτιμη και προπαντός τσάμπα ρεκλάμα. Ουδόλως τον απασχολεί το εάν πρόκειται για γκρίζα διαφήμιση, αρκεί να μνημονεύεται νυχθημερόν στα προσφιλή του «βοθροκάναλα». Η αδιαμφισβήτητη επιτυχία της ανορθόδοξης προσωπικής του στρατηγικής εδράζεται στο, κατά Τσίπραν, αψύ σφακιανό του ταμπεραμέντο, καίτοι ορισμένοι εμπροσθοβαρείς βρακοφόροι του Λιβυκού το θεωρούν οιονεί ύποπτο και ανυπερθέτως γιαλαντζί.
Ραπίζει τον κοινό νου η λοξόφθαλμη λογική του, οπότε καθίσταται δίχως νόημα οιουδήποτε είδους ετυμηγορία περί την ταμπακιέρα της αντιδικίας μεταξύ υπουργού και βουλευτίνας. Κάθε αναφορά μοιάζει περιττή. Γι’ αυτό θα σταθώ στην πολλάκειο ορολογία. Η λαϊκή έκφραση «με πάει αίμα» δυστυχώς δεν είναι αρκούντως λεξικογραφημένη. Τα επίσημα εγχειρίδια την περιφρονούν. Ενδεχομένως επειδή σχετίζεται με δουλειές του κώλου. Το «με πήγε αίμα» ή «με πήγε κοπίδι» υπονοεί ότι ταλαιπωρούμαι από διάρροια, κοινώς κόψιμο.
Ντέρμπι στη λεκάνη του καμπινέ, πά’ να πει. Αντιγράφω κατατοπιστικό σχόλιο από την ιστοσελίδα lexilogia.gr: «Η αίσθηση των ακατάσχετων –και υδαρών– διαρροϊκών κενώσεων (επί της ουσίας μιας εξουθενωτικότατης μορφής ξεκωλιάσματος) παραπέμπει στο ότι δεν έχει μείνει πια τίποτε άλλο στο πεπτικό σου για να βγάλεις και θ’ αρχίσεις να χέζεις αίμα, κατά το “μπα που να κατουρήσεις / ξεράσεις αίμα”». Το εγώ «θα σε πάω αίμα» προέρχεται πιθανόν από τη στρατιωτική αργκό και σημαίνει θα σε κάνω να φτύσεις αίμα ή θα σου πιω το αίμα.
Το μπουρί της σόμπας εν προκειμένω χρησιμοποιείται προαιρετικά. Καθότι δεν γουστάρω να αδικώ τη σταθερή πελατεία μου, σπεύδω να υπενθυμίσω ότι την ως άνω απειλή εισήγαγε στον πολιτικό διάλογο η Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, κατακεραυνώνοντας στο γυαλί τον Φαήλο Κρανιδιώτη που τόλμησε να θίξει παιδόφιλο κολλητό του ανέμελου πρωθυπουργού. Ο «θάνατος της αλεπούς» παρέπεμπε κατά τις παρελθούσες εποχές σε εκδορείς και βυρσοδέψες, αφού ως γνωστόν τα παμπόνηρα θηλαστικά εφονεύοντο για τη γούνα της. Εξού ο αυτοσαρκασμός του Άρη «καλή αντάμωση στα γουναράδικα», που απευθυνόταν στον εαυτό και όχι στους αντιπάλους του. Το κίνημα για την προστασία των ζώων και ο βιγκανισμός εξοβελίζει σήμερα στο πυρ το εξώτερο τα γουναράδικα.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας